» » گفته ها و ناگفته های رضا لک از قرارداد بستن با گیتی پسند

گفته ها و ناگفته های رضا لک از قرارداد بستن با گیتی پسند

0
1845
کد خبر: 472
به گزارش سایت موج ورزش به نقل از روزنامه نسل فردا، تیم فوتسال گیتی پسند فصل گذشته علی رغم اینکه بازیکنان خوبی در اختیار داشت نتوانست عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران را از آن خود کند، این تیم در پایان فصل به مقام سومی بسنده کرد و در جام باشگاه های آسیا جایگاه دوم را از آن خود کرد، گیتی پسند فصل قبل را با علی افضل آغاز و با این مربی اصفهانی مرداد 1396 در مسابقات جام باشگاه های آسیا حضور یافت اما در بازی فینال با شکست 3 بر 2 مقابل نماینده تایلند از رسیدن به جام قهرمانی بازماند، عدم کسب عنوان قهرمانی حواشی فراوانی برای گیتی ها به ویژه علی افضل در پی داشت، سرمربی وقت گیتی پسند اعتقاد داشت که بازیکنان ملی پوش این تیم کاری که از آنها خواسته است را انجام نمی‌دادند. در ابتدای نیم فصل دوم حسین شمس جایگزین افضل شد و این مربی هم نتوانست اوضاع نماینده اصفهان را سر و سامان دهد و گیتی پسند پس از تیم های مس سونگون و تاسیسات دریایی سوم شد. کمتر از 40 روز به آغاز مسابقات فوتسال 97-98 مانده است که مدیران گیتی پسند خیلی زود دست به کار شدند و رضا لک را به عنوان سرمربی انتخاب کردند و با بازیکنان خوب و با تجربه ای همچون سپهر محمدی، مسلم اولاد قباد، افشین کاظمی، مهدی جاوید، مهران عالیقدر، حسین حسینی، مهدی کریمی، محمد طاهری، محمد حسین درخشانی، محمد زارعی و سعید افشار قرارداد امضاء کردند. تمرینات تیم گیتی پسند از روز اول خردادماه آغاز می شود که به همین منظور خبرنگار ما با رضا لک سرمربی این تیم گفتگویی انجام داده که توجه شما را به این گفتگو جلب می نمائیم:
1)آقای لک دوباره شما را در اصفهان خواهیم دید، چه عاملی باعث شد که با مدیران باشگاه گیتی پسند به توافق برسید؟
مسئولان باشگاه گیتی پسند به این جمع بندی رسیدند که بنده سرمربی تیم فوتبال باشم و پس از قرارداد برنامه خود را به مدیرعامل ارائه دادم.
2) قرارداد شما با گیتی پسند به شرط قهرمانی در فصل جدید بوده است؟
اینگونه قرارداد بستن کار عاقلانه ای نیست، قطعا بنده به شرط قهرمانی قرارداد امضاء نکرده ام، هرچند گیتی پسند همیشه دنبال قهرمانی است، هر کس هم که به این تیم می آید باید ابزاری را برای کسب عنوان قهرمانی فراهم کند، اما اینکه به شرط قهرمانی به گیتی پسند آمده ام اینگونه نیست، کادر فنی و مربیان تیم گیتی پسند در فصل گذشته تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی کردند اما به این مهم نرسیدند، باید گفت قرار نیست که یک باشگاه همیشه قهرمان باشد، اگر همه قهرمانی ها برای گیتی پسند باشد فوتسال ملی آسیب خواهد دید.
3)تمرینات تیم گیتی پسند برای فصل جدید چه زمانی استارت خواهد خورد؟
مسابقات لیگ برتر فوتسال از 15 تیرماه شروع می شود که تمرینات تیم از روز اول خرداد آغاز خواهد شد، بازیکنان تیم دو هفته اول در اصفهان تمرین می کنند هفته سوم یک اردوی بیرون شهری را در دستور کار قرار داده ایم که هم بحث بدنی بازیکنان را تکمیل و هم بحث تاکتیکی تیم را آغاز نمائیم و از تمرینات بدنسازی دور و برای حضور پر قدرت در مسابقات آماده شویم.
4)آقای لک، بازیکنان جوان و با تجربه ایی را به خدمت گرفته اید در این مورد توضیح دهید؟
بحثی که برای من بسیار ارزشمند و اهمیت دارد این است که شاکله اصلی سال قبل را حفظ نمائیم، برای جذب بازیکن از 15 روز پیش دست به کار شدیم و بازیکنانی که نیاز تیم بودند با آنها قرارداد یا قراداد آنها را تمدید نمودیم و سعی کردیم بازیکنانی را بیاوریم که شرایط قهرمانی تیم را فراهم نمایند، طبق قانون چهار بازیکن ملی پوش خود را جذب کردیم، مهدی کریمی و محمد طاهری دو بازیکن تیم ملی امید را به تیم اضافه نمودیم این بازیکنان با تیم ملی امید قهرمان آسیا شدند، چهار بازیکن از تیم امید گیتی پسند که کیفیت خوبی دارند با هماهنگی کادرفنی امید در تمرینات بزرگسالان حاضر خواهند شد که بتوانیم هم یک تیم با تجربه داشته باشیم و هم نیروهای جوانی که شادابی را به تمرینات تیم بیاورند.
5)لیگ برتر سال گذشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
فصل گذشته لیگ پویایی نداشتیم، به دلیل اینکه سه تیم همان اوائل فصل خود را از دیگر تیم ها جدا کردند و برای کسب عنوان قهرمانی با هم رقابت کردند که این موضوع باعث شد از کیفیت لیگ کاسته شود، امیدوارم امسال با توجه به اینکه از مدت های پیش شروع لیگ اعلام شده از شروع مسابقات لیگ پویایی داشته باشیم.
6)آقای لک برخی از تیم ها یکی دو سالی فعالیت دارند و پس از آن منحل می شوند، این تصمیمات چه صدماتی به فوتسال می زند؟
امیدوارم باشگاه های خصوصی که در فوتسال ورود می کنند حضورشان تداوم داشته باشد، اما موضوعی که باید فدراسیون و دیگر مسئولین مدنظر داشته باشند این است که انگیزه برای سرمایه گذاران در بحث فوتسال ایجاد کنند و آنها را مورد حمایت قرار دهند تا شاهد منحل شدن تیم ها نباشیم، اگر قرار است که حامیان فقط هزینه کنند و حمایت هایی همچون پخش تلویزیون و ... نباشد، پس از زمانی سرمایه گذاران از فوتسال زده خواهند شد.
7)تیم فوتبال بانوان ایران برای دومین بار قهرمان فوتسال آسیا شدند چه پیامی برای این افتخارآفرینان دارید؟
من هم به نوبه خودم این افتخارآفرینی را به کادرفنی، بازیکنان این تیم، جامعه فوتسال به ویژه بانوان تبریک عرض می نمایم، این قهرمانی نشان می دهد که بانوان همچون آقایان پتانسیل بالایی دارند، امیدوارم برای بانوان نیز مسابقات جهان را ترتیب دهند تا بانوان ایرانی شایستگی خود را نیز در جهان ثابت کنند، در ایران باید بیشتر به فوتسال بانوان پرداخته شود، در لیگ بانوان در بخش باشگاه داری شاهد مشکلاتی هستیم که باید این مسائل رفع شود، فدراسیون باید نگاه ویژه ایی در امر پاداش به این تیم داشته باشد تا بخش کوچکی از زحمات آنها جبران شود.
8)آقای لک در فصل گذشته شاهد برگزاری مسابقاتی در برخی از سالن ها بودیم که این سالن ها استانداردهای لازم را برای برگزاری لیگ برتر نداشت، نظر شما در این زمینه چیست؟
به هرحال زمانیکه ما می گوئیم لیگ برتر، باید از همه نظر حرفه ای باشیم، یکی از موضوعاتی که باید به آن پرداخته شود بحث سخت افزاری است، فکر می کنم در سراسر ایران سالن هایی داریم که شرایط برگزاری لیگ برتر را دارند، ناظرین کمیته فوتسال قبل از آغاز رقابت ها باید از تیم ها بخواهند یک یا دو سالن را معرفی کنند و پس از سرکشی و بازدید مجوز میزبانی را طبق استانداردهای AFC برای تیم ها صادر کنند، اگر اینگونه شود از حواشی فوتسال کاسته خواهد شد و مسابقات با کیفیتی را شاهد خواهیم بود.
9)آقای لک میزبانی های گیتی پسند در سالن پیروزی است یا سالن 6 هزار نفری 25 آبان؟
به دلیل اینکه سالن پیروزی از کیفیت خوبی برخوردار است و در مرکز شهر قرار دارد بدون شک در این سالن از رقیبان میزبانی خواهیم کرد.
10)صحبت پایانی؟
امیدوارم فوتسال آقایان و بانوان مثل همیشه در سطح بین المللی بدرخشند.
نویسنده:پژمان سلطانی
 گفته ها و ناگفته های رضا لک از قرارداد بستن با گیتی پسند
 گفته ها و ناگفته های رضا لک از قرارداد بستن با گیتی پسند
 گفته ها و ناگفته های رضا لک از قرارداد بستن با گیتی پسند

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر