» » یگانه کرمانی: ستاره‌های جهان بدمینتون در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنند

یگانه کرمانی: ستاره‌های جهان بدمینتون در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنند

0
656
کد خبر: 1163
به گزارش ذره بین‌ورزش، یگانه کرمانی بانوی ملی‌پوش بدمینتون اصفهان پیرامون کسب سهمیه مسابقات آسیایی هانگژو اظهار داشت: اواخر هفته گذشته مسابقات انتخابی تیم ملی در اصفهان برگزار شد و توانستم در این رقابت‌ها مقام اول را کسب و سهمیه مسابقات آسیایی را به دست بیاورم.
وی با بیان اینکه مسابقات سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتم، افزود: خوشبختانه با تلاش و کوشش زیاد توانستم به فینال مسابقات انتخابی تیم ملی برسم و در مسابقه نهایی نیز با یک بازی خوب توانستم به سکوی قهرمانی برسم.
یگانه کرمانی با اشاره به اینکه حریفانم در مسابقات انتخابی تیم ملی، از آمادگی بالایی برخوردار بودند، گفت: سال گذشته در ۳ مسابقه بین‌المللی حضور پیدا کردم که تأثیر زیادی در پیشرفت من داشت، تجربه بیشتری کسب کردم و در نهایت نتیجه خوبی در انتخابی تیم ملی گرفتم.
بانوی ملی‌پوش بدمینتون اصفهان سطح بازی‌های آسیایی را بالا دانست و بیان داشت: بازی‌های آسیایی برای بدمینتون از ارزش خاصی برخوردار است، چراکه ستاره‌های جهان بدمینتون در این رویداد شرکت دارند و شانس بازی و کسب تجربه مقابل آن‌ها را به دست خواهیم آورد و حضور در این رقابت‌ها بسیار ارزشمند است.
وی همچنین عنوان کرد: امیدوارم حمایت‌های مالی از رشته بدمینتون بیشتر شود و به خصوص نگاه ویژه‌‌ای به بدمینتون بانوان شود تا بانوان بتوانند مسابقات بین‌المللی بیشتری اعزام شوند تا کسب تجربه کنند، تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را در بازی‌های آسیایی داشته باشم و رنکینگ جهانی‌ام را ارتقا دهم.
کرمانی در پایان با اشاره به تأثیر مثبت برگزاری مسابقات انتخابی به میزبانی اصفهان گفت: هر بار که در زمین حاضر می‌شدم، تشویق تماشاگران باعث قوت قلب من می‌شد، از زحمات خانواده، مربی‌ و هیأت بدمینتون استان اصفهان و کسانی که من را همراهی کردند، تشکر می‌کنم که نقش زیادی در موفقیت من داشتند.
یگانه کرمانی: ستاره‌های جهان بدمینتون در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنند
یگانه کرمانی: ستاره‌های جهان بدمینتون در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنند

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر