» » بانوان هاکی روی یخ ایران نایب قهرمان آسیا شدند

بانوان هاکی روی یخ ایران نایب قهرمان آسیا شدند

0
634
کد خبر: 1161
به گزارش ذره بین‌ورزش، دیدار پایانی بانوان ملی‌پوش هاکی روی‌یخ کشورمان در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا امروز یک‌شنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ مقابل تیم تایلند برگزار شد و زنان ایران با نتیجه سه بر یک بازی را به تیم پرقدرت تایلند واگذار کردند و در نهایت باوجود ناکامی در فتح قاره‌کهن، برای نخستین‌بار نایب‌قهرمان آسیا شدند.
ملی‌پوشان ایران که فقط سه‌سال از فعالیت حرفه‌ای‌شان در این رشته می‌گذرد با پیروزی سه بر صفر در برابر تیم نامدار و پرافتخار سنگاپور در پنجمین بازی خود در این رقابت‌ها، جواز حضور در دیدار پایانی مسابقات را به‌دست آورده بودند و به مدال ارزشمند نقره دست پیدا کردند.
بانوان ایران پس از شکست تیم‌های هند، کویت و قرقیزستان در مرحله مقدمانی و غلبه بر تیم امارات در مرحله حذفی به دیدار نیمه نهایی و جدال با سنگاپور راه پیدا کرده و توانستند به پنجمین پیروزی ارزشمند خود دست یافته و شگفتی خود در اولین حضور آسیایی را کامل کنند اما این شگفتی‌سازی به طلا منجر نشد.
اعظم سنایی، الهام مدیردهقان، نگار خرم، فاطمه اسماعیلی، زهرا رضایی، حدیث خلج، یگانه بهرامی، آذین قارونی، هلیا سوهانی، فاطمه شاهسوند، نگار ارجمند، حدیثه پورهاشمی، شبنم عرب، عسل حیدری، دیانا فرزام نیا، دیبا فرزام‌نیا، هدیه آقایی، فاطمه آقایی، زهرا قاسمی و آرزو ایزدی اعضای تیم ایران در این دوره از رقابت‌ها بودند.
ضمن اینکه فرزاد هوشیدری و اعظم سنایی به ترتیب سرمربی و مربی تیم ملی اعزامی کشورمان هستند و اویس حسن‌زاده نیز به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی، کاروان اعزامی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را همراهی می‌کرد.
بانوان هاکی روی یخ ایران نایب قهرمان آسیا شدند

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر