» » رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم امید معرفی شد

رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم امید معرفی شد

0
555
کد خبر: 1185
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، در حالی که از ماه‌ها قبل و پس از پایان همکاری فدراسیون فوتبال با مهدی مهدوی‌کیا، همه منتظر معرفی سرمربی تیم امید بودند، سرانجام فدراسیون فوتبال صبح امروز اعلام کرد که رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم المپیک معرفی شده است.
فدراسیون فوتبال این خبر را به نقل از مهدی محمدنبی، نایب رییس اول مهدی تاج، اعلام کرد و همچنین نوشت که این انتخاب «بر اساس پیشنهاد امیر قلعه‌نویی» بوده و با موافقت «فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک» همراه شده است.
نکته مهم اینکه پیش‌تر مجتبی حسینی، مهدی تارتار و محمد ربیعی به عنوان سه گزینه نهایی انصراف خود از هدایت تیم امید را اعلام کرده بودند و همچنین نفراتی چون افشین قطبی، سعید دقیقی و رسول خطیبی نیز در قامت گزینه‌های جدید، مطرح شدند اما در نهایت این پُست به رضا عنایتی رسید.
عنایتی 46 ساله که سابقه سرمربیگری در قشقایی و نفت مسجدسلیمان را دارد، سه فصل پیش با هوادار تهران از لیگ یک به سطح اول فوتبال ایران صعود کرد و یک فصل نیز با این تیم در لیگ برتر حضور داشت.
او همچنین مهاجم سابق تیم ملی ایران و استقلال محسوب می‌شود که سه بار به عنوان آقای گلی رسیده و یکی از مهاجمان شاخص تاریخ فوتبال ایران به حساب می‌آید.
تیم امید ایران خود را آماده حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا در بهار 2024 می‌کند که قرار است قرعه‌کشی مرحله مقدماتی آن روز پنج شنبه برگزار شود. ایران در سید دوم این مسابقات حضور دارد.
همچنین مسابقات مقدماتی به مدت 8 روز در شهریورماه 1402 برگزار خواهد شد و تیم‌های برتر هر گروه، جواز حضور در مسابقات مقدماتی را کسب خواهند کرد.
رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم امید معرفی شد

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر