» » مرضیه فیضی: امیدوارم سپاهان گلی از پرسپولیس دریافت نکند

مرضیه فیضی: امیدوارم سپاهان گلی از پرسپولیس دریافت نکند

0
1979
کد خبر: 684
به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، مرضیه فیضی بازیکن تیم فوتبال بانوان فولادمبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین با بیان این مطلب گفت: من عاشق سپاهان هستم و امیدوارم روز چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال آقایان کشور، تیم فولادمبارکه سپاهان بدون اینکه گلی از پرسپولیس دریافت کند با اقتدار به دیدار فینال صعود کند تا هواداران خوب سپاهان شاهد کسب عنوان قهرمانی این تیم باشند.
بازیکن فولادمبارکه سپاهان پیرامون دیدار هفته گذشته تیمش مقابل ذوب آهن گفت: ما بازی را خوب شروع نکردیم چراکه آن بازی که سرمربی از ما می خواست انجام ندادیم و خیلی نامرتب و ناهماهنگ در زمین ظاهر شدیم، همین باعث شد دقیقه ۷ گل دریافت کنیم، اما پس از آن به خودمان آمدیم و دقیقه ۲۲ بازی را به تساوی کشاندیم.
وی تصریح کرد: در نیمه اول گلر ذوب آهن و در نیمه دوم گلر ما مصدوم شد و در ادامه مدافع چپ ما با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد، اما یک کامبک طلایی داشتیم و دقیقه ۹۵ در حالیکه ده نفره بودیم به گل برتری رسیدیم و فاتح دربی شدیم.
مرضیه فیضی پیرامون هفته هیجدهم لیگ برتر بانوان گفت: سپاهان روز جمعه در بوشهر به مصاف پارس جنوبی می رود و من چون محصل هستم و فصل امتحانات می باشد تیم خود را همراهی نمی کنم، نماینده بوشهر تیم خوبی می باشد و اکنون نهم جدول رده بندی قرار دارد، اگر بازیکنان سپاهان فرامین مربیان را در زمین به نمایش گذارند با کسب سه امتیاز و با نتیجه پرگل به اصفهان باز می گردند، هرچند نباید هیچ تیمی را دست کم فرض نمود.
وی در پایان با بیان اینکه باشگاه فولادمبارکه سپاهان حمایت ویژه ای از تیم فوتبال بانوان دارد، بیان داشت: تاکنون ما ۷۰ درصد از قرارداد خود را دریافت نمودیم و قرار است، باشگاه تا پایان فصل با کادرفنی و بازیکنان تسویه کند، در کل مسعود تابش به عنوان مدیرعامل باشگاه حمایت خوبی از ما دارد و حتی بر سر بازی های ما حاضر می شود و دلگرمی خاصی برای بچه ها می باشد.
مرضیه فیضی: امیدوارم سپاهان گلی از پرسپولیس دریافت نکند

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر