» » هواداران طلایی پوش یار دوازدهم نه، بلکه یار اصلی

هواداران طلایی پوش یار دوازدهم نه، بلکه یار اصلی

0
1425
کد خبر: 629
به گزارش سایت موج ورزش به نقل از ایراسین، تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان تا پایان هفته چهاردهم با 13 بازی به صدر جدول رسید، جمعه هفته گذشته این تیم در یک دیدار 6 امتیازی با 40 هزار هوادار طلایی پوش از سد پدیده خراسان گذشت و بر جایگاه نخست لیگ برتر فوتبال کشور تکیه زد، شاگردان قلعه نویی تا پایان نیم فصل اول یک بازی حساس با پرسپولیس تهران در ورزشگاه نقش جهان و یک دیدار نیز با استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی این شهر خواهند داشت، طلایی پوشان تا به اینجای کار 8 پیروزی و 5 تساوی در کارنامه دارند و قلعه نویی که سرد و گرم لیگ برتر را بخوبی چشیده است حاضر نیست که نیم فصل را با شکست به اتمام برساند، هرچند از طرفی نیز پرسپولیس هم طعم شکست را نچشیده است هرچند پیش بینی می شود که نقش جهان روز یکشنبه 18 آذرماه خاطره بدی را برای سرخ های پایتخت به جا گذارد، هواداران سپاهان جمعه گذشته یار دوازدهم تیم قلعه نویی نبودند بلکه نقش یار اصلی را ایفا نمودند و با حضور چشمگیر خود دلهره و اضطراب عجیبی در ساق های بازیکنان پدیده ایجاد کردند و قلعه نویی به یک سه امتیاز بسیار حساس و به موقع دست یافت.
امیر قلعه‌نویی دقایقی پس از پیروزی شیرین در این دیدار فینال گونه گفت: «من این سپاهان را دوست ندارم! تیمی که هنوز روحیه تهاجمی ندارد و با یک گل سیر می‌شود، آن تیم محبوب و دوست‌داشتنی مد نظر من نیست از همین‌رو باید تغییراتی ایجاد کنیم و بازیکنانی بگیریم که با این روحیه ما سازگار باشند».
به طور حتم سرمربی طلایی پوشان پس از پایان نیم فصل برای تقویت تیمش همچون اوائل فصل با برنامه و از روی نیاز تاکتیکی بازیکنانی را جذب خواهد کرد تا هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی همچنان قدرتمندانه گام برداردو
سپاهان در فهرست نفرات این فصل هنوز سه جای خالی دارد. همین موضوع باعث شد تا این تیم بدون اینکه نیازی به کنار گذاشتن بازیکن مازاد داشته باشند، بدون هیچ نگرانی و دغدغه از فسخ قرارداد با نفرات فعلی درصدد پرکردن فهرست خالی باقی مانده آن هم با سه ستاره سرشناس داخلی باشند. این سه جای خالی در فهرست سهمیه‌های زیر ۲۵ سال و بزرگسال دیده می‌شود که سرمربی سپاهان در نظر دارد با جذب یک مدافع میانی، یک هافبک تهاجمی و همین‌طور مهاجم نوک جا‌های خالی را پر کند.
مدافع چپ سپاهان از آن دست نام‌هایی است که با توجه به اختلافات قدیمی با مالک فعلی باشگاه تراکتورسازی جایگاه مبهمی برای ماندن یا رفتن از اصفهان دارد. سعید آقایی به عنوان یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های این فصل قلعه‌نویی از سه سال گذشته با مالک این روز‌های تراکتورسازی در باشگاه گسترش فولاد بر سر برخی مسائل مالی از جمله چک ضمانت‌نامه یک و نیم میلیاردی اختلاف پیدا کرده بود که گفته می‌شود زنوزی با اعمال فشار برای تعیین تکلیف این ماجرا سعید آقایی را برای بازگشت به تراکتورسازی تحت فشار قرار داده است، اما سپاهانی‌ها با بیان اینکه اختلافات آقایی و مالک تراکتورسازی شخصی است و ربطی به دو باشگاه ندارد همچنان با اتکا به قرارداد این بازیکن او را تا یک و نیم فصل دیگر بازیکن رسمی سپاهان می‌دانند.
امیر قلعه‌نویی خوب می‌داند فشردگی بازی‌ها در نیم‌فصل دوم بسیار بیشتر از نیم‌فصل نخست خواهد بود از همین‌رو در آخرین نشستی که با مسئولین باشگاه داشت، روی تقویت تیم با جذب سه بازیکن به توافق رسید. نکته جالب اینکه امیر درصدد اضافه کردن یک روانشناس ورزشی کاربلد به مجموعه کادر فنی و پزشکی خود نیز هست تا از نظر روحی روانی شاگردانش را برای مقابله با فشار‌های قهرمانی آماده کند. نکته جالب اینکه مصوبه خرید‌های جدید و امضای قرارداد با پزشک مد نظر سرمربی در نشست هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان نیز امضا شد تا باشگاه مشکلی در راه توافق با نیرو‌های مد نظر قلعه‌نویی نداشته باشد.
آن چیزی که بسیار ملموس است و در اکثر باشگاه ها دیده نمی شود این است که اعضای هیئت مدیره، مسئولین باشگاه و اعضای کادر فنی برای موفقیت طوفان زرد آسیا یکدل هستند.
امیر قلعه‌نویی و فولاد مبارکه سپاهان هر کدام پنج قهرمانی لیگ برتر کشور را در کارنامه دارند. پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر می خواهد تا کسب ششمین جام قهرمانی خود و باشگاه پر افتخار اصفهانی را در تاریخ لیگ برتر به ثبت برساند.
هواداران طلایی پوش یار دوازدهم نه، بلکه یار اصلی
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر