» » هاجر دباغی: ورزشگاه شفق هیچ سکوی تماشاگر نداشت

هاجر دباغی: ورزشگاه شفق هیچ سکوی تماشاگر نداشت

0
1763
کد خبر: 645
به گزارش سایت موج ورزش به نقل از ایراسین، از هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه گذشته تیم ذوب‌آهن در زمین عاطف ورزشگاه شفق میزبان فولادمبارکه سپاهان بود که در پایان دو تیم تن به تساوی یک بر یک دادند تا امتیازات این بازی مهم را تقسیم کنند.
شهبازی سرمربی سپاهان الهام فرهمند، مهناز شاه مرادی، شیوا فاضل، هاجر دباغی، مرضیه فیضی، میترا نظری، مرضیه نیکخواه، کوثرکمالی، فاطمه حسینی، شقایق روزبهان، مریم رهیده و سمیرا محمدی به میدان فرستاد.
محمودی سرمربی ذوب‌آهن نیز با ترکیب اولیه رقیه شهبازی، خدیجه محمدی، وحیده ایثاری، سحر رمضانی، گلنوش خسروی، زهرا پورحیدری، پروین فرهادی، نجیمه لطیفی، فاطمه عادلی ، صفورا جعفری و فرزانه نصر اصفهانی را به میدان رفت.
در نیمه اول شاید دو تیم تنها 2یا 3 فرصت جدی بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند و بیشتر بازی نشان از نداشتن تمرکز بازیکنان و روی آوردن به بازی احساسی بود.
نیمه دوم با شروع طوفانی از سوی هر دو تیم آغاز شد. در دقایق ابتدایی، بازی بیشتر در زمین ذوب‌آهن جریان داشت. با تعویض انجام‌شده در تیم سپاهان و جلوتر آمدن هاجر دباغی، حملات طلایی پوشان افزایش یافت و در نهایت وی توانست از موقعیت تک به تک به دست آمده استفاده کند و تک گل سپاهان را وارد دروازه حریف کند.
ذوبی‌ها برای جبران نتیجه با افزایش حملات خود سعی کردن سپاهان را بیشتر تحت‌فشار قرار دهد و درنهایت نیز موفق شدند با گل صفورا جعفری کار را به تساوی بکشانند تا حداقل امتیاز این بازی را به دست آورند.
هاجر دباغی گلزن تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پیرامون این بازی گفت: ورزشگاه هیچ سکویی نداشت و فقط چند صندلی پشت نیمکت ذوب آهن قرار داشت که تماشاگرانشان آنجا نشسته بودند. پشت نیمکت ما سکویی نبود و تماشاگرانمان روی یک برجستگی مانند که برای خود ورزشگاه بود نشسته بودند.
وی ادامه داد: علاوه بر این اطراف زمین با خود زمین هم سطح بود و این باعث شده بود که تماشاگران دید خوبی به زمین نداشته باشند، ذوب آهن باشگاه بزرگی است و مجموعه خوبی دارد، امیدوارم سکوهای ویژه ای برای تماشاگران خود در نظر بگیرند.
دباغی افزود: برگزاری بازی در چنین شرایطی که تماشاگران را به زحمت می اندازد و فضای مناسبی برای حضورشان وجود ندارد به تدریج باعث دلزدگی آنها و عدم حضورشان در ورزشگاه ها می شود موضوعی که هیجان را از ورزش می گیرد بنابراین لازم است که باشگاه ها ورزشگاه های بهتری را در نظر بگیرند تا ضمن نزدیک شدن لیگ بانوان به سطح لیگ های حرفه‌ای شرایط حضور مناسب تماشاگران هم فراهم شود.
هاجر دباغی: ورزشگاه شفق هیچ سکوی تماشاگر نداشت

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر