» » مسعود سلیمانی: اصفهان یکی از بهترین‌های اسکواش ایران خواهد شد

مسعود سلیمانی: اصفهان یکی از بهترین‌های اسکواش ایران خواهد شد

0
1787
کد خبر: 33
به گزارش سایت خبری موج ورزش، مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش با بیان این مطلب گفت: از همان ابتدا که مسئولیت نائب رییس فدراسیون را بر عهده داشتم و تا الان که در سمت ریاست این فدراسیون فعالیت می‌کنم، همیشه گفتم اصفهان هیچگاه اسکواش نداشت. وجود کورت، هیات و امکانات سخت‌افزاری، دلیل بر وجود اسکواش نمی‌شود. اسکواش باید دارای برنامه‌ریزی و چشم‌اندازی باشد که در نهایت خروجی را دربر گیرد که این خروجی‌ها منجر به موفقیت شود.
سلیمانی ادامه داد: استان اصفهان سال‌ها هیات اسکواش داشته است اما این هیات رسمیتی نداشت و تنها در حد تشکیلات و امکانات سخت‌افزاری بوده و خروجی نداشته است اما تقریباً سه سال است که فدراسیون، اسکواش اصفهان را به رسمیت شناخته است.
رییس فدراسیون اسکواش بیان کرد: فعالیت‌های موثر رییس هیات اسکواش استان اصفهان باعث شده است که این ورزش در اصفهان توسط مسئولان دیده شود چون در گذشته، اسکواش در اصفهان وجود داشت اما دیده نمی‌شد.
وی گفت: با تعاملات خوبی که اخیراً بین مربیان و کادر اجرایی هیات اسکواش اصفهان به‌ وجود آمده، این هیات توانسته است در بخش برگزاری مسابقات و لیگ، استعدادیابی و فرهنگی نتیجه خیلی خوب و قابل قبولی به‌ دست آورد که این موضوع قطعاً حاصل تلاش و یک کار گروهی است.
رییس فدراسیون اسکواش ادامه داد: رییس هیات اسکواش استان اصفهان فردی خوش‌فکر است و به مسائل فرهنگی اهمیت زیادی می‌دهد. وی با برگزاری 2 دوره مراسم اختتامیه مسابقات لیگ استانی و جشنواره اسکواش، خانواده‌ها و افراد زیادی را درگیر این رشته کرده است و در حقیقت باعث شناساندن ورزش اسکواش در اصفهان شد که این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
سلیمانی افزود: ورود اسکواش و احداث کورت در شهرداری، مرکز تجاری تفریحی سیتی سنتر، زندان و بخش‌های خصوصی در اصفهان نشان‌دهنده رایزنی و پیگیری‌های زیاد هیات در این زمینه بوده است. به‌ عنوان رییس فدراسیون وظیفه دارم از چنین رییس هیات‌هایی حمایت کنم. در روزهایی که قحطی دلار است و اقتصاد جان تازه‌ای نگرفته است، نهایتاً افراد توانمند هستند که می‌توانند برنامه‌ها را اجرایی کنند و فشار را از روی فدراسیون بردارند.
وی گفت: طبق گفته‌ام در مراسم اختتامیه دومین دوره لیگ استانی اصفهان که خردادماه برگزار شد، توپ در زمین مربیان اسکواش اصفهان است و باید تا پایان امسال 2 استعداد زیر 9 و زیر 11 سال را به تیم‌های ملی اسکواش معرفی کنند، این هیات موفق شد به این مهم دست یابد و این موضوع را عملیاتی کند که قطعاً این اسکواش‌بازان مستعد مورد حمایت فدراسیون قرار می‌گیرند. اسکواش‌بازان حاضر در این اردوها منتخبان استعدادهای ایران هستند.
سلیمانی تصریح کرد: نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور امسال از جمله محمد چنگانیان قهرمان رده سنی زیر 11 سال و نازنین‌زهرا دادخواه نایب قهرمان رده سنی زیر 9 سال از استان اصفهان در اردوهای چندگانه استعدادیابی و پشتیبان تیم‌های ملی که از سوی فدراسیون اجرا و زیر نظر کمیته استعدادیابی فدراسیون در حال برگزاری است، حضور دارند.
وی ادامه داد: حضور اسکواش‌بازان کم سن و مستعد در این اردوها باعث می‌شود بازیکنان تیم‌ ملی در آینده از استان‌هایی انتخاب شوند که توانستند در مسابقات قهرمانی کشور و در رده‌های سنی پایه مقام کسب کنند که استان اصفهان یکی از هیات‌هایی است که آینده خیلی خوبی دارد. فدراسیون نیز رییس هیات اسکواش استان اصفهان را حفظ می‌کند و به همه نیز این پیام را می‌دهیم که با محمدی و تیم وی همراه باشند. همه باید دست به دست هم دهند تا اسکواش اصفهان به حد و اندازه نام اصفهان برسد چراکه همچنان اصفهان ظرفیت بزرگ شدن را دارد.
وی بیان کرد: هیات اسکواش اصفهان در راستای برنامه‌های فدراسیون بسیار عملکرد خوبی داشته است و با مدیریت و برنامه‌ریزی خوب و دقیق و حرکت در یک مسیر موازی با سیاست‌های فدراسیون توانست در مسابقات قهرمانی کشور صاحب چهار مقام شود.
وی در خصوص جایگاه هیات اسکواش استان اصفهان، اظهار داشت: در ارزیابی‌های سه ماهه هیات‌های استانی، استان اصفهان توانسته با عملکرد خوب و فعالیت‌های مستمر، در پنج استان اول خود را جای دهد و از سوی فدراسیون دیده و فعالیت‌ این هیات رصد شود.
سلیمانی گفت: اصفهان به‌ دلیل اینکه پایتخت فرهنگ جهان اسلام است باید مرکز بین‌المللی اسکواش در ایران شود و کارهای بزرگی در این شهر صورت گیرد. با وجود مسئولان فرهیخته شهرداری و سازمان ورزش شهرداری اصفهان، بدون شک، اصفهان با ادامه همین روند، یکی از بهترین‌های اسکواش ایران خواهد شد.
مسعود سلیمانی: اصفهان یکی از بهترین‌های اسکواش ایران خواهد شد
دسته بندی: خبرها / ورزش های دیگر

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر