» » محسن طاهری: امیدوارم به تیم‌های هندبال حوزه خلیج فارس نزدیک شویم

محسن طاهری: امیدوارم به تیم‌های هندبال حوزه خلیج فارس نزدیک شویم

0
1456
کد خبر: 750
به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در جام باشگاه های آسیا به مقام نهمی رسید، محسن طاهری سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با بیان این مطلب پیرامون این رقابت ها اظهار داشت: تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نزدیک به ۸ سال در این رقابت ها حضور نداشت و نتایجی که کسب کردیم با حریفانمان کاملا نزدیک بود، بازی ها در دو گروه شش و پنج تیمی برگزار شد که ما در گروه شش تیمی بودیم، امیدوارم با حضور متداوم تیم‌های ایرانی بتوانیم به تیم‌های حوزه خلیج فارس نزدیک شویم و عنوان های مطلوبی را کسب نمائیم.
وی ادامه داد: تیم فولاد مبارکه سپاهان در مقابل نماینده عمان در ثانیه‌های آخر بازی را با یک گل واگذار کردیم، تیم ما نتوانست از دو بازیکنان داخلی که نیاز داشتیم بنا به دلایلی استفاده کند، تمام این‌ موضوعات باعث می‌شوند که نتوانیم با قدرت کافی در مسابقات حضور پیدا کنیم.
طاهری با بیان اینکه نتایج را واگذار کردیم و این نتایج در خور هندبال ایران نیست بیان داشت: باید بیشتر تلاش کنیم و اگر می خواهیم در مسابقات حاضر شویم، باید برنامه‌ریزی مدون‌تری داشته باشیم تا بتوانیم نام ایران را در کشورهای حوزه خلیج فارس و شرق آسیا بالا نگه‌داریم.
سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تصریح کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی، عدم حضور تیم های هندبال ایران در مسابقات بین الملی باعث عقب‌افتادگی تیم‌ها می‌شود و اگر با نتایج خوب همراه نباشد، باشگاه‌ها علاقه‌ای به حضور در مسابقات نخواهند داشت.
وی سطح مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا را بالا دانست و افزود: در این رقابت ها تیم های عربی و دیگر تیم ها با داشتن بازیکنان خارجی برای حضور در مسابقات سرمایه‌گذاری کرده ‌بودند که همین موضوع باعث شد سطح رقابت ها بالا رود.
طاهری با بیان اینکه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تا آنجایی که توانست، امکانات در اختیار تیم هندبال گذاشت بیان داشت: از زحمات مسئولین باشگاه و تیم برای اعزام به مسابقات جام باشگاه های هندبال آسیا قدردانی می کنم، متأسفانه نداشتن بازی‌های تدارکاتی‌ و اعزام شدن چند نفر از بازیکنان اصلی تیم به اردوی تیم ملی‌باعث شد که به رتبه نهمی بسنده کنیم.
سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در پایان پیرامون میزبانی کره جنوبی گفت: سالن مسابقات سالن به نسبت خوبی بود، هتل‌های چهار ستاره معمولاً دارای سالن‌های بدنسازی داشت که تیم‌ها برای بازیابی بدن بازیکنان از آن‌ها استفاده نمودند، در کل میزبانی مطلوبی را شاهد بودیم.
محسن طاهری: امیدوارم به تیم‌های هندبال حوزه خلیج فارس نزدیک شویم

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر