» » رضا کمالی مقدم: جوانان کبدی کار پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان هستند

رضا کمالی مقدم: جوانان کبدی کار پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان هستند

0
1676
کد خبر: 748
به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، تیم ملی جوانان پسر ایران در اولین دوره مسابقات جهانی کبدی که به میزبانی جزیره کیش برگزار شد با اقتدار بر سکوی قهرمانی تکیه زد. رضا کمالی مقدم از شهرستان برخوار یکی از مربیان تیم ملی ایران در این رقابت ها بود، وی پیرامون این رقابت ها اظهار داشت: در این رقابت ها قرار بود 16 تیم حضور یابند که تیم اوگاندا به دلیل اینکه وزن بازیکنانش بیش از حد استاندارد بود نتوانست در این مسابقات شرکت کند و رقابت های جهانی با حضور 15 تیم برگزار شد.
وی ادامه داد: در قرعه کشی تیم ها در سه گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی قرار گرفتند که ایران با تیم های تایلند و مالزی همگروه شد، در مرحله یک چهارم نهایی از سد تیم چین تایپه گذشتیم و تیم بنگلادش در مرحله نیمه نهایی مغلوب ایران شد، در فینال نیز کنیا را از پیشروی برداشتیم و قهرمانی اولین دوره مسابقات جهانی جوانان به نام ایران ثبت شد.
رضا کمالی مقدم تیم کنیا را بهترین رقیب در این رقابت ها مقابل جوانان ایران دانست و افزود: درست است که ایران با اختلاف از سد کنیا گذشت، اما این تیم بسیار قوی بود چراکه این تیم، پاکستان یکی از قدرت های کبدی را شکست داده بود و به نوعی شگفتی خلق نمود و اگر تلاش بچه ها نبود شاید تیم کنیا در راه رسیدن به قهرمانی برای ما مشکل ایجاد می کرد.
مربی برخواری تیم ملی کبدی جوانان ایران به مسابقات بین المللی پیشروی کبدی اشاره کرد و بیان داشت: مسابقات جهانی کبدی بزرگسالان را در سریلانکا پیشروی خواهیم داشت، قولی که فدراسیون داده، این است که 60 درصد ترکیب تیم ملی بزرگسالان از بازیکنان تیم ملی جوانان باشد، بهره از جوانان در تیم ملی بزرگسالان باعث می شود که این تیم پشتوانه خوبی در آینده از نظر کبدی کار داشته باشد.
وی پیرامون میزبانی جزیره کیش از مسابقات جهانی گفت: میزبانی خوبی را شاهد بودیم، قبل از مسابقات دغدغه ای که ما داشتیم این بود که نکند که سالن برگزاری مسابقات خالی از تماشاگر باشد و از حساسیت این رقابت ها بکاهد، اما با هماهنگی هایی که انجام شده بود لیدرهای تیم ملی با حضور مردم ورزش دوست کیش تشویق های شکیلی را انجام دادند و تیم ملی ایران را بسیار حمایت کردند که در اینجا جا دارد از همه آنها تشکر نمایم.
رضا کمالی مقدم با بیان اینکه عدم حضور تیم ملی جوانان کبدی هندوستان هیجانات مسابقات جهانی را کاهش داد، اظهار داشت: خیلی مایل بودیم که تیم ملی هندوستان در رقابت های جهانی کیش شرکت می کرد، چراکه کبدی دوستان همیشه منتظر دیدارهای ایران با هندوستان یا پاکستان با هندوستان هستند، اما به هرحال سطح مسابقات بالا بود و این قهرمانی را به مردم ایران تبریک عرض می کنم، قهرمانی قاطع ایران در رقابت‌های جهانی کیش نشان دهنده جایگاه نخست ایران در کبدی جهان است.
مربی برخواری تیم ملی کبدی جوانان ایران در پایان با تمجید از عملکرد این تیم گفت: تیم ملی کبدی جوانان ایران می‌تواند پشتوانه‌ای بسیار قوی برای تیم ملی بزرگسالان باشد و باید با حفظ این نفرات در راه پشتوانه‌سازی برای تیم ملی اقدام کنیم، هند هم توان مقابله با کبدی ایران را ندارد ولی اگر به ایران می‌آمد تنها هیجانات مسابقات را افزایش می داد.
گفتگو: پژمان سلطانی خبرنگار ورزشی
رضا کمالی مقدم: جوانان کبدی کار پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان هستند
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر