» » جشنواره ملی حرکت و برکت به میزبانی کاشان

جشنواره ملی حرکت و برکت به میزبانی کاشان

0
1350
کد خبر: 770
به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، مهدی اسدی رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیداری که سال ۱۳۹۳ با ورزشکاران داشتند، فرمودند بازی های های بومی محلی را ترویج دهید چراکه این بازی ها جزئی از فرهنگ ما محسوب می شوند و با ترویج آنها نشاط و شادابی بین مردم افزایش می یابد، بحمدالله پنجمین جشنواره ملی فرهنگی، ورزشی و آئینی حرکت و برکت با حضور ۳۱ استان از سراسر کشور ویژه بانوان به میزبانی استان اصفهان در مجموعه ورزشی کارگران شهرستان کاشان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این جشنواره در ۵ رشته دال پلان مهارتی، هفت سنگ مهارتی، لی لی مرحله ای، صنایع دستی و نمایش نمادین بازی های بومی محلی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ آذرماه ۱۳۹۸ انجام می شود، در این بین پخت غذاهای محلی، پخت نان های محلی، اجرای ۵ گروه موسیقی را خواهیم داشت که اینها جزئی از فرهنگ غنی کشورمان می باشد که به نوعی اینگونه جشنواره ها به ترویج آنها کمک می کنند، همچنین در غرفه های استان ها لالایی محلی مادربزرگ ها نیز اجراء می شود.
مهدی اسدی با بیان اینکه برترین های پنجمین جشنواره ملی فرهنگی، ورزشی و آئینی حرکت و برکت صاحب کاپ و مدال می شوند، افزود: همچنین برترین های این جشنواره به جشنواره جهانی بازی های بومی محلی که در کشور قرقیزستان برگزار می شود اعزام خواهند شد و این مهم سطح پنجمین جشنواره ملی حرکت و برکت را بالا خواهد برد.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی پیرامون میزبانی استان اصفهان در اواخر فصل پائیز گفت: با توجه به اینکه ما پیش بینی آب و هوا را کردیم جشنواره در سالن سه هزار نفری کارگران برگزار خواهد شد و سرما تاثیری نامطلوبی در برگزاری جشنواره نخواهد گذاشت.
وی در پایان تاکید کرد: مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره ملی فرهنگی، ورزشی و آئینی حرکت و برکت روز پنجشنبه ۲۸ آذرماه ساعت ۱۸ در مجموعه ورزشی کارگران کاشان برگزار خواهد شد.
 جشنواره ملی حرکت و برکت به میزبانی کاشان

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر