» » محسن طاهری :تیم فوتبال سپاهان جایگاه خوبی ندارد

محسن طاهری :تیم فوتبال سپاهان جایگاه خوبی ندارد

0
1988
کد خبر: 170
به گزارش سایت خبری موج ورزش، محسن طاهری مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به جلسه روز گذشته هیئت مدیره باشگاه اظهار داشت: در این جلسه موضوعات و مباحث مختلفی در مورد باشگاه و تیم های مختلف ورزشی مان مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد، در مورد تیم فوتبال بزرگسالان با توجه به هزینه های انجام شده انتظار هیئت مدیره باشگاه، کارخانه فولاد مبارکه و جامعه هواداران این بود که سپاهان بتواند با تغییراتی که حاصل شده ، در جایگاه بهتری قرار بگیرد و شخصیت مدعی بودن خود را حفظ کند که متاسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده است.
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: به هر حال ما و هیئت مدیره در حال رصد کامل رخدادها و وضعیت تیم فوتبال هستیم و در گام اول امیدواریم که در بازی بعدی مان که شهرآورد اصفهان است، نتایج قبلی جبران شود و مجددا بتوانیم نوار موفقیت هایمان را آغاز کنیم، اما هر لحظه که احساس نمائیم برای بهتر شدن وضعیت نیاز به تغییر باشد، آمادگی برای این تغییرات از کوچکترین تا ارشد ترین عضو تیم را داریم.
وی تاکید کرد: هیئت مدیره باشگاه نگاه ویژه ای به دربی اصفهان دارد و نتیجه این دیدار در هدف گذاری هایمان تاثیر به سزایی دارد.
محسن طاهری با تاکید بر اینکه حمایت های شرکت فولاد مبارکه و مدیر عامل این شرکت از باشگاه سپاهان طبق مفاد قرارداد بوده، گفت: برخی صحبت ها که می گویند فولاد مبارکه بودجه باشگاه را بسیار کاهش داده محلی از اعراب ندارد.
وی در پایان گفت: در کنار بودجه تیم فوتبال، ورزشگاه نقش جهان هم با دستور سبحانی مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه به عنوان هدیه ای به هواداران سپاهان، با صرف هزینه های زیاد در اختیار ما قرار گرفت تا باشگاه بتواند به عنوان ورزشگاه اختصاصی خود از آن استفاده کند و این یک هدیه تاریخی برای همه سپاهانی هاست که نقش جهان را به عنوان استادیوم اختصاصی در اختیار دارند.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر