» » صمدانی: ادارات ورزش وجوانان باید از جوانان بیشتر حمایت کنند

صمدانی: ادارات ورزش وجوانان باید از جوانان بیشتر حمایت کنند

0
2108
کد خبر: 119
به گزارش سایت موج ورزش، امیرحسین صمدانی مشاور فرماندار شهرستان لنجان ضمن تشریح برنامه ها واقدامات انجام شده در حوزه جوانان گفت: مشاورفرماندار در امور جوانان با اشاره به این نکته که متولی اصلی و فعلی جوانان در کشور وزارت ورزش و جوانان و در سطح استان ها وشهرستان ها ادارات ورزش وجوانان می باشد گفت:مشاور جوان نمیتواند عهده دار مسوولیت اجرایی در این حوزه باشد.همانطور که از نام و جایگاه آن مشخص است.
عضو شورای هماهنگی سازمان های مردم نهاد جوانان استان اصفهان در ادامه گفت:تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان و پیگیری مصوبات آن از سوی ادارات ورزش وجوانان از ابتدایی ترین وظایف ادارات ورزش وجوانان در سطح شهرستان ها است.و تحقق مصوبات این ستاد راهگشای بسیاری از مشکلات جوانان در سطح شهرستان است.
امیرحسین صمدانی ضمن تشریح برنامه های اجرایی در سطح شهرستان در حوزه جوانان گفت:دیدار با کارآفرینان جوان،نشست های تخصصی باحضورمسوولین و شهرداران،حمایت از سازمان های مردم نهادجوانان،تشکیل ستادجشنواره حضرت علی اکبر(ع)،شناسایی جوانان برتر، رونمایی تمثال شهیدپویا ایزدی درمجلس شورای اسلامی توسط جوانان،شروع ایجاد بانک اطلاعاتی جوانان و...تنهابخشی از برنامه های پیگیری شده توسط این حوزه در فرمانداری لنجان می باشد.
دبیرکانون جوانان آینده سازنقش جهان درادامه گفت: حضور سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان می تواند بخش زیادی از خواسته های جوانان را به دست خود جوانان حل کند اما حمایت ادارات ورزش وجوانان نیز باید از آنان افزایش یابد و لذا انتظار می رود با برنامه ریزی درست و عملیاتی جوانان را بیش از پیش دریابیم.
امیرحسین صمدانی همچنین بیان کرد:وجود نیروهای جوان و تحصیل کرده سرمایه و امتیازی بزرگ برای شهرستان لنجان است اما متاسفانه آمار بیکاری در شهرستان بالاست.
مشاورجوان فرماندار همچنین خاطر نشان کرد:باید اهمیت به جوان و ایده وفکر جوان در بین مسوولین بیشتر گردد تا شکافی بین آنان و جوانان احساس نشود.وی همچنین ابراز امیدواری کرد که جلسات ستاد ساماندهی امورجوانان در شهرستان باعزم جهادی پیگیری شود و دستگاه های متولی نیز با حضورخود در صحنه حامی وپشتیبان جوانان باشند.
@mojvarzesh
 صمدانی: ادارات ورزش وجوانان باید از جوانان بیشتر حمایت کنند
دسته بندی: خبرها

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر