» » عارفیان: باشگاه آبفاء در 10 رده سنی فوتبال فعالیت می کند

عارفیان: باشگاه آبفاء در 10 رده سنی فوتبال فعالیت می کند

0
4579
کد خبر: 111
به گزارش سایت خبری موج ورزش، مهدی عارفیان مدیر فنی باشگاه فرهنگی ورزشی آب و فضلاب استان اصفهان با بیان این مطلب افزود: این باشگاه در زمینه فوتبال فعالیت می کند که در 10 رده سنی تیم دارد، همه رده ها به جزء رده امید در لیگ های استان مشغول به فعالیت هستند و تیم امید در مسابقات زیر گروه کشور به میدان خواهد رفت.
عارفیان ادامه داد: تیم 13 سال آبفا با اختلاف دو امتیاز نسبت به ذوب آهن در رده دوم می باشد و صعودش به همراه ذوب آهن پنج هفته زودتر، به دوربعدی مسجل شده است، تیم 14 سال نیز با صدرنشینی در گروه خود به دور بعدی صعود کرده است، تیم امید نیز مسابقاتش در اواخر دیماه آغاز می شود.
مدیر فنی باشگاه فرهنگی ورزشی آب و فضلاب استان اصفهان تصریح کرد: باشگاه آبفای اصفهان پس از سپاهان و ذوب آهن نظامندترین باشگاه به حساب می آید چراکه زیر نظر شرکت بزرگی همچون آب و فضلاب استان اصفهان است که مدیر آن هاشم امینی که یک مدیر ورزشی می باشد که در این بین نیز نباید از حمایت های ویژه محسن پوریامهر مدیرعامل باشگاه آبفاء به راحتی گذشت.
عارفیان: باشگاه آبفاء در 10 رده سنی فوتبال فعالیت می کند

وی ادامه داد: باشگاه از نظر امکانات سخت افزاری در سطح بالایی قرار دارد، تنها باشگاهی است که در سطح استان هستیم که در رده های پایه ورزشگاه اختصاصی، استخر اختصاصی، سالن های بدنسازی اختصاصی و ... داریم که محیط خوب و بی نظیری است که برای فرزندان خانواده ها فراهم کرده ایم.
مهدی عارفیان پیرامون تست گیری این باشگاه گفت: تست گیری برای عضویت در رده های پایه از اواخر فروردین هرسال آغاز می شود و در رده باشگاهی نیز در خردادماه تست گیری انجام می شود، اما خانواد هایی که علاقمند هستند می توانند بیایند فضای حاکم بر باشگاه را ببینند، فرزندان خود را بیاورند و در آکادمی های باشگاه ثبت نام کنند و سال آینده در آزمون تست گیری باشگاه شرکت کنند.
مدیر فنی باشگاه فرهنگی ورزشی آب و فضلاب استان اصفهان در پایان کادر فنی تیم های باشگاه آبفا را معرفی کرد به شرح ذیل می باشد:
رده سنی 10 سال: مجید جلیلی. رده سنی 11 سال: رضا امینی نژاد و محمد داستانی. رده سنی 12 سال: علیرضا کشاورز و محمد خرمی. رده سنی 13 سال: حسن سلطانی، محمد شریفی، محمد اولیایی و علی قوامی. رده سنی نونهالان: هادی زارعی، مهدی مشهدی، ایمان صارمی و محمدرضا جعفری. رده سنی نوجوانان: احسان عسگری، داود سارنج و مسعود لطیفی. رده سنی جوانان: مهرداد محمدی، سعید باقریان و احمد گشول. رده سنی امید: حمید خاشعی و امین فردوسی پور

دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر