» » پایان جشنواره فرهنگی و ورزشی بازی‌های بومی‌محلی نواحی مقاومت بسیج سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج)

پایان جشنواره فرهنگی و ورزشی بازی‌های بومی‌محلی نواحی مقاومت بسیج سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج)

0
2952
کد خبر: 1040
به گزارش موج ورزش، جشنواره فرهنگی و ورزشی بازی‌های بومی محلی نواحی مقاومت بسیج سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) با قهرمانی شهرستان مبارکه به پایان رسید. سمریم دوم شد و شهرضا به سومی بسنده کرد و کاپ اخلاق به تیم گلپایگان رسید. این رقابت ها در رشته های سه گانه، دال پلان، هفت سنگ، طناب کشی و ... برگزار گردید.
سردار سرتیپ پاسدار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در حاشیه جشنواره فرهنگی و ورزشی بازی‌های بومی محلی نواحی مقاومت بسیج سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اظهار داشت: این رویداد فرهنگی ورزشی با استقبال خوبی مواجه شد و در جایی به غیر از مرکز استان بود. جشنواره برای بانوان و آقایان برگزار شد و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان همراهی و همکاری خوبی داشت که امیدوارم این همکاری و تعامل بیشتر از گذشته باشد.
وی افزود: جشنواره فرهنگی و ورزشی بازی های بومی محلی نواحی مقاومت بسیج سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در جوزدان نجف آباد برگزار شد که یکی از دلایل آن شناسایی استعدادهای نهفته در مناطق کم برخوردار بود.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان با تاکید بر لزوم توجه به مناطق کم‌برخوردار، خاطرنشان کرد: ورزش باعث انسجام و وحدت ملی است و حضور و مشارکت مردم در رده‌های سنی مختلف برای ورزش می‌تواند استعدادهای پنهان و نهفته را به جامعه نشان دهد. همچنین این افراد می‌توانند در میادین گوناگون خود را نشان دهند.
فدا تصریح کرد: امروز باید امکانی فراهم شود تا این عزیزان حمایت شده و بتوانند در صحنه‌های بین المللی و جهانی پرچم ایران را بالا ببرند.
همچنین جواد محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گفت: شاهد یک جشنواره فعال و خوب بودیم که انجام این نوع جشنواره‌ها و مسابقات یک پیامد دارد و آن این است که استعدادهای زیادی داریم که اکثرا در شهرستان‌ها حضور دارند.
وی ادامه داد: با توجه به این موضوع و پراکندگی استعدادها باید برنامه ریزی دقیق و منسجم داشته باشیم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تاکید کرد: ورزش هیچ حد و مرزی ندارد که مختص به یک دستگاه و ارگان باشد، بلکه همه دستگاه‌ها با وحدت و همدلی پای کار هستند.
وی یادآور شد: استعداد داریم، اما نیاز است آنها را شناسایی کرده و با یک برنامه ریزی دقیق نخبه پروری داشته باشیم تا آینده ورزش کشور را رقم بزنیم.
محمدی خاطرنشان کرد: سیاست اداره کل ورزش و جوانان کمک به تأمین امکانات به ویژه در مناطق کم‌برخوردار و محروم است و تاکنون ۶۵۰ خانه ورزش روستایی در روستاهای مختلف تجهیز شده است.
وی اضافه کرد: برنامه‌ای از سال گذشته با حمایت هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی استان اصفهان و سایر دستگاه‌های مرتبط برای‌ تجهیز پایگاه‌های بسیج استان اجرا و به پشتوانه آن این جشنواره برگزار شد.
پایان جشنواره فرهنگی و ورزشی بازی‌های بومی‌محلی نواحی مقاومت بسیج سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج)
پایان جشنواره فرهنگی و ورزشی بازی‌های بومی‌محلی نواحی مقاومت بسیج سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج)
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر