» » گفتگوی اختصاصی با رئیس و سرپرستی دبیرکل فدراسیون شنا کشور

گفتگوی اختصاصی با رئیس و سرپرستی دبیرکل فدراسیون شنا کشور

0
1635
کد خبر: 427
به گزارش سایت موج ورزش به نقل از روزنامه نسل فردا، در حاشیه این رقابت ها محسن رضوانی و فرید فتاحیان رئیس و سرپرستی دبیرکل فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی کشور از نزدیک شاهد رقابت شناگران ایران بودند، خبرنگار ما که در محل انجام مسابقات حضور داشت با محسن رضوانی و فرید فتاحیان مصاحبه ایی انجام داده است که توجه شما را به این دو گفتگو جلب می نمائیم، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی کشور با ابراز خوشحالی اظهار داشت: خوشبختانه در مسابقات شنای مسافت بلند قهرمانی کشور جام پارسیان نزدیک به 300 شناگر حضور داشتند که چند رکورد ملی نیز شکسته شد، این رقابتها در حضور کارولی وان توروس مربی کهنه کار مجارستانی به انجام رسید، امیدوارم با دید مثبتی که این مربی به برخی از شناگران مستعد در این رقابت ها داشته تا دو سه سال آینده اتفاق بزرگی برای شنای کشورمان رقم بخورد.
وی ادامه داد: توروس یکی از نام های شناخته شده در بین مربیان جهان است که تجربه هدایت تیم های ملی آفریقای جنوبی و مجارستان را در کارنامه داشته و از آن جایی که کارنامه قابل قبولی در پیشرفت شنا کشورهای توسعه یافته دارد، می تواند برای تیم های ملی در رده پایه موفق باشد، البته وی باید از نزدیک شاهد برگزاری مسابقات داخلی و امکانات و وضعیت شناگران ما باشد تا بتواند برنامه جامعی را با هدفگذاری کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴ ارائه کند.
رئیس فدراسیون شنا با قدر دانی از مدیران کل ورزش و جوانان استان فارس و اصفهان برای در اختیار قرار دادن استخر به هیات شنای این دو استان گفت: این کار بسیار ارزشمند است که بنده به نوبه خود از ایشان تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم در سایر استان‌ها نیز چنین اتفاقی بیافتد، متاسفانه برخی از استان ها استخر را به بخش خصوصی واگذار می کنند و بخش خصوصی به دنبال کسب درآمد است و امیدواریم با قانون بتوانیم سخت افزار را برای هیات ها مهیا کنیم.
استان اصفهان بیش از 50 شناگر به مسابقات جام پارسیان اعزام نمود که رضوانی آن را کار بزرگی دانست و اظهار داشت: نمی دانم چقدر خانواده ها و هیات استان اصفهان کمک نموده است و واقعا ممنون هستم چراکه از نظر فنی کار بزرگی محسوب می شود و اعزام این تعداد به مسابقات کشوری، تنها در استان تهران رخ می داد که خوشبختانه اصفهان نیز در رقابت های جام پارسیان بیش از 50 شناگر همراه داشت.
رضوانی پیرامون رویکرد پیشروی فدراسیون گفت: برنامه های خود را با تقویت بیشتری ادامه می دهیم، سعی کردیم کسی را از مجموعه حذف نکنیم، افزایش دانش و افزایش نیروی انسانی خواهیم کرد تا بتوانیم با قوت و قدرت جلو برویم و به شما قول می دهم با این برنامه ریزی و بیسی که آماده شده است به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنیم.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی کشور پیرامون المپیک 2020 بیان داشت: تاکنون یکبار کشورمان توانسته در رشته شنا سهمیه المپیک را به طور مستقیم کسب نماید، بنده این اطمینان را می دهم با حضور کارولی وان توروس بیش از تعداد انگشتان یک دست سهمیه المپیک 2020 را کسب نمائیم.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد و افزود: امیدوارم اصفهان هم در رشته واترپلو به روزهای اوج خود برگردد.
فرید فتاحیان سرپرست دبیری فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو نیز گفت: جمعیت 80 میلیونی ایران پتانسیل بسیار بالایی نه تنها در شنا بلکه در دیگر ورزش ها دارد، باید با برنامه پیش رفت، در صورت توافق با کارولی وان توروس این مربی مجارستانی برای رده های زیر 15 سال خواهد بود که آنها را برای آینده آماده کنیم وامیدوارم نتیجه بخش باشد.
وی ادامه داد: در رشته های شنا، شیرجه و واترپلو استعدادهای فراوانی در کشور داریم که باید رهبری شود، با الکساندر چیریچ سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو نتایج خوبی را کسب کردیم و سطح کیفی واترپلوی کشور با حضور وی بسیار فرق کرده است و قطعا با این مربی ادامه همکاری داریم.
سرپرست دبیری فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره خرید تخته شیرجه برای استان ها بیان داشت: در بخش شیرجه ما دو بحث داریم که اولی بحث سکو می باشد که در ایران می توانیم بسازیم، ساخت آن در کتاب فینا موجود می باشد که به فارسی ترجمه شده است و هر هیاتی بخواهد ما سازه ها را بصورت رایگان در اختیارشان قرار می دهیم، در مورد تخته های شیرجه باید بگویم که تعدادی خریداری شده است، با توجه به تحریم ها کار بسیار دشواری بود و در چند روز آینده سه تخته به استان های فارس، کرمانشاه و تبریز خواهیم داد.
گفتگوی اختصاصی با رئیس و سرپرستی دبیرکل فدراسیون شنا کشور
گفتگوی اختصاصی با رئیس و سرپرستی دبیرکل فدراسیون شنا کشور
گفتگوی اختصاصی با رئیس و سرپرستی دبیرکل فدراسیون شنا کشور
گفتگوی اختصاصی با رئیس و سرپرستی دبیرکل فدراسیون شنا کشور

فرید فتاحیان تصریح کرد: برای استان اصفهان تخته شیرجه در نظر نگرفته ایم چراکه چهار تخته بیشتر موجود نمی باشد و هر کدام نزدیک به 20 هزار دلار خریداری شده است و با سیاست ها و تعاملاتی که محسن رضوانی ریاست فدراسیون با فدراسیون جهانی داشتند توانستیم این تخته ها را خریداری کنیم.
وی پیرامون تیم ملی شیرجه کشور گفت: قصد داریم یک مربی خارجی برای شیرجه کشور پس از مسابقات آسیایی جذب نمائیم، کمیته فنی شیرجه باید چند مربی خوب به ما معرفی کنند که پس از بررسی رزومه آنها با رایزنی، یک نفر را برای سرمربیگری ایران جذب کنیم.
فتاحیان در پایان افزود: حضور بیش از 50 شناگر اصفهانی در مسابقات مسافت بلند قهرمانی کشور واقعا شوک آور بود، نباید فراموش کرد که اصفهان قطب ورزش کشور می باشد، در بخش واترپلو استان اصفهان نزدیک به 6 تیم زیر 17 سال دارد که این آمار بسیار خوبی محسوب می شود، در راس هیات استان اصفهان بهمن کیانی والا ملی پوش سابق واترپلوی کشورمان می باشد و انتظارات بیشتری از این استان داریم.
گفتگو:پژمان سلطانی

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر