» » فریبا صادقی: شاید از فدراسیون والیبال بروم

فریبا صادقی: شاید از فدراسیون والیبال بروم

0
1708
کد خبر: 332
به گزارش سایت موج ورزش، به نقل از روزنامه نسل فردا، هفته گذشته نیز چهار بانوی والیبالیست به نام های بهار بهرامی نیا، زهرا رضایی، نگار سلحشوری و زینب مدنی از استان اصفهان به اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان دختر کشور دعوت شدند. در حاشیه انتخابات ریاست هیات والیبال استان اصفهان، خبرنگار ما با فریبا صادقی نایب رئیس فدراسیون والیبال و نایب رئیس هیات والیبال استان اصفهان گفتگویی انجام داده که توجه شما را به این گفتگو جلب می نمائیم:
1-برای اولین سئوال، درباره لیگ برتر والیبال بانوان کشور توضیح دهید؟
از هفته گذشته لیگ برتر والیبال با شرکت 8 تیم آغاز شده است، امیدواریم با پیگیری های فدراسیون، مربیان و سرپرستان تیم ها تا پایان رقابت ها شاهد ماندن این تیم ها در لیگ باشیم.
2-تیم های ملی والیبال بانوان در چه شرایطی قرار دارند؟
استارت تمرینات تیم های ملی نوجوانان و جوانان از مردادماه امسال زده شده و اردوهای مستمری را شاهد بودیم و این دو تیم برای مسابقات جام ملت های آسیا در کشورهای تایلند و ویتنام آماده می شوند، برای تیم بزرگسالان نیز در سال آینده دو تورنمنت در نظر گرفتیم که تمرینات این تیم پس از پایان لیگ برتر شکل خواهد گرفت.
3-جایگاه والیبال بانوان اصفهان در کشور را چگونه ارزیابی می کنید؟
به هر حال اصفهان یکی از قطب های مهم والیبال کشور است و تا حدود زیادی تیم های ملی در رده های مختلف از بازیکنان اصفهانی بهره می برند، خوشبختانه تیمور باجول دوباره بر ریاست هیات والیبال استان اصفهان تکیه زد و من بسیار خوشبین هستم که در بحث بانوان، برنامه هایی که تدوین کرده ایم را ادامه دهیم و به سمتی برویم که آمار ملی پوشان را افزایش و از طرفی در کسب عنوان، تداوم داشته باشیم.
4-چه مشکلاتی را در والیبال بانوان حس می کنید؟
به عقیده بنده مشکل عمده نگاه کشور ما به ورزش بانوان می باشد که با توجه به محدودیت هایی از جمله بازی در سالن های سربسته مجبور هستند بدون حضور اسپانسر فعالیت کنند، به همین دلیل از لحاظ اقتصادی و دیدگاه اجتماعی اهمیت لازم به ورزش بانوان داده نمی شود، متاسفانه مجبور هستیم اسپانسرهایی با مبالغ کم جذب کنیم که این مانع پیشرفت بازیکنان خواهد شد.
5-چه عاملی باعث شد که داورزنی ریاست فدراسیون والیبال شما را به عنوان نایب رئیس فدراسیون انتخاب کند؟
این سئوال را باید از آقای داورزنی پرسید، اما باید بگویم دو سه مرتبه به عنوان نایب رئیس برتر در سطح کشور با کمک همکارانم حکم گرفتم که آقای داورزنی این عنایت را به بنده و استان اصفهان داشت تا در خدمت والیبال بانوان باشم که به دلیل مشکلات شخصی شاید ادامه همکاری غیر ممکن باشد، باید تا انتخابات ریاست فدراسیون والیبال صبر کرد که چه خواهد شد.
6- استان اصفهان در لیگ برتر بانوان تنها یک نماینده به نام ذوب آهن دارد، آیا یک تیم در سطح لیگ برتر برای اصفهان کافی می باشد؟
علاوه بر ذوب آهن، استان اصفهان تیم ریخته گری و ذوب را نیز در دسته اول کشور دارد، اما با توجه به اینکه نزدیک به 12 بازیکن اصفهانی در دیگر تیم های لیگ برتر بازی می کند، استان اصفهان پتانسیل دو تیم در لیگ برتر را خواهد داشت.
7-برای آخرین سئوال، چشم انداز والیبال بانوان در آسیا را کجا می بینید؟
من امیدی به یک یا دو سال آینده ندارم چراکه والیبال از پایه باید کار شود اما برای چهار سال آینده بسیار امیدوارم و شاهد موفقیت در میدان های بین المللی هستیم.
گفتگو:پژمان سلطانی
فریبا صادقی: شاید از فدراسیون والیبال بروم
فریبا صادقی: شاید از فدراسیون والیبال بروم
فریبا صادقی: شاید از فدراسیون والیبال بروم
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر