» » آقای قلعه نویی شما تاکتیک داشتید؟

آقای قلعه نویی شما تاکتیک داشتید؟

0
1525
کد خبر: 671
به گزارش سایت موج ورزش، تیم فوتبال سپاهان در هفته ۲۴ لیگ برتر کشور با تساوی صفر بر صفر مقابل نساجی مازندران با ۴۷ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت، در حالیکه که دو تیم بالای جدولی پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز برابر حریفان شان به برتری رسیدند. سپاهان امروز کیروش استنلی مهاجم گلزن خود را در اختیار نداشت اما آن چیزی که بسیار به چشم آمد این بود که شاگردان قلعه نویی تاکتیک خاصی برای باز کردن دروازه حامد لک نداشتند و حتی اگر مهاجمان نساجی دقت کافی در ضربات آخر داشتند سپاهانی ها حتی با یک امتیاز هم به اصفهان برنمی گشتند، متاسفانه زمانیکه طلایی پوشان اصفهانی در نتیجه گیری عاجز هستند، امیر قلعه نویی می گوید ما تو هزینه تیم پنجم لیگ برتر ایران هستیم، از آقای قلعه نویی باید این سئوال را پرسید آیا مسئولین باشگاه سپاهان هر بازیکنی که شما خواستید برایتان جذب نکرده اند؟ جناب امیرخان این روزای سپاهانی ها، مگر شما چند بازیکن تیم فصل گذشته خود (ذوب آهن) را اعم از کیروش استنلی، بختیار رحمانی، خالد شفیعی و... را جذب نکردید. در کنار این بازیکنان باید از ساسان انصاری، مهدی کیانی، کومان، سجاد شهباززاده و.... نام برد. قلعه نویی قبل از آغاز نیم فصل دوم حسین پاپی و ساسان انصاری را رد و محسن مسلمان را جذب نمود. ساسان انصاری به تیم پرستاره تراکتورسازان رفت و از اتفاق به عنوان بازیکن ثابت به زمین می رود و امروز هم گل برتری تیمش مقابل صنعت نفت آبادان را به ثمر رساند، اما همه تصور می کردند مسلمان در سپاهان دوباره احیا شود ولی متاسفانه این بازیکن تاکنون کمکی به طلایی پوشان نکرده است. با این تفاسیر آن فردی که باید از این بازیکنان به اصطلاح ستاره بازی بگیرد سرمربی تیم است که آقای قلعه نویی تنها یک تاکتیک دارد و آن هم ارسال از جناحین برای کیروش هست و زمانی که این بازیکن محروم و مصدوم باشد تیم سپاهان به آسانی نمی تواند نتیجه لازم را کسب کند که این موضوع به ضعف تفکرات کادر فنی بر می گردد، کادر فنی که میلیاردها تومان برای باشگاه آب خورده است. خوشبختانه اعضای هیئت مدیره و مسئولین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در راستای تفکرات قلعه نویی گام برداشته اند و باید سرمربی تیم فوتبال سپاهان به این‌ حسن نیت ها احترام بگذارد. چرا مدام می گوید تیم پنجم در هزینه هستیم؟ اگر سپاهان نمیخواست قهرمان شود و یا سهمیه نگیرد قلعه نویی و تیم کادر فنی اش را نمی آورد.
آقای قلعه نویی مگر اصحاب رسانه به شما توهین کرده اند که در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با نساجی حاضر نمی شوید؟ این تصمیمات یعنی فرار از پاسخگویی به عدم نتیجه گیری است. چرا کادر فنی میلیاردی تنها که یه تاکتیک به تیم تزریق کرده است؟
به هر حال قلعه نویی باید بداند که وی را نیاورده اند که تیم سپاهان چهارم پنجم شود و هواداران بهترین جایگاه را می خواهند.
سپاهان روز جمعه ۲۳ فروردین بازی مهم و ۶ امتیازی پیشرو دارد و باید ساعت ۱۷:۴۵ بعدازظهر در ورزشگاه نقش جهان میزبان استقلال تهران باشد که اگر در این دیدار امتیاز از دست بدهد هوارداران سپاهان کادرفنی و بازیکنان تیم را نخواهند بخشید.
تحلیل: پژمان سلطانی
آقای قلعه نویی شما تاکتیک داشتید؟



نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر