» » پرسپولیس قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران

پایان یک فصل هیجان انگیز...

پرسپولیس قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران

0
512
کد خبر: 1180
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، پرسپولیس که با تنها یک امتیاز بیشتر از سپاهان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار داشت، در هفته پایانی در ورزشگاه وطنی قائمشهر برابر نساجی قرار گرفت و خیلی زود و در همان دقایق اول توسط علی نعمتی به گل رسید.
تنها ۱۵ دقیقه از آغاز بازی گذشته بود که مهرداد عبدی با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا کار نساجی برای بازگشت به بازی سخت‌تر بشود و در دقیقه ۲۸ باز هم سرخپوشان با ضربه سعید صادقی برای بار دوم دروازه حریف را باز کنند.
اما این پایان کار نبود و در نیمه دوم هم شاگردان یحیی گل‌محمدی به حملات خود ادامه دادند تا در دقیقه ۷۵، سروش رفیعی گل سوم را به ثمر برساند و تنها سه دقیقه بعد هم میلاد سرلک با شوتی تماشایی چهارمین گل سرخپوشان را وارد دروازه علیرضا حقیقی کند.
پس از برتری چهار گله پرسپولیس و در شرایطی که اخراج فرزاد زامهران، نساجی را ۹ نفره کرده بود، یحیی گل‌محمدی در اقدامی جالب، احمد گوهری را به جای علیرضا بیرانوند به زمین فرستاد تا دروازه‌بان دوم سرخپوشان هم در هفته پایانی برای دقایقی در ترکیب این تیم قرار بگیرد.
حواشی و اتفاقات لیگ برتر را به صورت لحظه به لحظه می‌توانید اینجا بخوانید.
هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال
ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
گروه داوری: بیژن حیدری، محمدرضا ابوالفضلی، فرهاد مروجی، روح اله شریفی/ ناظر: ابوطالب طاهریان
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران
کارت زرد:
نساجی: مهرداد عبدی (۱۵ ،۱)- علی شجاعی (۹)- فرزاد زامهران (۸۱،۸۲)
پرسپولیس: سروش رفیعی (۵)- گئورگی گولسیانی (۸۷)

اخراج:
نساجی: مهرداد عبدی(۱۵)- فرزاد زامهران (۸۲)

نساجی ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی، حامد شیری (۷۷ - محمدرضا مهدی‌زاده)، سیدعلیرضا ابراهیمی، احمد موسوی (۶۶- احسان قهاری)، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی، محمد شریفی (۴۶- کریم اسلامی)، ایوب کلانتری (۶۶- علی داوران)، فرزاد زامهران، علی شجاعی (۴۶- اکبر صادقی) و رضا جعفری سرمربی: کارلوس هرناندس

پرسپولیس ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند (۸۳ - احمد گوهری)، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی (۸۰- سینا اسدبیگی)، پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری (۸۰- لئاندرو پریرا)، سعید صادقی (۸۰- امید عالیشاه)، گولسیانی و عیسی آل‌کثیر (۸۰- مهدی عبدی) سرمربی: یحیی گل‌محمدی
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران
شرح گل‌ها:
نساجی صفر - پرسپولیس یک (علی نعمتی- دقیقه ۲): توپ ارسالی توسط مهدی ترابی روی ضربه ایستگاهی با دفع ناقص حامد شیری و علیرضا ابراهیمی همراه شد اما در ادامه توپ مقابل پای علی نعمتی قرار گرفت تا او به راحتی دروازه نساجی را باز کند.
پرسپولیس 2 - نساجی 0 (سعید صادقی - دقیقه 28): اشتباه علیرضا ابراهیمی باعث شد وحید امیری در مقابل محوطه جریمه صاحب توپ شود و پاس عمقی خود را به سعید صادقی بدهد که او در موقعیت تک به تک گل دوم را هم به ثمر رساند.
پرسپولیس 3 - نساجی 0 (سروش رفیعی - دقیقه ۷۵): فرار سعید صادقی از سمت راست با پاس او به میلاد سرلک همراه شد. سرلک توپ را به سروش رفیعی داد و او با شوت مستقیم از گوشه دروازه علیرضا حقیقی، او را برای سومین بار تسلیم کرد.
پرسپولیس 4 - نساجی 0 (میلاد سرلک - دقیقه 78): این بار نوبت میلاد سرلک بود. دقایقی بعد از پاس گل، او با یک دورخیز کوتاه شوت خود را به سمت دروازه زد و به شکلی دیدنی پرسپولیس را به گل چهارم رساند.

لحظات حساس:
دقیقه ۱۵: مهرداد عبدی که در دقیقه اول مسابقه با کارت زرد داور جریمه شده بود، در دقیقه ۱۵ با خطا روی وحید امیری کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.
دقیقه ۱۷: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس از سمت چپ با ارسال مهدی ترابی به پشت محوطه جریمه همراه بود که شوت دانیال اسماعیلی‌فر بد اختلاف زیادی از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت.
دقیقه ۱۸: شوت محکم عیسی آل‌کثیر از پشت محوطه جریمه توسط علیرضا حقیقی مهار شد.
دقیقه ۲۲: شوت سروش رفیعی از پشت میانه زمین نساجی به راحتی توسط علیرضا حقیقی دفع شد.
دقیقه ۳۰: توپ‌گیری خوب علی شجاعی و پاس او به رضا جعفری، مهاجم نساجی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما تکل گئورگی گولسیانی توپ را راهی کرنر کرد.
دقیقه ۴۰: در پی برخورد گئورگی گولسیانی و رضا جعفری، بازیکنان نساجی را صاحب یک ضربه ایستگاهی کرد که توپ ارسالی توسط بازیکنان نساجی با دخالت علیرضا بیرانوند راهی کرنر شد.
دقیقه ۴۲: پاس میلاد سرلک در پشت محوطه جریمه به مهدی ترابی رسید، اما شوت این بازیکن در اختیار علیرضا حقیقی قرار گرفت.
دقیقه ۴۴: ارسال زمینی سروش رفیعی روی ضربه ایستگاهی روی خط محوطه جریمه به دانیال اسماعیلی‌فر رسید و ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران
دقیقه ۴۷: پاس وحید امیری با اشتباه اکبر صادقی مقابل پای علی نعمتی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن با واکنش علیرضا حقیقی راهی کرنر شد.
دقیقه ۵۸: شوت عیسی آلکثیر با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۶۵: شوت سعید صادقی پس از برخورد به مدافعان نساجی به راحتی در اختیار علیرضا حقیقی قرار گرفت.
دقیقه ۶۶: اشتباه حامد شیری، وحید امیری را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد اما علیرضا ابراهیمی پیش از رسیدن توپ به مهاجم سرخپوشان در مقابل دروازه، این موقعیت را از حریف سلب کرد.
دقیقه ۸۲: فرزاد زامهران پس از برخورد با دانیال اسماعیلی‌فر با کارت زرد داور جریمه شد اما اعتراض او باعث شد تا با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شود.
دقیقه ۸۷: توپ ارسالی توسط اکبر صادقی روی یک ضربه ایستگاهی با خروج احمد گوهری از دروازه همراه بود که در همین حین برخورد او با کریم اسلامی و علی نعمتی باعث مصدومیت این دو بازیکن شد.

اتفاق ویژه:
پیروزی چهار گله پرسپولیس باعث شد تا این تیم برای پانزدهمین بار بر بام فوتبال ایران بنشیند. نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده پرسپولیس، استقلال است که 9 بار قهرمان لیگ شده و حالا به عبارتی با این نتیجه، قرمزها تا 7 فصل آینده پرافتخارترین تیم لیگ ایران خواهند ماند.
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر