» » محمدرضا رجبی: انگار کسی به تماشاگران گفته بود به ما فحش دهند

محمدرضا رجبی: انگار کسی به تماشاگران گفته بود به ما فحش دهند

0
1509
کد خبر: 185
به گزارش سایت خبری موج ورزش، محمدرضا رجبی بازیکن تیم هندبال شهرداری کاشان در خصوص فحاشی هواداران بیتای سبزوار در دیدار این تیم برابر شهرداری کاشان در هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال اظهار داشت: من متعجبم هواداران سبزوار در شهری که سال‌ها من و برخی از ملی‌پوشان در آن بازی کرده‌ایم، چنین رفتاری داشتند، ما با تیم سبزوار قهرمان شدیم و به آسیا رفتیم. انگار که کسی به تماشاگران گفته باشد از دقیقه یک بازی به بازیکنان، داور و فدراسیون فحاشی کنند. من متعجبم که چه ارزشی دارد که بازیکنان را اینگونه فحاشی می‌کنند و برای هیچ این رفتار را انجام می‌دهند.
وی در ادامه افزود: بازیکن حرفه‌ای نباید در مقابل این حواشی و فحاشی‌هاعکس‌العمل نشان دهد اما بالاخره بازیکن غیرت دارد و بعد از شنیدن این فحاشی‌ها باید خودش را خالی کند و ممکن است در زمین بازی و یا طی درگیری با داور و بازیکن حریف خودش را تخلیه کند.
بازیکن تیم شهرداری کاشان تصریح کرد: در سبزوار مسابقات جوانان در حال برگزاری است و همه بازیکنان جوان در سالن بودند و از این رفتار متعجب بودند.

وی در خصوص اینکه دلیل این اتفاقات، یادآور شد: وقتی کمیته انضباطی نسبت به اتفاقات دو هفته قبل در گچساران چشمش را می‌بندد و محرومیت برگزاری بازی بدون تماشاگر را در نظر نمی‌گیرد و وقتی حسین رحمتی بازیکن ما از ناحیه صورت آسیب می‌بیند و صورتش 11 بخیه خورد اما اتفاقی نیفتاد، باید شاهد تکرار این رفتارها باشیم.
رجبی افزود: وقتی ناظر بازی از فدراسیون حضور دارد من بازیکن که نمی‌توانم اعتراض کنم بلکه این ناظر است که باید نسبت به این اتفاقات واکنش نشان دهد. ناظر بازی هیچ واکنشی نشان نداد. حداقل فحاشی‌هایی که نسبت به خودش انجام شده بود را گزارش کند. اگر فیلم بازی را به فدراسیون هم ببریم باور کنید خود آنها نمی‌توانند این فحاشی‌ها را گوش دهند. متاسفانه در جریان بازی فحاشی زیادی هم نسبت به فدراسیون صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: بالاخره لیگ در حال برگزاری است بازیکنان که دستمزد آنچنانی هم نمی‌گیرند این همه فحش بشنوند. من در تعجبم و نمی‌دانم بازیکن داخل زمین چه مشکلی با تماشاگر دارد که به او فحاشی می شود. کاملا مشخص است که این فحاشی‌ها از جایی برنامه‌ریزی شده است. باشگاه بیتا عنوان فرهنگی ورزشی دارد اما من نمی‌توانم هیچ چیزی از فرهنگ در آن ببینم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا با آرایی مانند بازی با گچساران و استفاده از احکام تعلیقی می‌توان جلوی تکرار این اتفاقات را گرفت، گفت: مگر در رانندگی کسی با سرعت 140 کیلومتر رانندگی کند، پلیس به تذکر اکتفا می‌کند؟ ما بحث امتیاز و مدال و سکو را نداریم بلکه سوالم اینجاست که این چیزها چرا در هندبال مد شده است؟ اگر باشگاه‌ها با آرای سخت‌گیرانه از سوی کمیته انضباطی روبه‌رو شوند شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود.
ملی‌پوش هندبال کشومان عنوان کرد: وقتی ناظر بازی در سالن است چرا واکنش نشان نمی‌دهد؟ ناظر می‌تواند بازی را متوقف و حتی تماشاگران را از زمین بیرون کند. ما از فرهنگ‌سازی صحبت می‌کنیم اما آیا این فرهنگ سازی است که در مقابل بازیکنان جوانی که در سالن بودند فحاشی صورت بگیرد.
وی در پایان گفت: یک مسابقه برگزار شده و مهم نیست چه کسی پیروز بوده است بلکه مهم این است که در اخلاق نبازیم. همه بازیکنان زیر فشار بودند و خیلی خودشان را کنترل کردند تا با تماشاگران درگیر نشوند واین موضوع روی کیفیت بازیکنان تاثیر دارد. اگر جلوی این مسائل را نگیریم کل هندبال نابود می‌شود هرچه از نظر فنی رشد کنیم اما از نظر اخلاقی رشد نکنیم هیچ سودی ندارد.
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر