» » تابش: تیم فوتبال سپاهان 28 دیماه به ترکیه می رود

تابش: تیم فوتبال سپاهان 28 دیماه به ترکیه می رود

0
1375
کد خبر: 646
به گزارش سایت موج ورزش،مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین با بیان این مطلب اظهار داشت: بازیکنان تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان ‌خدا را شکر از شرایط مطلوبی برخوردارند و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند، به امید خدا در تاریخ ۲۸ دیماه به مدت ۱۰ روز به ترکیه می‌روند و سه بازی تدارکاتی خوب نیز برنامه‌ریزی شده که قرار است انجام بدهند.
وی ادامه داد: برگزاری اردو در ترکیه کار سختی بود که با کمک اسپانسر توانستیم این کار را انجام بدهیم. البته ما برای کیش برنامه‌ریزی کرده بودیم اما چون زمین کیش کیفیت بدی داشت و نگران بودیم که قبل از شروع نیم‌فصل بازیکنانمان دچار آسیب‌دیدگی شوند، تصمیم گرفتیم از آنجا استفاده نکنیم.
تابش پیرامون جذب محمد ابراهیمی و کرار جاسم گفت: به احتمال زیاد دو بازیکن دیگر را برای تیم فوتبال سپاهان جذب خواهیم کرد، گزینه‌هایی را مدنظر داریم و مشغول بررسی آنها هستیم، سعی بر این داریم جذب این نفرات را هرچه زودتر قطعی شود تا ‌‌‌در اردوی ترکیه‌ همراه ما باشند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: در مورد نفراتی که نام ‌آنها در رسانه‌ها مطرح شده صحبت بوده و ما‌ گزینه‌های متعدد دیگری هم داریم که در موردشان صحبت شده اما هنوز به صورت قطعی ‌به نتیجه نرسیده‌ایم و بنابراین اعلام کردن آن صحیح نیست.
وی پیرامون محرومیت امیر قلعه‌نویی بیان داشت: ما اعتراض مان را به کمیته انضباطی ارائه کردیم اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم و منتظر ‌جواب کمیته‌ انضباطی هستیم.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
تابش در خصوص ‌‌‌‌‌‌‌لغو مجمع فدراسیون فوتبال ‌اظهار داشت: ما در این مورد خیلی‌ گله‌مند بودیم‌. وجود سه هفته قبل از این تاریخ به ما اعلام کردند مجمع فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد. در ‌ابلاغ هم اصرار داشتند که حتما مدیرعامل شرکت کند‌. متأسفانه شب قبل از برگزاری مجمع، با یک پیام اعلام کردند به زمان دیگری موکول شده است.‌
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان ادامه داد: من به شخصه برای این مجمع برنامه‌ریزی کرده بودم، بلیت رفت و برگشت تهیه شده بود و برنامه‌های دیگرمان را هم لغو کرده بودیم. خوشبختانه حضورم در تهران مصادف شد با برگزاری کنگره حقوق ورزشی که کمیته ملی المپیک آن را سازماندهی کرده بود. کنگره مفیدی بود و در کنار کمیته حقوقی و بین الملل خودمان از آن استفاده کردیم‌.
تابش: تیم فوتبال سپاهان 28 دیماه به ترکیه می رود

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر