» » سرعت چشمگیر قطار ورزش بانوان استان اصفهان

سرعت چشمگیر قطار ورزش بانوان استان اصفهان

0
1547
کد خبر: 663
به گزارش سایت موج ورزش،نسرین شاکری فرد مسئول امور هماهنگی ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: اگر ورزش بانوان استان اصفهان در این چند سال رتبه اول را در کشور کسب نموده، اینها حاصل زحمات مسئولان ورزش بانوان در سطح استان می باشد.
وی ادامه داد: زحمات و مدیریت ارزنده نواب رئیسان هیات های ورزشی و مسئولین ورزش بانوان شهرستان ها باعث شده که بانوان استان اصفهان در سطح ملی و بین المللی بدرخشند، در استان اصفهان 198154 نفر بیمه شده ورزشی داریم که سهم بانوان تقریبا نیمی از این آمار می باشد که این تعداد 93159 نفر است.
مسئول امور هماهنگی ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: در بحث جمعیت ورزش همگانی استان اصفهان، آمار بسیار مطلوبی از بانوان در دسترس است چراکه از 35231 نفر بیمه شده ورزشی در این حوزه 31256 نفر بانوان هستند، بانوان در راس هیات های ورزشی استان اصفهان تنها یک رئیس آن هم در هیات ورزش دانشجویی دارد که امیدوارم در آینده بانوان با خودباوری برای به دست گرفتن سکان هدایت هیات های ورزشی کاندیدا شوند.
در ادامه نسرین شاکری فرد به عملکرد حوزه بانوان در سال 1397 اشاره کرد و اظهار داشت: استان اصفهان در مسابقات ملی و بین المللی به ترتیب 98 و 4 بار میزبان ورزشکاران بود، 724 نفر از بانوان استان در رشته های مختلف ورزشی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند، همچنین 720 نفر به مسابقات کشوری، 34 نفر به مسابقات جهانی و 37 نفر به مسابقات آسیایی اعزام گردیدند.
وی پیرامون افتخارآفرینی بانوان استان اصفهان در مسابقات ملی و بین المللی خاطر نشان کرد: در سطح کشور 1004 مقام بانوان استان اصفهان کسب نمودند، همچنین این ورزشکاران در مسابقات آسیایی 23 و مسابقات جهانی 33 مقام به دست آوردند.
مسئول امور هماهنگی ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون توسعه ورزش در شهرستان های استان گفت: ما شهرستان های استان را به 7 منطقه تقسیم نمودیم، این تقسیم بندی به منظور تعامل و وحدت رویه بیشتر و همچنین استفاده بهینه از منابع انسانی، مادی و اطلاعاتی موجود در شهرستان ها می باشد، افزایش تبادل دانش و تجربه مسئولین ورزش بانوان، کشف ظرفیت های بالقوه و بالفعل در مناطق استان به منظور برنامه ریزی تخصصی در راستای تحقق اهداف حوزه ورزش بانوان و افزایش رویدادهای مشترک منطقه ای به منظور توسعه کمی و کیفی فعالیت های ورزشی بانوان از دیگر مزایای این تقسیم بندی می باشد.
نسرین شاکری فرد به طرح های اجرا شده در حوزه ورزش بانوان در سال 1397 اشاره کرد و گفت: ما چندین طرح را در سطح استان اصفهان اجرا نمودیم که می توان به 61 مورد طرح تطبیقی، طرح قامت سنجی دختران و زنان روستایی، پارک گام، طرح دختران خورشید، طرح نشاط و تندرستی، طرح اوقات فراغت شاغلین در دستگا های اجرایی و طرح اوقات فراغت دختران و زنان روستایی اشاره نمود.
وی در پایان گفت: دکتر محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان حمایت ویژه ای از ورزش بانوان داشته و حتی باشگاه های اصفهانی را به تیمداری در ورزش بانوان ترغیب و تشویق می کند.
سرعت چشمگیر قطار ورزش بانوان استان اصفهان

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر