» » تنها بانوی جانبازقطع نخاع استان اصفهان: ورزش برای افراد جانباز و معلول حکم دارو و درمان دارد

تنها بانوی جانبازقطع نخاع استان اصفهان: ورزش برای افراد جانباز و معلول حکم دارو و درمان دارد

0
790
کد خبر: 1142
به گزارش ذره‌بین ورزش، به مناسبت روز جانباز، آمنه احمدی بانوی جانباز ورزشکار که اهل شهرستان شاهین‌شهر و میمه است، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار روابط عمومی گفت: نزدیک به 30 سال است که در عرصه ورزش فعالیت می‌کنم که حدود 20 سال در خدمت ورزش بانوان جانباز و معلول استان اصفهان بودم که در این بین از هیچ تلاش و کوششی برای توسعه ورزش این عزیزان دریغ نکردم.
وی ادامه داد: بنده در زمان نایب رئیسی هیات جانبازان و معلولین استان اصفهان و رئیس هیاتی جانبازان و معلولین شهرستان شاهین‌شهر و میمه به دنبال این بودم که شرایط مطلوبی را برای فعالیت ورزشی همنوعان خود به وجود آورم و از اینکه توانستم قدم کوچکی برای موفقیت ورزشکاران مخاطب بردارم خوشحال هستم.
آمنه احمدی با اشاره به اینکه در سال 1401 بنده از طرف کمیته پاراالمپیک به عنوان مسئول گروه بانوان پیشکسوت جانباز و معلول انتخاب شدم، گفت: امیدوارم بتوانم در این عرصه در راستای رسیدن به اهداف مدنظر که همان ترویج ورزش بین ورزشکاران بانوی جانباز و معلول است موفق باشم.
بانوی جانباز ورزشکار که در هفته گذشته به مقام قهرمانی مسابقات تنیس روی میز کشور رسیده بود، در خصوص این رقابت‌ها اظهار داشت: هفته گذشته در مسابقات تنیس روی میز بانوان جانباز و معلول کشور که به میزبانی رامسر برگزار شد، با توجه به اینکه جانبازان ویلچری تعدادشان کم بود، بنده مجبور شدم با ورزشکاران ایستاده مسابقه بدهم که خوشبختانه توانستم مقام نایب قهرمانی انفرادی و مقام اول تیمی این رقابت‌ها را کسب کنم و جام قهرمانی را به استان اصفهان اختصاص دهیم.
وی با بیان اینکه ورزش بر سلامتی جسم و روح همه انسان‌ها تاثیر مثبت دارد، گفت: ورزش برای یک معلول حکم دارو و درمان را دارد و یک جانباز یا معلول که دچار نقص عضو است می‌تواند از راه ورزش استعدادهای خود را به منصه ظهور برساند.
آمنه احمدی در پایان تصریح کرد: از مسئولین می‌خواهم که توجه بیشتری به قشر جانباز و معلول در بخش ورزش داشته باشند و مسائل و مشکلاتی که بر سر راه آنها است را به نوعی مرتفع کنند، چراکه مقوله ورزش برای افراد جانباز و معلول بسیار ضروری است.
گفتنی است آمنه احمدی تنها بانوی جانباز نایب رئیس و رئیس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین در کشور بود.
تنها بانوی جانبازقطع نخاع استان اصفهان: ورزش برای افراد جانباز و معلول حکم دارو و درمان دارد

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر