» » فوتبال و فوتسال استان اصفهان نیاز به آرامش دارد

فوتبال و فوتسال استان اصفهان نیاز به آرامش دارد

0
1941
کد خبر: 590
به گزارش سایت موج ورزش، نهم شهریورماه سال 1395 بود که امیرمسعود هراتیان در مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس هیات فوتبال استان اصفهان انتخاب شد.این مجمع با چهار کاندیدا با حضور علی کفاشیان نایب رئیس وقت فدراسیون فوتبال و محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در سرای ورزشکاران استان برگزار شد. عباس اخوان، محمد مجیری، امیرمسعود هراتیان و عبدالرسول یزدی‌زاده کاندیدای این انتخابات بودند که در پایان فرآیند رأی‌گیری، امیرمسعود هراتیان با کسب 26 رأی از 44 رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیات فوتبال استان اصفهان انتخاب شد.
زمانیکه هراتیان پای به ساختمان هیات فوتبال استان اصفهان گذاشت این مکان را پس از چند ماه به سالن 6 هزار نفری 25 آبان انتقال داد، همگان در گذشته نیز معتقد بودند که مکان قبلی در شان هیات فوتبال استان نیست. هراتیان در واحدهای این هیات نیز دست به تغییرات وسیعی زد که به مذاق برخی ها خوش نیامد! هفته گذشته بود که حمید رضا دادخواه به عنوان سرپرستی دبیری هیات فوتبال منصوب شد، برخی ها که اطلاعات فوتبالی کمی دارند، جامه دبیری هیات را برای دادخواه گشاد عنوان کردند و اظهار داشتند که وی فوتبالی نیست، اگر به رزومه حمیدرضا دادخواه نگاه کنیم می بینیم که وی پله های مدیریت در فوتبال را، یکی یکی طی کرده است، دادخواه هشت سال سرمربی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور بوده که یک قهرمانی و دو مقام سومی به همراه تیم عمران سازان جوان تیران کسب نموده است، نایب قهرمانی مسابقات فوتبال ساحلی در رده سنی کشور همراه با تیم تیران و قهرمانی در استان اصفهان را به عنوان سرمربی با تیم فوتسال دانشگاه پیام نور تیران در کارنامه دارد، وی دارای مدرک مربیگری c فوتبال آسیا و مدرک مربیگری فوتبال ساحلی فیفا نیز می باشد، وی در بخش مدیریت فوتبال ید طولایی دارد که می توان به دبیری واحد فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان اصفهان به مدت چهار سال، ریاست هیات فوتبال شهرستان تیران و کرون به مدت پانزده سال و ریاست فدراسیون ورزشی ملی جوانان استان اصفهان اشاره کرد، مدرک تحصیلی دادخواه کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی می باشد که در بخش سخت افزاری نیز کمک بسزایی به فوتبال ساحلی استان و ایران نموده است، وی بهترین ساختمان هیات فوتبال شهرستانی را در تیران احداث کرد، پیگیری ویژه ای در ساخت اولین زمین فوتبال ساحلی غیر ساحل دریا را در ایران داشت که این زمین استاندارد در شهرستان تیران می باشد و به نوعی دادخواه و همکارانش شهرستان تیران و کرون را به همه ایرانیان با فوتبال ساحلی معرفی نمودند و بسیاری از اردوهای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در تیران برگزار شد، در فوتبال و فوتسال هم دادخواه موفقیت هایی نیز داشت که می توان به مهدی شریفی مهاجم سابق تیم های سپاهان و تراکتور و بازیکن کنونی پرسپولیس اشاره کرد. در زمان مربیگری وی بازیکنانی همچون امیرحسین اکبری، امیر اکبری، حسن سهرابی، افشین جعفری و بیش از 10 بازیکن دیگر به سطح اول فوتبال ساحلی کشور معرفی شدند. این گوشه ایی از کارنامه دادخواه سرپرست دبیری هیات فوتبال استان اصفهان می باشد و دور از انصاف است که ما فردی تحصیل کرده در مدیریت ورزش و شخصی که سرد و گرم فوتبال را چشیده است را فوتبالی ندانیم. درست است جهانشاهی هم در این سمت زحمات زیادی را متحمل شد اما هر آمدنی یک رفتنی دارد و اکنون اگر انتقادی از هیات فوتبال داریم راهکارهای آن را هم پیشنهاد دهیم و تنها انتقاد نکنیم و گوشه گود ننشینیم و بگوئیم لنگش کن!
در کمیته فوتسال هیات فوتبال نیز شاهد تغییرات وسیعی بودیم، علی نجمایی به عنوان رئیس دپارتمان و مهدی بهرامیان به عنوان رئیس دپارتمان نظارت کمیته فوتسال منصوب شدند، فوتبالی ها و فوتسالی ها به طور کامل این دو را می شناسند و نیاز به معرفی نیست، نجمایی مدیر ورزش محلات شهرداری می باشد و بیش از ۱۵ سال سابقه مسئولیت مسابقات جام مولای عرشیان را در کارنامه خود دارد و مهدی بهرامیان نیز از مربیان جوان و کاربلد فوتسال اصفهان می باشد که در این بین نباید زحمات اصغر قاسمی مسئول سابق کمیته فوتسال استان اصفهان را نادیده گرفت.
به هرحال همه جامعه فوتبال و فوتسال استان باید از این کادر جدید و با تجربه حمایت کنند تا این کشتی به سرمنزل اصلی برسد، فوتبال و فوتسال استان اصفهان نیاز به آرامش دارد، ما اگر باشگاه های ذوب آهن، سپاهان و گیتی پسند را نداشتیم آیا فوتبال و فوتسال داشتیم، در گذشته چه کردیم؟ کدام ملی پوش را در جام جهانی داشتیم؟ رقابت های زیادی را در بخش فوتبال و فوتسال شاهد بودیم اما خروجی این همه برگزاری مسابقه چه چیزی بود؟
پس بیائیم هماهنگونه که بیش از 12 سال صبر نمودیم، به این کادر جدید و جوان هم زمان دهیم چراکه کارنامه این هیات در دو سه سال آینده قابل ارزیابی می باشد نه در این 25 ماه!
به نکته دیگری که باید اشاره کرد، حضور سپهر آقاابراهیمی جوان در راس مدیریت روابط عمومی هیات فوتبال استان اصفهان می باشد که خیلی زود خود را با شرایط وفق داده و ارتباط خوبی با اصحاب رسانه و مسئولین واحدها برقرار نموده است و اخبار لحظه های فعالیت های این هیات را از طریق کانال هیات شاهد هستیم، اما باید به آقاابراهیمی گفت که باید در ارسال مدارک به فدراسیون برای صدور آی دی کارت اصحاب رسانه دقت و وسواس کافی را داشته باشد و سره از ناسره تشخیص داده شود تا همچون گذشته برخی از خبرنگاران مطرح استان با اینکه مدارکشان کامل بود برایشان کارت صادر نمی شد اما برای کسانی که هیچ فعالیت عکاسی و خبری نداشتند آی دی کارت خبرنگار یا عکاسی صادر می گردید. در اینجا نیز باید از زحمات سید محمد نطنزی مدیریت قبلی روابط عمومی این هیات هم تشکر نمود.
در پایان باز هم باید گفت که فوتبال و فوتسال استان اصفهان نیاز به آرامش دارد و آقای هراتیان نیز باید بر عملکرد کلیه فعالیت های کمیته های هیات فوتبال نظارت داشته باشد چراکه هیات فوتبال استان اصفهان به عنوان امانت نزد ایشان و تیمش می باشد.
تحلیلگر:پژمان سلطانی
فوتبال و فوتسال  استان اصفهان نیاز به آرامش دارد
فوتبال و فوتسال  استان اصفهان نیاز به آرامش دارد
فوتبال و فوتسال  استان اصفهان نیاز به آرامش دارد
فوتبال و فوتسال  استان اصفهان نیاز به آرامش دارد
فوتبال و فوتسال  استان اصفهان نیاز به آرامش دارد
فوتبال و فوتسال  استان اصفهان نیاز به آرامش دارد
فوتبال و فوتسال  استان اصفهان نیاز به آرامش دارد
فوتبال و فوتسال  استان اصفهان نیاز به آرامش دارد

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر