» » صعود استقلال به فینال جام حذفی با طعم انتقام / نساجی باز هم ۴ گل خورد

مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران؛

صعود استقلال به فینال جام حذفی با طعم انتقام / نساجی باز هم ۴ گل خورد

0
560
کد خبر: 1192
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی بین تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران روز چهارشنبه سوم خردادماه 1402 در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با برتری ۴ بر صفر آبی‌پوشان خاتمه یافت، شاگردان ساپینتو با برتری پرگل برابر نساجی به فینال جام حذفی صعود کردند.
آرش رضاوند در دقیقه 25، علیرضا ابراهیمی (مدافع نساجی) در دقیقه 35 و محمد محبی در دقایق 57 و 89 گل‌های استقلال را به ثمر رساندند. با این نتیجه استقلال علاوه بر صعود به فینال جام حذفی، انتقام بازی حذفی فصل گذشته را هم از نساجی گرفت. این دومین شکست پیاپی نساجی با 4 گل است. این تیم هفته گذشته در بازی پایانی لیگ 4 گل از پرسپولیس خورده بود.

ترکیب استقلال:سیدحسین حسینی، صالح حردانی (65- سجاد شهباززاده)، رافائل سیلوا، عارف غلامی (85- پیمان بابایی)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی(65- امید حامدی‌فر)، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور (73- ابوالفضل جلالی)، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (65- زبیر نیک‌نفس).

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، احسان قهاری، سعید غلامعلی‌بیگی (56- آداما نیان)، ایوب کلانتری (84- اکبر صادقی)، حامد شیری، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی (75- علی داوران)، علیرضا ابراهیمی (84- علیرضا ابراهیمی)، احمد موسوی(56- حسین زامهران)، محمدرضا مهدی‌زاده و رضا جعفری.
داور: حسن اکرمی.
صعود استقلال به فینال جام حذفی با طعم انتقام / نساجی باز هم ۴ گل خورد
لحظات حساس:
دقیقه 6: آرش رضاوند در مرکز زمین صاحب توپ شد و پس از طی کردن چند متر، از پشت محوطه جریمه نساجی اقدام به شوت‌زنی کرد که شوت هافبک استقلال از کنار دروازه حقیقی به بیرون رفت.
دقیقه 12: مهدی قایدی در سمت راست محوطه جریمه نساجی صاحب توپ شد که ضربه اول مهاجم استقلال را مدافعان برگشت دادند و توپ برگشتی به خود قایدی رسید و ضربه بعدی بازیکن استقلال را هم علیرضا حقیقی گرفت.
دقیقه 17: جعفر سلمانی در محوطه جریمه نساجی، محمد محبی را صاحب توپ کرد و ضربه وینگر استقلال با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 21: مهدی مهدی‌پور پشت محوطه جریمه نساجی صاحب توپ شد و پس از چرخش به سمت دروازه حقیقی شوت زد که با اختلافی خیلی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 23: مهدی قایدی از فاصله 25 متری اقدام به شوت زدن به سمت دروازه نساجی کرد که شوت قایدی را حقیقی از کنج دروازه به کرنر فرستاد.
دقیقه 25:ضربه کرنر ارسالی مهدی‌پور را با ضربه سر مطهری در دهانه دروازه به رضاوند رسید و هافبک استقلال با ضربه سر دروازه نساجی را باز کرد.
دقیقه31: ایوب کلانتری با خطا روی محمد محبی نخستین کارت زرد بازی را از حسن اکرمی دریافت کرد.
دقیقه 33: احمد موسوی پشت محوطه جریمه استقلال، رضا جعفری را صاحب توپ کرد، ولی ضربه زمینی جعفری با اختلافی خیلی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 35: آرش رضاوند قصد داشت که با یک پاس عمقی قایدی را در محوطه جریمه نساجی صاحب توپ کند که با اشتباه علیرضا ابراهیمی توپ وارد دروازه نساجی شد.
دقیقه 37: مهدی مهدی‌پور با خطای روی متین کریم‌زاده در پشت محوطه جریمه استقلال، اخطار گرفت.
دقیقه 41: حسن اکرمی پس از اعتراض علیرضا ابراهیمی به مدافع نساجی کارت زرد داد.
دقیقه 42: نساجی توانست یکی از گل‌های استقلال را پاسخ دهد که توسط داور آفساید گرفته شد.
دقیقه 44: جعفر سلمانی پشت مدافعان نساجی در محوطه جریمه صاحب توپ شد، اما ضربه بازیکن استقلال با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 57: صالح حردانی در سمت چپ محوطه جریمه نساجی صاحب توپ شد و شوت مدافع استقلال پس از دفاع ناقص حقیقی و برخورد به تیر افقی دروازه، به محبی رسید و وینگر استقلال با یک ضربه سر آرام دروازه نساجی را برای سومین بار باز کرد.
دقیقه 60: پاس صالح حردانی پشت مدافعان نساجی به مهدی قایدی رسید که ضربه بغل‌پای مهاجم استقلال با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 64: آرش رضاوند، مهدی قایدی را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد که ضربه او پس از برخورد به مدافعان نساجی به کرنر رفت.
دقیقه 72: زبیر نیک‌نفس پس از خطا روی ایوب کلانتری و اعتراض به داور، با کارت زرد جریمه شد.
دقیقه 76: ابوالفضل جلالی در محوطه جریمه نساجی با یک پاس به عقب شهباززاده را صاحب توپ کرد که ضربه مهاجم استقلال با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 77: ابوالفضل جلالی پس از خطا روی علی داوران کارت زرد گرفت.
دقیقه 77: علی داوران روی خط شش قدم دروازه استقلال به توپ رسید اما نتوانست از این فرصت بهره ببرد.
دقیقه 82: ضربه کرنر حسین زامهران را مهدی‌زاده با ضربه سر به بالای دروازه فرستاد.
دقیقه 87: محمد محبی با نفوذ به داخل محوطه جریمه نساجی، توپ را با یک ضربه چیپ از بالای سر حقیقی عبور داد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 89:محمد محبی دوباره در محوطه با پاس سجاد شهباززاده صاحب توپ شد و چیپ دوم او این بار تبدیل به گل شد.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر