» » چرا قم/ پس بگید ذوب آهن قم

چرا قم/ پس بگید ذوب آهن قم

0
1727
کد خبر: 245
به گزارش سایت موج ورزش شب گذشته خبری مبنی بر اینکه ورزشگاه یادگار امام قم به عنوان ورزشگاه جایگزین فولادشهر از بازی های ذوب آهن میزبانی می کند روی خروجی سایت باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن قرار گرفت، گفته می شود عملیات تعویض چمن ورزشگاه فولادشهر از روز گذشته آغاز شد و بر اساس هماهنگی ها و حمایت های صورت گرفته با ریاست هیأت فوتبال استان قم و سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، بازی های خانگی ذوب آهن در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار خواهد شد.
این خبر با واکنش هواداران ذوب آهن مواجه شد چراکه آن ها مایل نیستند بجای ورزشگاه نقش جهان، کیلومترها دور از شهر اصفهان در دیدارهای خانگی میزبان تیم های لیگ برتری باشند. باشگاه ذوب آهن اعلام کرده که ورزشگاه یادگار امام قم از چمن با کیفیتی در حال حاضر برخوردار بوده و هزینه های میزبانی در آن هم یک چهارم هزینه های برآورد شده در ورزشگاه نقش جهان اصفهان است. اما باید به مسئولین این باشگاه گفت که باید به هواداران خود احترام بگذارند و اینکه اگر ذوب آهن در قم به میدان برود، آیا بیشتر از 50 یا 100 نفر این تیم را حمایت می کنند؟ با این تصمیم ذوب آهن خود را در بازی های باقیمانده، به نوعی امتیاز میزبانی را به حریفان میهمانش تقدیم می کند، تیم ذوب آهن در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه یادگار امام قم از پارس جنوبی میزبانی خواهد کرد و بطور حتم هواداران تیم جنوبی بیش از 100 هوادار به قم می آورد و شرایط سختی را برای شاگردان قلعه نویی رقم خواهد زد.
باشگاه سپاهان در مورد استفاده باشگاه ذوب‌آهن از ورزشگاه نقش جهان برای بازی‌های خانگی برای هر بازی مبلغ 100 میلیون تومان درخواست کرده است که مسئولین ذوب آهن با این مبلغ کنار نیامدند و حالا می خواهند به قم بروند. جای تاسف دارد ورزشگاهی که نزدیک به 20 سال مردم اصفهان چشم انتظار افتتاح آن بودند، پس از افتتاح تیم ذوب آهن نتواند آنجا بازی کند. باید مسئولین دو باشگاه و مسئولین سیاسی و ورزشی استان اصفهان پای میز مذاکره بنشیند و این مسئله را حل کنند، اگر بنا به این است که قم میزبان ذوبی ها باشد چرا می گوئیم ذوب آهن اصفهان؟! بیائیم واقع بینانه به این مسئله نگاه کنیم، نگذاریم ذوب آهن به سرنوشت صبای قم و پاس همدان دچار شود، هزینه استفاده از نقش جهان در صورتی که در یک فضای سالم و با دید تعامل و همکاری دو مجموعه سپاهان و ذوب آهن صورت گیرد قطعا قابل توافق میباشد چراکه هیچ کدام از مسئولین راضی به این امر نیستند پولی که می تواند در استان اصفهان بماند به استان دیگری برود. حال بر فرض اینکه ذوب آهن برای هر بازی 100 میلیون هم بدهد، این پول در مقایسه با دلارهایی که طی این چند سال به بازیکنان بی کیفیتی همچون ویکتور گوازا و مارکو آیوبل و .... دادیم، اصلا به حساب نمی آید. بیائیم با یک تصمیم درست و کارشناسانه ذوب آهن، ذوب آهن اصفهان باشد نه ذوب آهن قم!
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر