» روی خط ورزش و جوانان شهرستان اصفهان

روی خط ورزش و جوانان شهرستان اصفهان

0
1557
کد خبر: 467
همایش پیاده روی در اصفهان با حضور رحیمی زاده
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) با حضور پرشور مردم در اصفهان روز جمعه گذشته برگزار شد. مجید رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان در این همایش حضور داشت، مسیر پیاده روی از پارک باقوشخانه به سمت پارک لاله بود.
.........................
یک هندبالیست اصفهانی در اردوی تیم ملی نوجوانان
سومین اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان جهت اعزام به هشتمین دوره مسابقات آسیایی 2018 اردن (انتخابی جهانی2019 ) از تاریخ 16 تا 21 اردیبهشت ماه در سمنان تشکیل می شود که ناصر سلیمی سرمربی تیم ملی 28 بازیکن به این مرحله اردو دعوت کرد که نام چهار بازیکن از استان اصفهان به نام های سروش قاسمیان (نجف آباد)، مهدی شریفی نژادیان (خمینی شهر) حسین شرافت (فلاورجان) و رضا شهبازی (اصفهان) به چشم می خورد. گفتنی است رسول کشانی از اصفهان نیز مربی این تیم محسوب می شود.
...................................
مقام سومی کارگران اصفهان در شنای آبهای آزاد کشور
در نخستین دوره مسابقات شنای آبهای آزاد کشور جام خلیج فارس که روز پنجشنبه در بوشهر برگزار شد، تیم های منطقه آزاد اروند و کارگران اصفهان مقام های دوم و سوم را بدست آوردند. برترین ها این رقابت ها توسط کمیته آبهای آزاد فدراسیون شنا به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.
نخستین دوره مسابقات شنای آبهای آزاد جام خلیج فارس با حضور 50 شناگر در سه گروه و12 رده سنی با حضور 13 تیم از استانهای مختلف کشور در اسکله صیادی جفره بوشهر در مسافت های 4 ،3 ، 2 و 1 کیلومتر برگزارشد. بوشهر، خراسان شمالی، اهواز، گیلان، البرز، اصفهان، فارس، کردستان و لرستان هشت استان شرکت کننده در این دور از مسابقات هستند. تیم های اصفهان و بوشهر هر کدام با 2 تیم در این مسابقات حضور دا شتند. این مسابقات در 12 رده سنی 14 تا 69 سال با هدف پاسداشت 10 اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس برگزار شد.
.......................
حبیب الله ناظریان: بیش از ۱۰ برنامه متنوع ورزشی در ماه مبارک برگزار می‌شود
امسال بیش از ۵۰ درصد پروژه های این سازمان محله محور است و انواع مسابقات، رویدادها و برنامه‌های ورزشی در ایستگاه‌های صبحگاهی ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
حبیب الله ناظریان معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان این مطلب گفت: بیش از ۱۰ برنامه متنوع ورزشی در ماه مبارک برگزار می‌شود که از جمله این برنامه ها، برگزاری مسابقات تکواندو خردسالان دختر و پسر از ۲۷ اردیبهشت تا یکم خردادماه در محل پارک آبشار است.
وی با بیان اینکه مسابقات ووشوی نونهالان، نوجوانان و جوانان دختر و پسر از دوم تا چهارم خردادماه برگزار می‌شود، افزود: برگزاری مسابقات کاراته برای نونهالان و نوجوانان دختر و پسر از پنجم تا هشتم خردادماه در مجموعه ورزشی آبشار، مسابقات بدمینتون نوجوانان و جوانان آقا ۱۸ تا ۲۲ خرداد در آبشار، مسابقات تنیس روی میز به صورت آزاد برای بانوان و آقایان در خانه تنیس و مسابقات اسکیت نونهالان و نوجوانان دختر و پسر از ششم تا دهم خردادماه در مجموعه های ورزشی اسکیت امین و آبشار از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای ماه مبارک رمضان است.
معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: حرکات نمایشی ووشو روزهای دهم و یازدهم خردادماه در باغ طلوع ویژه دختران و در پارک کوهستانی صفه ویژه پسران برگزار می‌شود.
ناظریان برپایی مسابقات بسکتبال نونهالان و نوجوانان مخصوص پسران در مجموعه ورزشی مشتاق و مسابقات جودو نونهالان و جوانان پسر ۹ تا ۱۱ خرداد در مجموعه ورزشی آبشار را از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: رویکرد سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در سال جاری توسعه رشته‌های ورزشی است و تمام مسابقات عنوان شده نیز با همکاری هیات ورزشی مربوطه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام مولای عرشیان در ماه مبارک رمضان، گفت: امسال مسابقات فوتسال جام مولای عرشیان به تنهایی توسط هیات فوتسال برگزار می شود.
معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در سال جاری بیش از ۵۰ درصد پروژه‌های این سازمان محله محور است و انواع مسابقات، رویدادها و برنامه‌های ورزشی در ایستگاه‌های صبحگاهی ویژه بانوان و آقایان برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: چند رشته دیگر به برنامه های اعلام شده در ماه مبارک رضان اضافه می شود که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
..................
درخشش پیشکسوتان اصفهانی در مسابقات بیلیارد اصفهان
اولین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر پیشکسوتان استان اصفهان با حضور 24 بازیکن در باشگاه طوفان برگزار شد. در این مسابقات بازیکنانی از شهرستان‌های زرین شهر، شاهین شهر، و اصفهان به صورت گروهی - حذفی با هم به رقابت پرداختند.
در پایان پس از برگزاری 40 مسابقه داریوش گودرزی از اصفهان موفق شد مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کند.محمد تقی نکویی مهر، علیرضا نجفی و مهران رحیمی از اصفهان نیز مقام های دوم تا چهارم را کسب کردند.
........................
مسابقات شترسواری قهرمانی کشور در ورزنه اصفهان
مهدی اسدی رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان اصفهان از برگزاری هشتمین دوره رقابتهای شترسواری قهرمانی کشور روز جمعه هفته جاری در ورزنه خبر داد.
مهدی اسدی افزود: در این رقابتها شترسوارانی از استان های سمنان، قم، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، کرمان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان و فارس حضور دارند، هر استان می تواند با پنج شرکت کننده در مسابقه به مسافت پنج کیلومتر و با استفاده از شترهای جمبازه (تیزرو) حضور یابد.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان اصفهان خاطرنشان کرد: محل برگزاری این رویداد ورزشی منطقه گردشگری واحه واقع در بخش بن رود وشهر ورزنه استان اصفهان خواهد بود.
اسدی اضافه کرد: رژه نمادین کاروان شترها، اجرای زنده موسیقی محلی از اقوام مختلف ایرانی و هنرنمایی 'مجتبی کریم زاده' قهرمان موتورسواری کراس از دیگر بخشهای این برنامه به شمار می رود.
هفتمین دوره این رقابتها نیز اردیبهشت پارسال در این منطقه با قهرمانی 'کامبیز آسور' از هرمزگان با شتر پنج ساله با نام 'آبشورکی' پایان یافت.
...........................
نایب قهرمانی آرارات در مینی بسکتبال دختران استان اصفهان
مسابقات مینی بسکتبال دختران استان اصفهان به میزبانی خانه بسکتبال برگزار شد که در پایان تیم رفاهی تفریحی شهرداری خمینی شهر به مقام قهرمانی رسید، آرارات اصفهان دوم شد و خمینی شهر الف به جایگاه سومی رسید.
..............
درخشش بسکتبالیست های اصفهانی در مسابقات استان اصفهان
مسابقات بسکتبال جوانان استان اصفهان به میزبانی خانه بسکتبال برگزار شد که در پایان تیم فولاد مبارکه سپاهان به مقام قهرمانی رسید و تیم های رفاهی تفریحی شهرداری خمینی شهر و آرارات به ترتیب دوم و سوم شدند.
روی خط ورزش و جوانان شهرستان اصفهان
روی خط ورزش و جوانان شهرستان اصفهان
روی خط ورزش و جوانان شهرستان اصفهان
روی خط ورزش و جوانان شهرستان اصفهان
روی خط ورزش و جوانان شهرستان اصفهان
روی خط ورزش و جوانان شهرستان اصفهان
روی خط ورزش و جوانان شهرستان اصفهان
دسته بندی: ---

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر