» » محمد صالحی: 600 نفر در سمینار 25 امتیازی شرکت کردند

محمد صالحی: 600 نفر در سمینار 25 امتیازی شرکت کردند

0
1534
کد خبر: 716
به گزارش سایت موج ورزش، هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان خمینی شهر یکی از هیات های فعال استان اصفهان می باشد که در 15 ماه اخیر فعالیت های خوبی برای توسعه رشته های بدنسازی و پرورش اندام در این هیات اتفاق افتاده است، به همین منظور خبرنگار ما به سراغ محمد صالحی رئیس این هیات رفته و سئوالاتی پیرامون موفقیت هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان خمینی شهر از وی پرسید که محمد صالحی در ابتدا اظهار داشت: با توجه به شرایط باشگاه های بدنسازی و خلعی که در شهرستان محسوس شد به واسطه اینکه باشگاه ها سنتی بودند و تعدادشان جوابگوی 400 هزار جمعیت نبود، تصمیم گرفتیم با تغییرات مثبتی که از طرف کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان پیرامون تاسیس باشگاه های بدنسازی، تعداد آنها را افزایش دهیم.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان خمینی شهر ادامه داد: با توجه به اینکه زمینه از طرف هیات فراهم شد، علاقمندان به سمت باشگاه های بدنسازی آمدند، در ابتدا مهمترین نیاز برای هیات، مکان برای دفتر هیات بود که در مجموعه ورزشی قدس یک اتاقی که اتاق سرایدار بود به ما تحویل دادند و با کمک و حمایت خیرین ورزشیار این مکان تجهیز و به طور شکیل جوابگوی قشر مخاطب گردید.
وی با اشاره به اینکه شهرستان خمینی شهر نزدیک به 42 باشگاه بدنسازی دارد، اظهار داشت: شهرستان برای این تعداد باشگاه تنها 23 مربی بدنسازی دارد، به همین منظور ما درخواست خود را از طریق هیات بدنسازی و پرورش اندام و واحد آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به فدراسیون اعلام نمودیم و طی نشستی که با آقای پورعلی فرد رئیس و دیگر مسئولین فدراسیون، مجوز برگزاری سمینار 25 امتیازی بدنسازی که پیش نیاز دوره مربیگری می باشد صادر شد، با توجه به اینکه اطلاع رسانی قوی داشتیم نزدیک به 600 نفر در این دوره حضور یافتند.
محمد صالحی تصریح کرد: سمینار 25 امتیازی بدنسازی روزهای 26، 27 و 28 تیرماه به میزبانی سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد خمینی شهر برگزار شد که به گفته مسئولین فدراسیون این سمینار یکی از منظم ترین و شلوغ ترین سمینارهای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام محسوب شد که جا دارد از حمایت های خانم پور معزی مسئول واحد آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و عباس مرادیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر در این زمینه تشکر و قدردانی نمایم.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان خمینی شهر با اشاره به راه اندازی رشته قویترین مردان در این شهرستان بیان داشت: برای اولین بار در تاریخ ورزش شهرستان خمینی شهر با خرید و طراحی آیتم های زمینی رشته قویترین مردان را راه اندازی و با دو ماه و نیم تمرین، تیم خمینی شهر در رشته کنده زنی مقام سوم استان اصفهان را کسب نمود و در این رشته یکی از قطب های استان محسوب می شویم.
وی در ادامه افزود: طرح استعدادیابی را در رشته پاورلیفتینگ اجرا نمودیم که سال گذشته ورزشکاران خمینی شهری در همه مسابقات ددلیفت وپاورلیفتینگ رده های پایه حائز رتبه شدند و نزدیک به 200 پاورکار نوجوان به مسابقات مختلف اعزام شدند که این آمار پشتوانه خوبی برای تیم های بزرگسالان می باشد.
محمد صالحی پیرامون حوزه بانوان هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان خمینی شهر نیز گفت: در بخش بانوان نیز حرکت های خوبی انجام شده که می توان به میزبانی شکیل خمینی شهر از مسابقات مچ اندازی بانون استان اصفهان، حضور موفق بانوان مچ انداز خمینی شهر در مسابقات کشوری و ... اشاره کرد.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان خمینی شهر در پایان از کسانیکه این هیات را در جهت توسعه ورزش یاری نمودند تشکر کرد.
محمد صالحی: 600 نفر در سمینار 25 امتیازی شرکت کردند
محمد صالحی: 600 نفر در سمینار 25 امتیازی شرکت کردند
محمد صالحی: 600 نفر در سمینار 25 امتیازی شرکت کردند

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر