» » تقدیر آیت الله مهدوی از عملکرد یکساله هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان

تقدیر آیت الله مهدوی از عملکرد یکساله هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان

0
643
کد خبر: 1126
به گزارش روابط عمومی هیات بولینگ، بیلیارد استان اصفهان، امیرحسین صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان با حضرت آیت الله العظمی مهدوی نماینده مردم شریف استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان در راستای بررسی عملکرد سالیانه هیات در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دیدار و گفتگو کرد.
نماینده مردم شریف استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار ضمن تشریح فواید ورزش سالم در جامعه به مبانی مهم آن در الگوی اسلامی ایرانی کشور اشاره کردند و فرمودند: ورزش سالم همراه با تهذیب نفس و الگو سازی سالم برای نوجوانان و جوانان باید در دستور کار متولیان ورزش به خصوص مدیران ورزشی قرار گیرد.
حضرت آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در این دیدار ضمن تحسین عملکرد امیرحسین صمدانی مدیر جوان و انقلابی این هیات ورزشی، اقدامات هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در یکسال اخیر را مثبت ارزیابی کرده و اظهار داشتند: نوع نگرش و اقدامات مثبت و جهادی جناب صمدانی همراه با توسعه قانونی زیر ساخت های این دو رشته ورزشی و همچنین ایجاد وفاق و همدلی می تواند این مجموعه را تقویت و در کشور به جایگاهی ثابت و شایسته برساند.
وی همچنین ضمن تقدیر از ایجاد موکب‌های حسینی در ماه محرم و حضور فعال در مسئولیت‌های اجتماعی هیات بولینگ و بیلیارد گفت: باید مراکز ورزشی مرتبط با رعایت موازین شرعی و همچنین در چارچوب مجوزات قانونی فعالیت نموده و هیات استان نظارت کامل بر فعالیت‌ها داشته باشد و مشکلات احتمالی را با تعامل با دستگاه‌های مختلف برطرف نموده و نقاط قوت را توسعه و تبیین نماید و دستگاه‌های مربوطه هم حمایت لازم را داشته باشند.
امام جمعه موقت اصفهان در پایان ضمن بیان نکات ارزشمند در مورد اخلاق و منش پهلوانی در ورزش حمایت از جوانان، ورزشکاران و مدال آوران ورزشی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین ملی و بین المللی به اهتزاز در می‌آورند، بیان داشت: امیدواریم این جلسه به بهبود و تقویت ورزش سالم کمک کند و مشتاق هستیم مثل گزارش امروز آقای صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در خصوص فعالیت‌های اخیر، شاهد اخبار خوب از توسعه قانونی و ابتکارات فرهنگی و مدال‌آوری ورزشکاران در عرصه‌های ملی و بین المللی توسط جوانان اصفهانی باشیم.
توسعه ورزش همراه با احیای فرهنگ اسلامی ایرانی
امیرحسین صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان نیز ضمن تشکر از حضرت آیت الله مهدوی گفت: این دومین جلسه با ایشان را به خرسندی و عملکرد مناسب هیات برگزار و از رهنمودهای حکیمانه ایشان در اجرای برنامه های سال استفاده خواهیم کرد .
وی در ادامه ضمن اشاره به بعضی از برنامه های فاخر و نمونه هیات استان گفت: رتبه هیات را از لحاظ عملکردی بازسازی کردیم و از بیستم کشور در سال‌های گذشته به رتبه چهارم رسیدیم که موفقیت بزرگی است و این راه را با صلابت و ایمان ادامه خواهیم داد.
امیرحسین صمدانی در ادامه ضمن تشریح فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در یکسال گذشته گفت: توسعه ورزش را همراه با احیای فرهنگ اسلامی ایرانی دنبال خواهیم کرد و ناملایمات را در این راه کنار خواهیم زد و همراه با نقش آفرینی جوانان علاقه‌مند به این دو رشته ورزشی و تجربه ارزشمند پیشکسوتان این مسیر را با توکل بخدا و رهنمودهای ارزشمند حضرتعالی و بزرگان ادامه خواهیم داد.
صمدانی در پایان ضمن ارائه آمار باشگاه‌های مجوزدار در سطح استان و همچنین معرفی پتانسیل‌ها و جامعه آماری ورزشکاران، مربیان و داوران این هیات گفت: در تلاش هستیم حمایت های لازم و قانونی را از کلیه زیر مجموعه های هیات و باشگاه های دارای مجوز فعالیت داشته باشیم و سعی می کنیم جلساتی را با حضور حضرت آیت الله العظمی مهدوی برگزار کنیم و از رهنمودهای همه علمای معظم و مدیران دلسوز استفاده کنیم.
در پایان امیرحسین صمدانی با اهدای تابلوی منقش به تمثال سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از حضرت آیت الله مهدوی به نمایندگی از همه اعضای هیات بولینگ و بیلیارد استان تقدیر کرد.
تقدیر آیت الله مهدوی از عملکرد یکساله هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان
تقدیر آیت الله مهدوی از عملکرد یکساله هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان
تقدیر آیت الله مهدوی از عملکرد یکساله هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر