» » سرپرست هیات شنای استان اصفهان: باشگاه‌ها سلیقه‌ای عمل نکنند

سرپرست هیات شنای استان اصفهان: باشگاه‌ها سلیقه‌ای عمل نکنند

0
2075
کد خبر: 51
به گزارش سایت خبری موج ورزش، بهمن کیانی‌والا سرپرست هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی هیات شنای استان اصفهان، اظهار داشت: دوره سه ماهه اول سرپرستی من در هیات شنای استان اصفهان به پایان رسید و حکم دوره دوم این مسئولیت چند روزی است که صادر شده است،هنوز تصمیم 100 درصدی برای شرکت در انتخابات هیات استان نگرفتم.
وی گفت: بنابر تصمیم اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان که مجمع انتخاباتی هیات چه زمانی برگزار شود و پس از اینکه به فدراسیون برای برگزاری مجمع اعلام آمادگی شود، فدراسیون نیز تصمیم خواهد گرفت و تاریخ برگزاری مجمع و اعلام ثبت‌نام از کاندیداها اعلام می‌شود. هیات شنای استان نقشی در تعیین زمان برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیات استان ندارد.
کیانی‌والا ادامه داد: هنوز هیچ اقدامی برای برگزاری مجمع انتخاباتی و فراخوان برای ثبت‌نام از کاندیداها صورت نگرفته است.
وی در مورد شرکت در انتخابات هیئت شنا استان، اضافه کرد: هنوز تصمیم 100 درصدی برای شرکت در انتخابات این هیات و کاندیدا شدن ندارم.
با حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان و کمک‌های مستقیم مدیرکل، استخر انقلاب در اختیار هیات قرار گرفت
سرپرست هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان بیان کرد: در همان ابتدای شروع مسئولیتم در این هیات با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و کمک‌های بی‌شمار مدیرکل، توانستیم استخر انقلاب را از بخش خصوصی بگیریم و در حال حاضر این استخر در اختیار هیات شنای استان قرار دارد که این کار در اولویت برنامه‌هایم بود.
وی تصریح کرد: از برنامه‌هایی که در اولویت فعالیت‌ها بود، این بود که اصفهان در 2 بخش بانوان و آقایان در بخش‌های شنا، شیرجه، واترپلو و سینکرونایز به روزهای اوج خود که در گذشته داشته است، برسد. پتانسیل‌های زیادی در استان اصفهان وجود دارد و مربیان با دانش که دارای مدرک مربیگری سطح بالا در کشور هستند در اختیار داریم که می‌توانیم از آن‌ها کمک بگیریم و این موضوع واقعاً عملی است.
کیانی‌والا عنوان کرد: برگزاری دوره‌های مربیگری، داوری و همچنین برگزاری مسابقات درون استانی و حضور در مسابقات کشوری از برنامه‌هایی است که در نظر داریم اجرا شود.
سرپرست هیات شنای استان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان در نظر دارد در سال 95 ، 11 رویداد در 2 بخش آقایان و بانوان فقط در بخش شنا برگزار کند که پنج رویداد تاکنون انجام گرفته و 6 رویداد دیگر تا آخر امسال برگزار می‌شود.
وی افزود: حدود 100 استخر در کل استان اصفهان وجود دارد. خیلی خوب است که استخرهای سطح استان تعاملی با هیات شنا استان داشته باشند. تاکنون تعاملات تقریباً خوب بوده اما اگر بخواهیم در شنا هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان نتیجه بگیریم باید تعاملات بین استخرهای شهرستان‌ها و هیئت استان بیشتر شود.
وی افزود: قرار است جام زنده‌رود اواخر شهریور ماه برگزار شود و اصفهان به‌عنوان میزبان، در حال به انجام رساندن مقدمات اولیه برگزاری این جام است.
کیانی‌والا در خصوص منحل شدن تیم واترپلو سپاهان ادامه داد: باشگاه سپاهان از سال 93 در بخش واترپلو ورود پیدا کرد. ما در یک برنامه‌ریزی سه ساله، قصد داشتیم تیمی را با نام سپاهان ببندیم که تمام بازیکنان آن، افراد بومی باشند. سال 93 حدود 90 درصد اعضای تیم بومی بودند و توانستیم مقام دوم را کسب کرده و سهمیه باشگاه‌های آسیا را به‌دست آوریم که همین امر انگیزه خوبی برای بازیکنان به‌وجود آورد.
وی گفت: سال گذشته نیز با وجود تصمیم باشگاه سپاهان مبنی بر کم کردن بودجه تیم واترپلو، حدود 95 درصد از بازیکنان بومی بودند و با وجود مشکلات و شرایط سخت موفق به کسب مقام چهارم لیگ برتر شدیم. اما امسال که قرار بود به هدفی سه ساله که 100 درصد افراد تیم بومی باشند، برسیم متأسفانه باشگاه سپاهان تصمیم بر منحل شدن این تیم گرفت.
وی تصریح کرد: متأسفانه باشگاه‌ها سلیقه‌ای عمل می‌کنند. در حال حاضر ما حدود 22 نفر از شناگرانی که به‌نوعی به تیم ملی واترپلو نیز ورود پیدا کردند، در اختیار داریم که کم کم جذب تیم‌های دیگر می‌شوند. بازیکنانی که در کسب مقام تأثیرگذار هستند. استان اصفهان دارای پتانسیل‌های زیادی است که متأسفانه با یک تصمیم درست یا اشتباه، رها شدند و اصفهان آن‌ها را در اختیار نمی‌گیرد. بازیکنان واترپلو اصفهان توقع بالایی ندارند و حاضر هستند با نصف قرارداد باشگاه‌های دیگر، در تیم اصفهان بمانند.
کیانی‌والا افزود: هیات تا لحظه آخر عقب‌نشینی نمی‌کند و به‌دنبال جذب اسپانسر هستیم تا نام واترپلو اصفهان از جزو لیست تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ امسال، حذف نشود.
سرپرست هیئت شنا استان در خصوص تغییر نایب رییس بانوان این هیت، عنوان کرد: من هیچ برنامه‌ای در خصوص حذف افراد از این هیات ندارم. تغییراتی در کادر اجرایی هیات ایجاد می‌کنیم اما کسی را از بدنه هیات شنای استان حذف نمی‌کنیم و از همه پتانسیل‌های افراد استفاده می‌کنیم.
وی افزود: در این زمان به نظر من نرگس قدوسی بهترین گزینه‌ای بود که می‌توانستم برای سمت نایب رییس این هیات، انتخاب کنم. باید فردی را انتخاب می‌کردم که از لحاظ فکری، با تفکرات من نزدیک باشد. زهرا مدنی نیز در حال حاضر به دلیل ادامه تحصیل و درگیربودن با مسائل درسی، مرخصی 10 روزه گرفته اما قطعاً از وجود وی در قسمت های دیگر و از تجربیاتش استفاده می‌کنیم.
سرپرست هیات شنای استان اصفهان: باشگاه‌ها سلیقه‌ای عمل نکنند
سرپرست هیات شنای استان اصفهان: باشگاه‌ها سلیقه‌ای عمل نکنند
سرپرست هیات شنای استان اصفهان: باشگاه‌ها سلیقه‌ای عمل نکنند
سرپرست هیات شنای استان اصفهان: باشگاه‌ها سلیقه‌ای عمل نکنند
سرپرست هیات شنای استان اصفهان: باشگاه‌ها سلیقه‌ای عمل نکنند
سرپرست هیات شنای استان اصفهان: باشگاه‌ها سلیقه‌ای عمل نکنند

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر