» » مسابقات تنیس ATF دختران کشور در اصفهان

مسابقات تنیس ATF دختران کشور در اصفهان

0
1938
کد خبر: 527
به گزارش سایت موج ورزش، فرشید زیدی دبیرهیات تنیس استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: در اصفهان حدود ۱۰۰ زمین تنیس فعال وجود دارد همچنین باشگاه‌هایی که در این رشته ورزشی فعالیت دارند قابلیت برگزاری مسابقات بین‌المللی را دارا هستند و به همین دلیل است که اکثر میزبانی‌ تورنمنت‌های معتبر ملی و بین‌المللی به اصفهان واگذار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی ITF جوانان دختر و پسر در اردیبهشت ماه به میزبانی اصفهان و در مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن، گفت: حضور ۴۰ تنیسور دختر و پسر از کشورهای خارجی و ۶۰ تنیسور دختر و پسر ایرانی در این مسابقات بی‌سابقه بود و رقابت‌ها در بالاترین سطح کیفیت برگزار شد. همچنین مسابقات جام رمضان در سطح کشوری در اصفهان برگزار شد که همه ملی‌پوشان در این مسابقات حضور داشتند.
زیدی ادامه داد: از روز جمعه ۲۲ تیرماه به مدت هشت روز میزبان مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر در مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن هستیم که دود ۷۰ تنیسور کمتر از ۱۲ و ۱۴ سال در این مسابقات با هم به رقابت می‌پردازند.
دبیر هیات تنیس استان اصفهان با اشاره به مسابقات پیش‌رو در اصفهان، افزود: مسابقات بین‌المللی نوجوانان ATF کمتر از ۱۴ سال قرار است در باشگاه ملل اصفهان برگزار شود. همچنین مردادماه میزبان مسابقات جایزه بزرگ در اصفهان هستیم که ملی‌پوشان زیادی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.
وی در مورد برنامه‌های هیات در بخش آموزش، گفت: ارتقای سطح کیفی و کمی مربیان و برگزاری دوره‌های مختلف مربیگری را در دستور کار داریم و به احتمال زیاد میزبان برگزاری دوره مربیگری درجه یک در اصفهان هستیم.
زیدی محوریت اصلی هیئت تنیس استان اصفهان را کار بر روی سنین پایه و تلاش برای فعالیت در سنین پایه برشمرد و تصریح کرد: تاکنون تمام تلاش هیئت آموزش در سنین پایه بوده است و توانسته در همه رده‌های سنی تنیسورهایی به عضویت تیم ملی درآورد.
دبیر هیات تنیس استان اصفهان با اشاره به حضور نماینده اصفهان در بازی‌های آسیایی جاکارتا، گفت: شش تنیسور زن و مرد از ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور دارند که شاهین خالدان نماینده اصفهان در این رقابت‌ها است.
وی اظهار کرد: اصفهان از لحاظ سخت‌افزاری، بازیکن، مربی و داور قطب اصلی تنیس کشور است که در بخش داوری پیشرفت‌های زیادی داشته که دو داور بین‌المللی نشان سفید و داورانی در سطح ملی، گواه این مطلب است.
مسابقات تنیس ATF دختران کشور در اصفهان
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر