» » مربی ایرانی الیمپوس: ایتالیایی ها احترام ویژه ای برای فوتسال ایران قائلند

مربی ایرانی الیمپوس: ایتالیایی ها احترام ویژه ای برای فوتسال ایران قائلند

0
2025
کد خبر: 470
به گزارش سایت خبری موج ورزش، علی عابدی متولد 1362 در اصفهان که فوق دیپلم کامپیوتر گرفت تا اینکه در دانشگاه اصفهان موفق به اخذ لیسانس تربیت بدنی شد، همچنین در دانشگاه "توروتگارتای " ایتالیا، لیسانس پزشکی ورزشی و در ادامه دوره های تخصصی بدنسازی فوتبال را در همین دانشگاه دریافت کرد. در باشگاه سپاهان مربیگری کرده و مدارک مربیگری فوتبال را در ایران و ایتالیا نیز دریافت نمود. سابقه بازی در تیم های پالایشگاه اصفهان، فوتسال دانشجویان ایران را دارد اما مصدومیت زانو سبب شد تا از بازی فوتبال جدا شود و به مربیگری روی بیاورد و اکنون در ایتالیا مربی تیم فوتسال الیمپوس می باشد، با علی عابدی پیرامون فوتسال صحبت کردیم که وی در پاسخ درباره فوتسال ایران گفت: من متاسفانه فوتسال ایران را دنبال نمی کنم و خبری در این مورد ندارم، فقط فوتبال ایران آنهم نه به طور کامل پیگیری می کنم.
وی ادامه داد: افراد فوتسالی و حتی فوتبالی ایتالیا، احترام ویژه ای برای فوتسال ایران قائلند و قدیمی های مخصوصا فوتسالی ایتالیا، محمدرضا حیدریان و وحید شمسایی را می‌ شناسند، فوتسال ایران در جهان ارزشمند و قابل احترام است.
عابدی پیرامون دستمزدهای فوتسالی ها در ایران بیان داشت: دستمزدها در فوتسال ایران صد در صد مطلوب نیست مگر اینکه در لیگ برتر، ولی در ایتالیا تا دسته دوم حقوق کافی دارند و نیازی به انجام کار دیگری ندارند و حتی بعضی از بازیکنان در دسته های سوم و چهارم هم حقوق مکفی می گیرند، چراکه بازیکن های کلیدی باشگاه ها محسوب می شوند.
وی در مورد تفاوت تیمداری در فوتسال ایران و ایتالیا تاکید کرد: باشگاه های فوتسال در ایتالیا به صورت خصوصی اداره می شوند، باشگاه ها اسپانسر دارند، خرید و فروش بازیکن، حتی تیم های رده های پایین هم آکادمی دارند و یا بهتر بگویم هر باشگاهی در تمام رده ها تیم دارند.
مربی ایرانی تیم فوتسال الیمپوس ایتالیا ادامه داد: زمین های فوتسال و فوتبال را در همه جای ایران می بینیم، بازیکنان با استعدادی داریم، اما از بقیه جهاتی که عرض کردم عقب هستیم. شاید اگر برنامه ریزی و پرورش استعدادهای ایتالیا را در ایران داشته باشیم ، از هر لحاظ می توانیم در آمدزایی کنیم.
عابدی به دستاورد خود در فوتسال ایتالیا اشاره کرد و اظهار داشت:من قبلا در دسته ۳ و ۴ فوتسال ایتالیا تجربه کار داشتم، اما امسال به عنوان مربی بدنساز در تیم الیمپوس سری آ مشغول به کار شدم و بهترین دستاورد من از لیگ فوتسال ایتالیا، این است که برنامه ریزی دقیق در کارها داشته باشم و اینجا از لحاظ تجربی و علمی پیشرفت دارند و همیشه در حال بروزرسانی اطلاعات خود هستند.
عابدی در مورد سئوال اینکه آیا پیشنهادی از سوی تیم های ایرانی دارد، گفت: از هیچ باشگاه ایرانی پیشنهاد مربیگری ندارم، شاید سال آینده در همین تیم الیمپوس بونم و فقط از ایران پیشنهاد کار در قسمت مدیریتی یکی از بخش های باشگاه را دارم، در حال حاضر در کلاس مربیگری یوفا شرکت کردم که این دوره ۲ ماه طول خواهد کشید.
وی تصریح کرد: در کلاس مربیگری یوفا، متدهای تکنیک و تاکتیک در فوتبال، روانشناسی، متدهای تمرین، تکنیک های دروازبانی، قوانین بازی(داوری)، پزشکی در ورزش، قوانین فدراسیون فوتبال، عضویت در اتحادیه مربیان فوتبال، فوتبال زنان و ... با حضور ۹ مدرس بین المللی فدراسیون فوتبال ایتالیا در شهر رم آموزش داده می شود.
عابدی در پایان آرزوی پیشرفت برای فوتبال و فوتسال اصفهان نمود.
مربی ایرانی الیمپوس: ایتالیایی ها احترام ویژه ای برای فوتسال ایران قائلند

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر