» » حمید عظیمی: رشته هایی همچون فوتبال اشباع شده اند

حمید عظیمی: رشته هایی همچون فوتبال اشباع شده اند

0
1496
کد خبر: 727
به گزارش سایت موج ورزش، حمید عظیمی مدیرعامل باشگاه پاورپایپ با بیان این مطلب گفت: رشته های المپیکی جذابی وجود دارد که هیچکس از آنها حمایت نمیکند که و علاقه مندان آن نیز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکنند.
وی ادامه داد: از سال 90 حامی مالی کمیته بیس بال هیات انجمن های ورزشی استان بودیم که به پیشنهاد رئیس این هیات، حمیدرضاغزنوی اقدام به تاسیس باشگاه شد و تصمیم بر آن شد تا در رشته های جذاب و المپیکی این هیات فعالیت نماییم، کریکت، سافت بال، بیس بال، راگبی، سپک تاکرا، کیک بوکسینگ واکو و پاراگلایدر از رشته هایی است که همه سهمیه المپیک دارند و هدف اصلی باشگاه پاورپایپ هستند.
عظیمی با اشاره به این موضوع که رشته های ذکر شده بسیار جذاب هستند و علاقه مندان زیادی نیز دارند این رشته ها را مدال آور دانست و اضافه کرد: در رشته پاراگلایدر بانوان قهرمان جهان داریم و در بیسبال با کمی تلاش می توانیم در غرب آسیا مدال کسب کنیم.
مدیر عامل باشگاه پاورپایپ رشته های کشتی و فوتبال و امثال آن را به نوعی اشباع شده دانست و رشته های المپیکی کم آشنا را فرست مناسبی برای ورزشکاران با استعداد کشور دانست تا از این طریق بتوانند به رقابت های معتبر جهانی و آسیایی راه پیدا کنند و برای کشور افتخار آفرینی کنند.
وی گفت: برای ششمین مرتبه در لیگ بیسبال کشور شرکت خواهیم کرد و تمام تلاشمان را می کنیم تا تیم قدرتمندی به لیگ بیسبال کشور اعزام کنیم.
حمید عظیمی با اشاره به کسب دو مقام سومی در لیگ ادامه داد: از سال 90 در بیسبال تیمداری میکنیم و در این سالها پنج بار در لیگ شرکت کردیم که دو بار موفق به کسب مدال برنز مسابقات شدیم.
حمید عظیمی در پایان افزود: در سال 98 تلاش زیادی شده تا بیسبال اصفهان بتواند به جایگاه بهتری دست یابد، قبل از حضور در لیگ قطعا دو تا سه بازی تدارکاتی دیگر هم برگزار خواهیم کرد.
حمید عظیمی: رشته هایی همچون فوتبال اشباع شده اند
حمید عظیمی: رشته هایی همچون فوتبال اشباع شده اند
حمید عظیمی: رشته هایی همچون فوتبال اشباع شده اند

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر