» » کیانی والا:ناجیان غریق مربی شنا محسوب نمی شوند

کیانی والا:ناجیان غریق مربی شنا محسوب نمی شوند

1
1910
کد خبر: 518
به گزارش سایت موج ورزش، بهمن کیانی والا رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو اصفهان در پاسخ به این سوال که با توجه به وجود مشکلات آب در اصفهان چه راهکاری برای کاهش مصرف آب در استخرها در نظر گرفته شده، اظهار داشت: اخیرا جلسه‌ای را با آبفا، هیات نجات غریق، اداره کل بهداشت و اداره کل ورزش و جوانان در این زمینه داشته‌ایم که این مشکلات در جلسات مربوط به هیات شنا مطرح شد.
وی افزود: کمبود آب تاثیر بسیاری در بحث قهرمانی و استعدادیابی شنا دارد، که د راین زمینه راهکار ما برای استخرها این بوده که ابتدا در بحث کاهش مصرف آب دوش‌ها در استخر اقداماتی داشته باشیم زیرا بیشترین مصرف آب ما در استفاده مردم از دوش استخرهاست.
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان خاطرنشان کرد: در زمینه مصرف آب از دوش‌ها 2 راهکار در نظر گرفته شد که ابتدا بحث‌های نظارتی را برای کاهش زمان استفاده از دوش در نظر گرفته‌ایم و در دومین راهکار قرار بر این شد تا صحبتی با اداره کل صورت بگیرد و راهکاری بدهند برای اینکه از دوش‌های قدیمی دیگر استفاده نشود.
وی تصریح کرد: باید به سمت استفاده از دوش‌های جدید که آب به همراه هوا است برویم به این دلیل که دوش‌های جدید مصرف آب کمتری دارند و همین مسئل سبب صرفه‌جویی در مصرف آب از طریق دوش‌ها می‌شود.
کیانی والا ادامه داد: در استخر آب باید لب به لب باشد تا تعادل آبی برقرار شود و با خارج شدن، آب تصفیه شده وارد استخر می‌شود، در کل برای کاهش مصرف آب در استخرها باید امکانات سخت‌افزاری و مسائل نظارتی بیشتر شود، در جلسات آینده راهکارهای دیگری نیز در نظر گرفته می‌شود تا شاهد کاهش مصرف آب در استخرها باشیم.
وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت هیات استان اصفهان گفت: در بخش آقایان و بانوان برنامه‌هایی را کمیته‌ها ارائه دادند و مسابقات درون استانی و کشوری را در پیش‌رو داریم، با توجه به اینکه برنامه‌های هیات شنا با حمایت اداره کل و فدراسیون همراه بوده در بخش بانوان قهرمانی کشور و در بخش آقایان نیز مسابقات کشوری را برگزار می‌کنیم.
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان در ادامه اظهار داشت: البته اگر حمایت صورت پذیرد مسابقات آقایان را به صورت بین‌المللی برگزار می‌کنیم، در حال حاضر به دنبال اسپانسر هستیم و اگر اسپانسر به خوبی جذب شود مانند سال 95 به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود، در این راستا فدراسیون شنا و اداره کل کمک‌های بسیاری داشته‌اند.
وی با اشاره به اینکه برخی استخرها از مربی‌های بدون مدرک در بحث آموزش استفاده می‌کنند، افزود: در بخش آموزش دوره‌های مربیگیری و داوری را برگزار کردیم، نکته مهم این است که در استخرها باید از افراد دارای کارت مربیگری استفاده شود در صورتی که برخی استخرها از ناجی غریق به عنوان مربی استفاده می‌کند.
کیانی والا خاطرنشان کرد: این در حالی است که بسیاری از ناجی‌ غریق‌ها کارت مربیگری نداشته و اشراف چندانی نیز به مسائل آموزشی ندارند، نکته دیگر اینکه باید از مربی‌های کدداری استفاده کنند که کارت بازآموزی سالانه دارند.
کیانی والا:ناجیان غریق مربی شنا محسوب نمی شوند
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظرات

User Avatar
  • alldaySox
  • در تاریخ : 5 دی 1402 21:21
Будьте в тренде – узнайте самые горячие модные новинки!
https://charm.kr.ua
[reply]پاسخ[/reply]
  • 0
[rating-type-4]
  • {dislikes}
  • {likes}
[/rating-type-4]

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر