» » برگزاری واترپلوی استان اصفهان با شور و هیجان

برگزاری واترپلوی استان اصفهان با شور و هیجان

0
2634
کد خبر: 217
به گزارش سایت موج ورزش، مسابقات واترپلوی استان اصفهان با قهرمانی تیم آکادمی خوشبخت به پایان رسید، مسابقه فینال واترپلوی استان اصفهان بین دو تیم آکادمی خوشبخت و پارک آبی شهرضا به میزبانی استخر انقلاب برگزار شد که دو تیم در وقت قانونی به نتیجه 11 بر 11 رسیدند و آکادمی خوشبخت در ضربات پنالتی حریفش را شکست داد و به قهرمانی رسید، تیم خام گیاه خواران نیز عنوان سومی را از آن خود کرد. این رقابت ها به دلیل تعطیلی لیگ برتر و حضور همه بازیکنان لیگ برتری که اصفهانی هستند برگزار شد.
مرتضی شریعت قائم مقام هیات شنای استان اصفهان و عضو کمیته واترپلوی فدراسیون پیرامون این رقابت ها اظهار داشت : این مسابقات با شرکت 4تیم برگزار شد که بازیکنان تیم ها ترکیبی از جوانان و بزرگسالان بودند و به دلیل حضور بازیکنان سرشناس این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد .
وی تصریح کرد : اکثر بازیکنان در لیگ زیر 17 سال و لیگ برتر بزرگسالان سابقه بازی دارند و شاهد رقابت های جذابی بودیم ، اگر استان اصفهان دارای لیگ و مسابقات بین استخری باشد بدون شک واترپلو پویایی را شاهد خواهیم بود که تصمیم بر این داریم این رقابت هارا برگزار نماییم .
شریعت در پایان افزود : استان اصفهان نزدیک به 60 سال است که رشته واترپلو اش در سطح کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد چرا که این رشته در استان دارای پایه و اساس خاصی میباشد .
نیما خوشبخت یکی از بازیکنان مطرح کشورمان که تیمش در این رقابت ها عنوان قهرمانی را ازآن خود کرد گفت : این تیم متشکل از 4 بازیکن محصول آکادمی خوشبخت و دیگر بازیکن قدیمی استان بود که خداروشکر به همت بچه ها توانستیم در اولین حضور قهرمان این رقابت ها شویم .
وی پیرامون سطح رقابت ها اظهار داشت : مسابقات در سطح بالایی برگزار شد به ویژه بازی فینال که همچون رقابت های لیگ برتر انجام گردید که جا دارد از هیات شنا و کمیته واترپلو استان اصفهان تشکر نمایم .
خوشبخت تیم لیگ برتری خود را هفته آینده معرفی میکند و در این باره بیان داشت : با تیمهای نفت امیدیه ،نفت و گاز گچساران و سایپا وارد مذاکره شدم و برای جام باشگاههای آسیا نیز با تیم دانشگاه آزاد تهران صحبت هایی انجام دادم که باید گفت در سال گذشته برای تیم نفت وگاز گچساران بازی میکردم که از همه ی لحاظ راضی بودم چرا که سقف قرارداد را با این باشگاه داشتم و هفته آینده مشخص میشود که در فصل جدید برای کدام تیم به آب میزنم .
وی ادامه داد : استان اصفهان با بودن بازیکنانی همچون محسن جلیلی ، منصور پاکزاد ، اردلان اسکندری ، امیرسجادیان و ...که در تیم های دیگر لیگ برتری پخش شده اند دارای پتانسیل بالایی است و حیف است که این بازیکنان برای اصفهان درکنارهم نباشند و امیدوارم که اسپانسری پیدا شود و دوباره اصفهان در لیگ برتر نماینده ای داشته باشد .
نیما خوشبخت در پایان پیرامون هدف آکادامی خوشبخت گفت : بنده مدیر این آکادامی هستم و هدف و پایه این آکادمی تیم داری میباشد و چشم انداز آکادمی این است که به بچه های مستعد 4 شنا را آموزش دهد.
برگزاری واترپلوی استان اصفهان با شور و هیجان
برگزاری واترپلوی استان اصفهان با شور و هیجان

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر