» » شروع هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

شروع هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

0
633
کد خبر: 1116
به گزارش پایگاه خبری ذره بین ورزش،هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز از ساعت 15 با برگزاری 2 بازی همزمان آغاز شد. سپاهان که بعد از جام جهانی هفته گذشته مقابل ملوان در انزلی به تساوی بدون گل رسیده بود، در ورزشگاه نقش جهان پذیرای قعرنشین جدول رده بندی نفت مسجد سلیمان بود. زردپوشان اصفهانی همان‌طور که انتظار می‌رفت کار سختی در این بازی نداشتند و با نتیجه پرگل 4 بر صفر از سد میهمان خود گذشتند.

گل اول سپاهانی‌ها را شهریار مغانلو در دقیقه 34 از داخل محوطه جریمه با یک شوت مهارنکردنی به‌ثمر رساند. در نیمه دوم محمد دانشگر مدافع سابق استقلال روی سانتر رامین رضاییان مدافع سابق پرسپولیس از نقطه کرنر در دقیقه 70 با ضربه سر گل دوم میزبان را زد. در دقیقه 72 هم مجتبی مقتدایی دروازه نفت مسجد سلیمان را با یک گل‌به‌خودی به اشتباه باز کرد. امید نورافکن هم در دقیقه 88 روی یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه گل چهارم سپاهان را زد تا اصفهانی‌ها با یک نتیجه پرگل این هفته از رقابت‌های لیگ برتر را پشت سر بگذارند.

شاگردان ژوزه مورایس با این برتری، 24 امتیازی شده و با یک بازی بیشتر نسبت به گل‌گهر سیرجان و استقلال و تفاضل گل بهتری نسبت به گل‌گهری‌های به رده دوم جدول ‌رده‌بندی صعود کردند. زردپوشان اصفهانی در بازی هفته بعدی خود روز شنبه دهم دی ماه میهمان پیکان هستند. شاگردان اشکش در تیم نفت مسجد سلیمان هم که روزهای بحرانی‌ای را پشت سر می‌گذارند، همچنان در قعرجدول رده‌بندی باقی ماندند. مسجدسلیمانی‌ها در بازی هفته چهاردهم خود روز جمعه میزبان آلومینیوم اراک هستند.

کسب امتیاز بعد از 2 باخت ،تساوی ساکت و مطهری در خلوت دستجردی
هوادار در دیگر بازی امروز که از ساعت 15 برگزار شد، در ورزشگاه پاس قوامین میزبان نساجی بود. شاگردان ساکت الهامی بازی را خوب آغاز کردند و در دقیقه 8 توسط صائب محبی به گل رسیدند و نیمه اول بازی با همین نتیجه به پایان رسید. شاگردان حمید مطهری در تیم نساجی که 2 بازی قبلی خود در لیگ برتر را با باخت پشت سر گذاشته بودند، در دقیقه 68 توسط حامد شیری بازی را به تساوی کشاندند تا در نهایت بازی با نتیجه 1-1 به پایان برسد.

هوادار با این تساوی 13 امتیازی شد و در رتبه یازدهم باقی ماند. نساجی هم تا پیش از بازی سایر تیم‌های همسایه‌اش در جدول رده‌بندی، 17 امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد. شاگردان ساکت الهامی در تیم هوادار در بازی هفته چهاردهم خود روز جمعه میهمان فولاد هستند. شاگردان حمید مطهری در تیم نساجی هم روز شنبه از تراکتور پذیرایی خواهند کرد.
زور نکونام و فولاد به ذوب آهن 10نفره نرسید،
از ساعت17 نیز دو تیم ذوب آهن و فولاد در آره نای اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه نیز با تساوی 1-1 به پایان رسید،
ذوب آهن و فولاد دو پیروز هفته گذشته به مصاف یکدیگر رفتند،بازی در نیمه اول پایا پای پیش می‌رفت تا اینکه مدافع ذوب آهن،نادر محمدی با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد تا ذوب آهن کار سختی را پیش رو داشته باشد،اما بر خلاف جریان بازی ،گاندوهای نصف جهان توسط محمدرضا سلیمانی به گل برتری دست یافتند تا ذوب آهن در آستانه پیروزی با ارزش قرار بگیرد،اما شاگردان نکونام با توجه به 10نفره بودن حریف ،با افزایش فشار توسط ساسان انصاری ،کاپیتان این بازی خودشان به گل تساوی دست پیدا کردند تا دو تیم به تقسیم امتیازات راضی شوند،

دومین تساوی پیاپی بدون گل برای ملوان ،این بار خارج از خانه
شاگردان علی ربیعی در مس رفسنجان میزبان شاگردان مازیار زارع ،در تیم ملوان بندر انزلی بودند که این دیدار در پایان با تساوی بدون به پایان رسید.
شروع هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران
شروع هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران
شروع هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران
شروع هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران
شروع هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران
شروع هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران
شروع هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر