» » قاسم حدادی فر: صحبت های کیروش غیر حرفه ای بود

قاسم حدادی فر: صحبت های کیروش غیر حرفه ای بود

0
1736
کد خبر: 535
به گزارش سایت موج ورزش، قاسم حدادی فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن بدون شک اگر دچار مصدومیت های متوالی نمی شد می توانست در این سال ها حتی یکی از بازیکنان تیم ملی ایران باشد اما او در فصل های اخیر هربار که به آمادگی رسید دچار مصدومیت شد. حدادی فر در تمام سال های اخیر پیش از فصل به عنوان یکی از مهره های مهم نقل و انتقالات فوتبال ایران مطرح بوده و تیم های استقلال و پرسپولیس بارها تا پای امضای قرارداد با این هافبک چپ پا و تکنیکی رفته اند اما وی همواره در دقیقه 90 ذوب آهن را انتخاب کرده است تا محبوب هواداران اصفهانی باشد. وی فصل گذشته نیز به شدت مورد توجه علیرضا منصوریان سرمربی استقلال تهران بود اما بازهم در ذوب آهن ماند اما مصدومیت مجدد باعث شد که حتی این شایعه منتشر شود که قاسم قصد خداحافظی از فوتبال را دارد. به هرحال کاپیتان ذوب آهن بازهم از میدان بیرون نرفت و قصد دارد در لیگ هجدهم و فصل مهم ذوب در لیگ برتر و لیگ قهرمانان یکی از مهره های اصلی امید نمازی و ذوب آهن باشد. وی می تواند در کنار محسن مسلمان و دیگر هافبک های ذوب، خط میانی قدرتمندی برای این تیم بسازد. این مقدمه ای بود از قاسم حدادی فر که خبرنگار ما با وی مصاحبه ای انجام داده که توجه شما را به این گفتگو جلب می نمائیم:
1)برای اولین سئوال اوضاع تیم فوتبال ذوب آهن چگونه است؟
نزدیک به یک ماه تمرینات تیم زیر نظر امید نمازی آغاز شده، دوره بدنسازی خیلی خوبی در اصفهان داشتیم، پس از آن اردوی یک هفته ای در کردان کرج داشتیم که یک بازی تدارکاتی خوب با پیکان برگزار نمودیم که این تیم را دو بر یک شکست دادیم، در اصفهان با شهرداری ماهشهر به تساوی بدون گل رسیدیم و اواخر هفته گذشته نیز مقابل پدیده مشهد، سه بر دو نتیجه را واگذار نمودیم.
2)رفتن امیر قلعه نویی از ذوب آهن را چطور ارزیابی می کنید؟
پس از یک فصل خوب به ویژه نیم فصل دوم با امیر قلعه نویی، ذوب آهن به مقام نایب قهرمانی رسید و حتی می توانست به دور بعدی جام باشگاه های آسیا صعود کند، بنابر دلایلی که قلعه نویی خودش داشت از ذوب آهن نقل مکان کرد و سکان هدایت تیم فولادمبارکه سپاهان را بر عهده گرفت، یک سری از بازیکنان از تیم جدا شدند، اما خوشبختانه اسکلت تیم حفظ شده و بازیکنان خوبی نیز به تیم اضافه شده اند، امیدواریم فصل را خوب شروع و خوب به پایان برسانیم و از عنوان نایب قهرمانی دفاع و برای کسب عنوان قهرمانی نیز بجنگیم.
3)آیا تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی نتایج خوبی کسب نمود؟
اگر بخواهیم فوتبالی صحبت کنیم باید بگویم، تیم ملی در فاز دفاعی بسیار عالی بود، ولی در امر بازیسازی و حمله چیز خاصی از این تیم ندیدیم، در کل بازیکنان غیرتی بازی کردند، هرچند با وجود بازیکنان تکنیکی و مهاجم های خوب می توانستیم در امر بازیسازی نیز موفق باشیم، نمی گویم نتایج عالی بود بلکه نسبتا خوب بود، مردم نباید فریب بخورند چراکه شرایط متفاوت شده است، تیم های ژاپن، کره جنوبی و حتی عربستان در جام جهانی فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند و ما باید خودمان را به آنها نزدیک کنیم.
4)با این تفاسیر شما اعتقاد دارید که آیا ایران در جام ملت های آسیا قهرمان نمی شود؟
هنوز با تیم های ژاپن، چین، کره جنوبی و عربستان فاصله داریم و دیگر تیم های عربی هم به شدت به ما نزدیک شده اند که این زنگ خطری برای فوتبال ایران محسوب می شود، به نظر من با این سبک و سیاقی که در جام جهانی بازی کردیم در جام ملتها نیز نتیجه نخواهیم گرفت، به هرحال کیروش مربی بزرگی است شاید برای جام ملت های آسیا برنامه خاصی داشته باشد.
5)کیروش در مصاحبه های خود گفته بود که بازیکنان لیگ برتری نسبت به لژیونرها آماده نیستند، شما با صحبت های سرمربی تیم ملی در این باره موافق هستید؟
به نظر من کیروش صحبت غیر حرفه ایی انجام داده، چراکه همگان دیدند که بازیکنان لیگ برتری به مراتب برتر از لژیونرها در جام جهانی بازی کردند، چیزی از آنها کم نداشتند و از لحاظ دوندگی در سطح بالایی بودند.
6)به نظر شما برترین بازیکنان ایران در جام جهانی چه کسی بود؟
همه بازیکنان خوب بودند اما امید ابراهیمی بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و مثل همیشه در زمین جنگنده بود.
7)لیگ برتر فوتبال در فصل گذشته را چگونه دیدید؟
همیشه لیگی که به جام جهانی فوتبال ختم می شود واقعا لیگ بسیار سخت و سنگینی است، همه بازیکنان تیم ها انگیزه داشتند تا خود را به کادرفنی تیم ملی بشناسند و همین امر باعث شده بود که اکثر تیم ها با قدرت در زمین ظاهر شوند. امیدوارم لیگ امسال هم اینگونه باشد تا جوان های بیشتری به فوتبال ایران معرفی شوند.
8)امید نمازی سرمربی جدید تیم ذوب آهن را چگونه ارزیابی می کنید؟
زمانی که در تیم ملی بودم با نمازی دو سال کار کردم، وی یک مربی خوب و حرفه‌ای است که ارتباط خوبی هم با بازیکنان برقرار کرده است، باشگاه ما باشگاهی است که امکانات خوبی دارد و بستر موفقیت را برای هر مربی فراهم می کند، امیدوارم که امسال نتایج خوبی بگیریم.
9)از خداحافظی دیگر کاپیتان ذوب آهن یعنی مهدی رجب زاده بگوئید؟
مهدی می‌توانست حداقل یک فصل دیگر بازی کند و از لحاظ بدنی شرایط خوبی داشت، رجب‌زاده در نهایت این تصمیم را گرفت، من بیشترین بازی را در کنار وی انجام داده‌ام و چیزهای زیادی از مهدی یاد گرفتم، ما درک خوبی نسبت به هم در زمین داشتیم و همیشه برای یکدیگر احترام قائل بودیم، امیدوارم مثل زمان بازیگری بتواند در امر مربیگری هم موفق باشد.
10)قاسم حدادی فر همیشه قبل از آغاز هر فصل پیشنهادات بسیار خوبی از دیگر تیم ها داشت، چه عاملی باعث شد که شما همیشه در ذوب آهن بمانید؟
من فوتبال خود را از این باشگاه آغاز کردم و تاکنون در این باشگاه ها شرایط خوبی برایم مهیا بوده است، هر چند برخی ها اعتقاد داشتند که اگر من به تیم های سرخابی بروم موفقیت های زیادی در عرصه تیم ملی برایم حاصل می شود، اما بنده راضی و بسیار خوشحال هستم که در ذوب آهن بودم و هستم، مردم اصفهان چه سپاهانی ها و چه هواداران خوب ذوب آهن همیشه به من لطف داشته اند، امیدوارم تا پایان فوتبالم در این تیم باشم و بهترین بازی ها را برای این تیم انجام دهم.
11)از فوتبال ملی خداحافظی کرده ای، آیا قصد ندارید دوباره به تیم ملی برگردید؟
من پس از جام جهانی برزیل از دنیای فوتبال ملی خداحافظی کرده ام، بعید می دانم به تیم ملی برگردم، من تمام تلاشم را برای موفقیت ذوب آهن انجام خواهم داد.
12)در هفته نخست لیگ برتر شما مهمان نساجی مازندران هستید آن بازی را چگونه می بینید؟
بازی های اول همیشه سخت بوده است، ان شاالله بتوانیم با یک پیروزی خارج از خانه لیگ را به نحو احسن استارت بزنیم.
13)حرف پایانی؟
از هواداران فهیم ذوب آهن تشکر می کنم که هیچ زمانی این تیم را تنها نگذاشته اند و امیدوارم امسال نیز شاهد حمایت آنها باشیم تا بهترین هدیه یعنی جام قهرمانی را به آنها اهداء کنیم.
قاسم حدادی فر: صحبت های کیروش غیر حرفه ای بود

دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر