» » حمایت از امید نمازی بس است!

حمایت از امید نمازی بس است!

0
1441
کد خبر: 603
به گزارش سایت موج ورزش، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم ذوب آهن اصفهان مقابل تراکتورسازی تبریز متحمل شکست سنگینی شد، شاگردان امید نمازی که نیمه نخست را با برتری یک بر صفر به رختکن رفته بودند در پایان بازی با نتیجه یک بر چهار مغلوب قرمزهای تبریز شدند و به نوعی در نیمه دوم شیرازه تیم ذوب آهن از هم پاشید، آن چیزی که بیشتر جلب توجه کرد این بود که ذوبی ها نیمه نخست سوار بر بازی بودند اما چه اتفاقی در بین دو نیمه رخ داد که سفید پوشان اصفهانی اینگونه نتیجه را واگذار نمایند؟ امید نمازی چند بازی می باشد که از قاسم حدادی فر کاپیتان با تجربه و با اخلاق استفاده نمی کند و این بازیکن به نظر نمی رسد که مصدوم باشد، حدادی فر بازیکنی است که برای هر تیمی بسیار موثر است اما چرا نمازی از وی استفاده نمی کند؟ متاسفانه شایعه شده که یکی از دستیاران نمازی که سال ها در کنار قاسم حدادی فر بازی کرده با این بازیکن دچار مشکل شده است و به همین دلیل نمازی از کاپیتان خوش اخلاق تیم استفاده نمی کند(هر چند این موضوع در حد شایعه می باشد). نمازی نیز در برهه ای از زمان با محسن مسلمان به مشکل برخورد که این بازیکن حتی بر سر تمرینات هم حاضر نمی شد. اینها دو مورد از چند مورد عدم نتیجه گیری ذوب آهن می باشد.
ذوب‌آهن اصفهان هفته‌هاست که هیچ بردی به دست نیاورده، این روند خیلی وقت است ادامه دارد. یک بار هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن با امید نمازی جلسه گذاشت و مشکلات را بررسی کردند که به او مهلت دادند اما باز هم نتایج خوب نشد. این هفته هم قرار است جلسه دیگری در باشگاه با حضور نمازی برگزار شود که باید دید حمایت از این سرمربی ادامه خواهد داشت یا نه. امید نمازی سرمربی ذوب‌آهن که معتقد است 2، 3 عامل باعث ناکامی تیمش شده، می‌گوید اگر حمایت باشگاه ادامه داشته باشد، ذوب‌آهن می‌تواند به موفقیت برسد، اما باید به نمازی گفت، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن بیش از حد از وی حمایت کرده و اکنون نوبت اعضای هیئت مدیره می باشد که تغییراتی در راس کادرفنی ایجاد کنند چراکه حمایت های مدیرعامل بیش از حد می باشد و ممکن است که ذوب آهن در پایان فصل تاوان این حمایت ها را بدهد. نمازی باید بداند که ذوب آهن تیمی است که حتی در کشور برای علاقمندان فوتبال قابل احترام است و از این نتایج بسیار ناراحت هستند. ذوب آهن جای لج و لجبازی نیست که مثلا قاسم حدادی فر به خاطر یک مربی که تازه به این جرگه پیوسته حتی روی نیمکت هم ننشیند! قاسم حدادی فر بازیکن با اخلاقی است که در تمام سال هایی که برای ذوب آهن توپ زده خواهان زیادی بویژه از سوی تیم های سرخابی پایتخت داشته و پیراهن این تیم را با پیراهن آبی و قرمز عوض نکرد و در همه زمان ها با جان و دل برای این باشگاه به میدان رفته و حتی باید گفت که این بازیکن از محرم نویدکیا که اسطوره سپاهانی ها می باشد، بیشتر برای ذوب آهن زحمت کشیده است.
نمازی در مصاحبه با یکی از روزنامه های کشور گفته به هیچ‌وجه برنامه‌ای برای استعفا دادن ندارم، من معتقدم تیم با کمی بدشانسی و بی‌عدالتی از سوی داوران مواجه شده است، به هیچ وجه استعفا نمی‌دهم و کارم را با تمام قوا ادامه خواهم داد. با این تفاسیر اعضای هیئت مدیره باید هرچه زودتر تشکیل جلسه دهند و تکلیف سرمربی جدید این تیم را مشخص نمایند چراکه آقای سرمربی آب و هوای اصفهان را نسبت به آمریکا بسیار پسندیده و قصد استعفاء ندارد و اخراج را بهتر از استعفاء می داند!
ذوب آهن یک بازی معوقه از هفته یازدهم مقابل پرسپولیس نایب قهرمان آسیا دارد که زمان این دیدار هنوز مشخص نشده و روز سوم آذرماه نیز میزبان پارس جنوبی جم می باشد. هفتم آذرماه میهمان فولادخوزستان است و در پایان نیم فصل نخست روز 16 آذرماه در ورزشگاه فولادشهر از نفت مسجد سلیمان پذیرایی می کند، از این چهار بازی باقیمانده در نیم فصل پیش بینی می شود که تنها بازی با نماینده مسجد سلیمان می تواند آسان باشد هر چند هر بازی شرایط خاص خود را دارد.
در پایان باید دوباره گفت که هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن هر چه زودتر کادر جدید را معرفی نماید چراکه تیم فوتبال این باشگاه نیاز به شوک اصولی دارد!
حمایت از امید نمازی بس است!
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر