» » علیرضا غلامی: اخذ امتیاز دریژنو، انگیزه خوبی برای فوتسالیست های اصفهانی می باشد

علیرضا غلامی: اخذ امتیاز دریژنو، انگیزه خوبی برای فوتسالیست های اصفهانی می باشد

0
1299
کد خبر: 773
به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، تیم فوتسال دریژنو فرخشهر در دومین سال حضورش در لیگ برتر بانوان دچار مشکلات مالی فراوان شد و تا پای انصراف از لیگ پیش رفت، سرانجام هیات فوتبال شهرستان اصفهان امتیاز این تیم را اخذ نمود، 7 بازیکن از دریژنو در این تیم ماندند و 7 بازیکن اصفهانی نیز به این تیم اضافه شدند.
علیرضا غلامی مدیرعامل تیم فوتسال هیات شهرستان اصفهان پیرامون اخذ امتیاز دریژنو فرخشهر اظهار داشت: در اواخر نیم فصل رقابت های فوتسال بانوان، از طریق مربیان خودمان مطلع شدیم که دریژنو به دلیل مشکلاتی می خواهد از لیگ برتر بانوان کشور انصراف دهد، با توجه به رابطه ای که با مسئولین این باشگاه داشتیم سهمیه این تیم به هیات فوتبال شهرستان اصفهان واگذار گردید.
علیرضا غلامی تاکید کرد: برای اخذ این سهمیه مبایعه نامه ای بین دو طرف منعقد شد و هیات فوتبال شهرستان اصفهان برای اخذ این امتیاز هیچ هزینه ای را پرداخت ننمود، تیم دریژنو فرخشهر 5 و 6 بازیکن خوب داشت که قبل از اینکه ما سهمیه را بگیریم با این تیم فسخ قرارداد کرده بودند، همچنین 7 و 8 بازیکن دیگر این تیم را به اصفهان آوردیم و 7 بازیکن از اصفهان به این تیم تزریق نمودیم و اکنون در رقابت های لیگ برتر حاضر هستیم.
مدیرعامل تیم فوتسال هیات شهرستان اصفهان ادامه داد: اکثر بازیکنان تیم ما زیر 20 سال هستند و امتیاز دریژنو را تحت این شرایط گرفتیم که این تیم به لیگ پایین تر سقوط نخواهد کرد، چراکه دو تیم دیگر، در اوائل فصل از رقابت های لیگ برتر فوتسال انصراف دادند و به نوعی هر تیمی پایان فصل در قعر جدول قرار گیرد سقوط نخواهد کرد و ما به امر واقف هستیم که تیم هیات شهرستان اصفهان در فصل آینده هم لیگ برتری می باشد.
وی با اشاره به آکادمی تخصصی فوتسال بانوان شهرستان اصفهان گفت: هیات فوتبال شهرستان اصفهان نزدیک به 5 سال می باشد که در بخش بانوان، آکادمی تخصصی فوتسال دارد و سالانه بین 50، 60 بازیکن استعدادیابی می شوند و پرورش می یابند، امسال از این آکادمی 7 نفر در لیگ برتر بازی می کنند، تعدادی دیگر در لیگ دسته اول ایران برای هیات فوتبال شهرستان اصفهان توپ می زنند و یک تیم هم در لیگ استان اصفهان داریم.
وی با بیان اینکه از آنجایی‌که در بخش بانوان اسپانسر، پخش زنده وجود ندارد، افزود: به همین دلیل کسی مسئولیت تیمداری بانوان را به راحتی نمی‌پذیرد، در سال‌های اخیر می‌بینم که بانوان اصفهانی با مبالغ ناچیز باید در شرایط سختی برای بازی کردن به استان‌های دیگر سفر کنند، با اخذ امتیاز نماینده فرخ شهر، بازیکنان استان اصفهان سال های آینده می توانند برای شهر خود به میدان بروند.
غلامی بیان داشت: تمامی هزینه های تیم فوتسال هیات شهرستان اصفهان را اسپانسرها و خیران متقبل شده اند و چون هیات فوتبال بودجه ای برای تیمداری ندارد، هیچ هزینه ای را در این زمینه متقبل نشده و نمی تواند بشود، از ارگان های استان می خواهم اگر می توانند در بحث میزبانی سالن در اختیارمان گذارند چراکه زمانیکه در لیگ برتر میزبان هستیم مشکلات فراوانی از نظر نبود سالن داریم.
مدیرعامل تیم فوتسال هیات شهرستان اصفهان با بیان اینکه تیمش 7 بازی تا پایان لیگ برتر دارد گفت: از این 7 بازی، در چهار دیدار ما میزبان هستیم که امیدوارم در ادامه راه نتایج خوبی که در شان فوتسال اصفهان می باشد کسب نمائیم.
وی در پایان اظهار داشت: از اینکه جعفر جعفری رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان نگاه ویژه ای به فوتبال و فوتسال بانوان دارد تشکر ویژه می کنم و باز هم از ارگان های مختلف استان اصفهان می خواهم در بحث میزبانی ما را یاری کنند تا با تمرکز بیشتر به راهمان که همان توسعه رشته فوتسال بانوان است، ادامه دهیم.
خبرنگار: پژمان سلطانی
علیرضا غلامی: اخذ امتیاز دریژنو، انگیزه خوبی برای فوتسالیست های اصفهانی می باشد

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر