» » حدیثه نوروزی: می خواهیم لیگ هندبال بانوان را با جایگاه سومی تمام کنیم

حدیثه نوروزی: می خواهیم لیگ هندبال بانوان را با جایگاه سومی تمام کنیم

0
1889
کد خبر: 650
به گزارش سایت موج ورزش به نقل از روزنامه نسل فردا، وی بازیکنی فراتر از یک نام است. بر خلاف خیلی ها او تصمیم گرفته به جای حرف زدن عمل کند. با استعدادی فوق العاده ، این افتخار را به هندبال ایران داده تا عضوی از آن باشد. در ابتدای جوانی ، او برای این که ستاره جدید هندبال ایران و پرچمدار نسل جدید نامیده شود کاملا لایق است. صحبت از حدیثه نوروزی ملی پوش هندبال بانوان ذوب آهن است که خبرنگار ما با وی مصاحبه ای انجام داده که در ذیل می خوانیم:
1_بیوگرافی کامل خودتان را بگویید؟
حدیثه نوروزی هستم بازیکن تیم ملی هندبال ایران و باشگاه ذوب آهن متولد 19/8/77 اهل برخوارم که دانشجوی تربیت بدنی می باشم و نزدیک ۹ سال هندبال بازی می کنم.
۲_چه عاملی باعث شد رو به رشته هندبال بیارید؟
من رشته اصلی ورزشی ام تکواندو بود تا اینکه یک روز معلم ورزش افرادی رو برای مسابقات منطقه ای هندبال انتخاب کرد و من جزء آن افراد بودم از همانجا انتخاب شدم برای رقابت های استانی و کم کم در سالن های ورزشی که کلاس هندبال برگزار می شد شرکت کردم تا در سن ۱۳سالگی وارد تیم ذوب آهن شدم و در مسابقات کشوری و استانی حضور یافتم.
۳_در چه تیم هایی سابقه بازی دارید؟
در تیم های شهرداری شاهین شهر، سپاهان و اکنون در ذوب آهن بازی می کنم.
۴_چه زمانی به اردوهای تیم ملی دعوت شدید؟
من از سن ۱۴سالگی جهت شرکت در مسابقات اسیایی نوجوانان وارد تیم ملی شدم و از همان سال به طور حرفه ای هندبال را دنبال کردم و اکنون ملی پوش بزرگسالان هستم.
۵_آیا فدراسیون تیم های ملی بانوان را حمایت می کند؟
ایرادی که وارده در واقع مختص فدراسیون هندبال نیست و می شود گفت این مشکل به طور عمومی در ایران دارد اتفاق می افتد و برای تمام رشته های ورزشی بانوان هست و خاص هندبال نیست، آن بها و سرمایه گذاری که در ورزش مردان می کنند در بانوان صورت نمی گیرد با این وجود فدراسیون هندبال اگر اعزامی و مسابقاتی باشد تمام تلاشش رو می کند و تنها تفاوتش در کیفیتش در رابطه با مربی، کیفیت اردو ها و...هست ، آقایان پخش تلویزیون دارند اما بانوان با وجود داشتن حجاب پخش زنده ندارند و اسپانسر هایی که برای آقایان هست برای بانوان نیست، با این حال فدراسیون هندبال تمام تلاش خود را برای حمایت بانوان تاکنون انجام داده است.
۶_پیرامون وضعیت تیم ذوب آهن بگید آیا از نتایج به دست آمده راضی هستید؟
با توجه به اینکه ما زمان کمی را برای تمرین داشتیم و به دلیل اینکه بعد از مسابقات امیدهای کشور که مقام اول را کسب کردیم هماهنگی لازم را در اوائل فصل نداشتیم، تمامی بازیکنان تیم جوان هستند البته با پتانسیل بالا نتایج مطلوبی را کسب کردیم ولی آن انتطار وهدفی که کادر فنی داشت را بدست نیاوردیم و میخواهیم لیگ ۹۷ را با جایگاه سومی تمام کنیم و برای سال بعد استارت قوی تر خواهیم زد.
7_چشم انداز هندبال بانوان را کجا می بینید؟
بانوان ایران استعداد و پتانسیل خیلی بالایی را در رشته هندبال دارند و این نیاز به توجه، تمرین منظم و بازی های تدارکاتی خوب دارد، اگر از پایه استارت محکمی بزنیم و به طور پیوسته کار کنیم می توانیم به جایگاه های بالایی برسیم، به طور کلی هندبالیست های ایران برای رسیدن به موفقیت های بزرگتر نیاز به حمایت و توجه بیشتر دارند.
۸_بهترین خاطره ورزشی؟
یکی از بهترین خاطرات ورزشی ام برمیگرد به سن ۱۳سالگی من، آن روز فینال مسابقات نوجوانان بود و من یکی از بهترین بازی هام را انجام دادم و بلافاصله بعد مسابقه آزمون کمربند مشکی دان۲ تکواندو داشتم و وقتی رسیدم باشگاه آزمون تمام شده بود با این وجود وقتی متوجه شدن از مسابقه برمی گردم آزمون را ازمن گرفتند و توانستم تمامی مراحل عملی رو به خوبی بگذرانم و قبول شوم.
۹_بدترین خاطره ورزشی؟
تمام لحظه های ورزشی من در طول دوران مسابقات برایم خاطرات خوبی را دارند، خاطرات بد در اصل باخت های من بودند که همه آنها برایم یک تجربه و درسی شدند که من پیشرفت کنم بنابراین نمی شود گفت بد بودند.
۱۰_آرزوی ورزشی حدیثه نوروزی؟
تو زندگی بنده هیچ غیر ممکنی وجود ندارد و همیشه به تک تک اهدافم رسیدم و بزرگترین آرزوی ورزشی که دارم لژیونر شدن هست و تمام تلاشم رو می کنم که به این مهم برسم.
11-کادر فنی ذوب آهن را چگونه می بینید ؟
با افتخار می توانم بگویم کادر فنی تیم هندبال بانوان ذوب آهن از بهترین ها هستند، دیانا شهرکی مربی تیم و ونوس مرادی که بهترین بازیکن ایران می باشند، امسال در جایگاه مربی در کنار ما حضورداشتند و باعث پیشرفت تک تک بازیکنان و عملکرد تیمی شدند، امیدواریم بتوانیم تمام زحمت هایی که کشیدند رو با بهترین عملکردمان در ۲بازی آخر و حفظ جایگاه سومی جبران کنیم.
۱۲_هیات هندبال استان اصفهان را چگونه می بینید؟
هیات هندبال استان اصفهان جز فعال ترین هیات های هندبال ایران می باشد، حسن افتخاری رئیس هیات تمام تلاشش را برای هردو تیم هندبال مردان و بانوان می کنندو میتوانم بگویم یکی از دلایلی که تیم ذوب آهن امسال در لیگ حضور داشت بخاطر اصرار و پیگیری های حسن افتخاری بود و همیشه سعی می کند بیشترین مسابقات را برگزار کند و هندبال اصفهان را در تمامی مسابقات ساحلی و سالنی حمایت کرده است.
۱۳_باشگاه ذوب آهن در رشته هندبال بانوان و آقایان تیمداری کرده چه پیامی برای مسئولین این مجموعه دارید؟
از مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن بخاطر اینکه ما را با وجود بی اسپانسری و مشکلات مادی حمایت کردند و هندبال بانوان را رو به لیگ برتر برگرداندند بسیارتشکر می کنم وامیدواریم ذوب آهن بتواند همچنان سال های سال این تیم را نگه دارد چراکه این تیم، تیم امید می باشد و اگر حفظ شود، قطعا تا دو سه سال آینده هندبال بانوان ذوب آهن به روزهای طلایی خود باز می گردد، امیدواریم در پایان سال دریافتی داشته باشیم چراکه ما هم به اندازه آقایان با همان شرایط داریم کار می کنیم و تمام تلاشمان را برای کسب مقام انجام می دهیم، همچنین خانواده های بازیکنان بتوانند از نزدیک مسابقات خانگی را مشاهده کنند به دلیل اینکه ما حجاب داریم و از طرفی بتوانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم.
۱۴_حرف پایانی؟
به امید روزی که در جایگاه اولی آسیا پرچم ایران را به اهتزاز دربیاوریم و بازیکنان ایرانی جزء بهترین بازیکنان آسیا شوند.
حدیثه نوروزی: می خواهیم لیگ هندبال بانوان را با جایگاه سومی تمام کنیم
حدیثه نوروزی: می خواهیم لیگ هندبال بانوان را با جایگاه سومی تمام کنیم

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر