» » رسول کربکندی: هدف گذاری سپاهان برای قهرمانی است/ذوب آهن باید در نقل و انتقالات بهتر عمل می کرد

رسول کربکندی: هدف گذاری سپاهان برای قهرمانی است/ذوب آهن باید در نقل و انتقالات بهتر عمل می کرد

0
1514
کد خبر: 717
به گزارش سایت موج ورزش، رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال اصفهان و ایران در گفتگو با خبرنگار ایراسین با بیان این مطلب اظهار داشت: فصل نقل و انتقالات برای همه تیم ها فصل بسیار مهمی است، چراکه تیمی در پایان فصل موفق است که در فصل نقل و انتقالات با جذب بازیکنان مورد نیاز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته باشد، تیم ها برای بازی های فرسایشی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باید نیمکتی با بازیکنان توانمند در اختیار داشته باشند که در طول فصل با توجه به محرومیت ها و مصدومیت های پیشروی دچار کمبود بازیکن در خطوط مختلف نشوند.
وی به عملکرد باشگاه فولادمبارکه سپاهان در فصل نقل و انتقالات فوتبالی اشاره کرد و گفت: تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان با توجه به هدف گذاری که انجام داده، امیر قلعه نویی سرمربی این تیم، بازیکنان مورد نظر خود را جذب نموده و در مجموع عملکرد باشگاه فولادمبارکه سپاهان در فصل نقل و انتقالات مطلوب بوده است.
پیشکسوت فوتبال اصفهان، درست کردن یک تیم کامل را کار سختی دانست و بیان داشت: تیم های استقلال و پرسپولیس که رقیبان اصلی تیم سپاهان محسوب می شوند بازیکنان خوبی را جذب نمودند، به هر حال تیمی می تواند موفق شود که در همه خطوط بازیکن تاثیرگذار داشته باشد، سپاهان دو مدافع فصل گذشته خود را از دست داده و به نظر من کادرفنی این تیم برای ترمیم خط دفاعی سپاهان تهمیداتی را اندیشیده اند.
وی ادامه داد: گلر دوم سپاهان باید هم تراز پیام نیازمند باشد چراکه نقش دروازه بان در موفقیت تیم بسیار مهم است و اگر نیازمند دچار محرومیت و مصدومیت شد، جایگزین وی باید بتواند مهره قابل اعتمادی برای امیر قلعه نویی در چارچوب دروازه باشد.
رسول کربکندی نیز پیرامون دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب آهن گفت: بیشترین فعالیت باشگاه ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات حفظ بازیکنان فصل گذشته خود بوده که در این راه به خوبی عمل کرده است، هرچند سید محمد حسینی و رشید مظاهری این تیم را ترک نمودند.
وی در پایان تصریح کرد: حفظ بازیکنان فصل گذشته باعث می شود هماهنگی تیمی بالا رود و این فاکتور بسیار مهمی برای موفقیت ذوب اهن می باشد هرچند برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید در فصل نقل و انتقالات بهتر عمل می کرد.
خبرنگار: پژمان سلطانی
رسول کربکندی: هدف گذاری سپاهان برای قهرمانی است/ذوب آهن باید در نقل و انتقالات بهتر عمل می کرد

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر