» » مهدی عطایی: باشگاه سپاهان حمایت های لازم را از والیبال نموده است

مهدی عطایی: باشگاه سپاهان حمایت های لازم را از والیبال نموده است

0
2292
کد خبر: 641
به گزارش سایت موج ورزش، مرحله اول مسابقات والیبال لیگ دسته اول جوانان باشگاه های کشور از روز شنبه ۸ دیماه به میزبانی کرمانشاه آغاز شده که تیم فولادمبارکه سپاهان نیز در این رقابت ها حضور دارد.
مهدی عطایی سرمربی تیم جوانان والیبال فولادمبارکه سپاهان پیرامون این رقابت ها گفت: مرحله اول مسابقات والیبال لیگ دسته اول جوانان باشگاه های کشور با ۲۰ تیم در چهار منطقه کشور آغاز شده که تیم فولادمبارکه سپاهان با کرمانشاه، قزوین و مهاباد همگروه می باشد و مسابقات روز شنبه ۸ دیماه به میزبانی کرمانشاه آغاز شده است.
وی ادامه داد: تیم جوانان فولادمبارکه سپاهان از بازیکنان نوجوان و جوان استان اصفهان تشکیل شده است که ان شاالله این تیم هم همچون تیم والیبال بزرگسالان سپاهان مقام های خوبی کسب کند، بازیکنان تیم جوانان سپاهان دو هفته ای است تمرینات خود را برای حضوری پر قدرت در لیگ دسته یک کشور آغاز کرده است.
عطایی پیرامون تیم والیبال بزرگسالان سپاهان نیز گفت: این تیم تمرینات خود را از اوائل آبان ماه برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه های کشوربه سرمربیگری سعید عقیلی را آغاز نموده است، در لیگ دسته یک بزرگسالان کشور ۲۰ تیم با هم رقابت می کنند.
سرمربی تیم جوانان والیبال فولادمبارکه سپاهان افزود: تیم بزرگسالان سپاهان در گروه سوم با تیم های کرمانشاه، مهاباد، مریوان و قزوین همگروه است و در فصل نخست، سپاهان به عنوان دوم گروه، به دور بعدی صعود کرد و با پیروزی ۳ بر ۰ مقابل کرمانشاه، هفته اول نیم فصل دوم را با پیروزی شروع نمود و اکنون هم در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد.
وی به حمایت های باشگاه فولادمبارکه سپاهان از رشته والیبال اشاره کرد و بیان داشت: این باشگاه تا الان حمایت های لازم را نسبت به تیم بزرگسالان و جوانان کرده، با اینکه هیچ ردیف بودجه ای برای والیبال اول سال گذشته ندیده بودند ولی امسال خوشبختانه با تلاش های بسیار زیاد مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان، محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه این باشگاه در رشته والیبال فعالیت نمود.
عطایی تصریح کرد: باشگاه های بزرگ مثل ذوب آهن، فولادمبارکه سپاهان و گیتی پسند اگر در زمینه والیبال فعالیت کنند دوباره به دهه ۷۰ و ۸۰ بر می گردیم که استان اصفهان قطب والیبال ایران بود، به عقیده من اگر باشگاه ها والیبال را حمایت کنند ما می توانیم در سطح ایران حتی بهتر از باشگاه هایی همچون سایپا، پیکان، متین ورامین و ... باشیم.
وی در پایان افزود: اگر باشگاه های دیگر اصفهانی همچون ذوب آهن و گیتی پسند در والیبال تیمداری کنند شاهد شکوفایی این رشته خواهیم شد چراکه استان اصفهان از نظر بازیکن و مربی پتانسیل بسیار خوبی دارد.
مهدی عطایی: باشگاه سپاهان حمایت های لازم را از والیبال نموده است
مهدی عطایی: باشگاه سپاهان حمایت های لازم را از والیبال نموده است
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر