» » چرا برای فوتبال پول هست اما برای هندبال نه؟

چرا برای فوتبال پول هست اما برای هندبال نه؟

0
1442
کد خبر: 607
به گزارش سایت موج ورزش، جام باشگاه های هندبال آسیا در آبان ماه باید به میزبانی اردن برگزار می شد و مثل هر سال دو تیم از ایران می توانستند در این رقابت ها شرکت کنند.
تیم نفت و گاز گچساران که عنوان قهرمانی فصل ۹۶ لیگ برتر هندبال را کسب کرده بود، از همان ابتدا انصراف خود را از حضور در باشگاه های آسیا اعلام کرده بود. قرار بود تیم های شهرداری کازرون و فولاد مبارکه سپاهان به عنوان تیم های دوم و سوم لیگ در این رقابت ها حاضر شوند و حتی به فدراسیون هندبال اعلام آمادگی کرده بودند که با توجه به مشکلات اقتصادی و مسائل ارزی هر دو باشگاه به فدراسیون انصراف خود را اعلام کردند تا ایران هیچ نماینده ای در این رقابت ها نداشته باشد. در چند روز پیش خبری مبنی بر اینکه تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در جزیره کیش اردو می زند که این خبر توسط باشگاه سپاهان، تکذیب شد و بر همین اساس حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در گفتگویی کوتاه ضمن تکذیب نمودن خبر فوق بیان کرد: به احتمال زیاد تیم فوتبال سپاهان در یک تورنمنت بین المللی فوتبال در یکی از کشورهای شرق آسیا حضور پیدا خواهد کرد. سئوال اینجاست چطور برای تیم فوتبال ارز است ولی برای هندبال نه؟ مگر این نیست که تیم فوتبال می خواهد در یک تورنمنت دوستانه شرکت کند اما هندبالی ها قرار بود در جام باشگاه های آسیا حضور یابند؟ کشور عزیزمان ایران به اردن نزدیکتر است یا به کشورهای آسیای شرقی؟ اعضای یک تیم هندبال بیشتر است یا یک تیم فوتبال؟ چرا باشگاهی که مدعی می باشد در اکثر رشته ها تیمداری می کند این چنین بین فوتبال و هندبال تفاوت قائل می شود؟ فرق بازیکن هندبال و فوتبال در چیست؟ تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان امسال با بازیکنان جوان و بی نام و نشان یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی می باشد و محسن طاهری ستاره های هندبال را در تیمش نمی بیند و این بازیکنان جوان و غیرتمند قراردادی به مراتب خیلی کمتر از فوتبالی ها با باشگاه بسته اند. به هرحال باشگاه فولادمبارکه سپاهان در هندبال باشگاه های آسیا به دلیل مشکلات اقتصادی و مسائل ارزی انصراف داده، امیدواریم دیگر شاهد این تفاوت ها در باشگاه بزرگی مثل سپاهان نباشیم.
گفتنی است قرار بود کشور اردن میزبان مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا باشد که مکان رقابت ها تغییر کرد و قرار است این مسابقات در کشور هند برگزار شود.
چرا برای فوتبال پول هست اما برای هندبال نه؟

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر