» » رحمان احمدی: کنار گذاشتن من برنامه‌ریزی شده بود

رحمان احمدی: کنار گذاشتن من برنامه‌ریزی شده بود

0
1644
کد خبر: 78
به گزارش سایت خبری موج ورزش، رحمان احمدی دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان پس از تساوی تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: ما در یک ماه تعطیلات لیگ شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم و برابر سپاهان هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.
وی افزود: فکر می‌کنم اگر در نیمه اول گل دوم را هم می‌زدیم شرایط خیلی فرق می‌کرد. با این حال در نیمه دوم خوب نبودیم و گل خوردیم اما خوشبختانه بعد از گل شرایطمان بهتر شد و نتیجه را حفظ کردیم.
دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسید انگیزه زیادی برابر تیم سابق خود داشت، خاطرنشان کرد: من در همه بازی‌ها همینطور هستم و فرقی نمی‌کند حریف چه تیمی باشد. سپاهان تیم من بوده و 6 سال در اصفهان بوده‌ام؛ من با این تماشاگران زندگی کرده‌ام و در برد و باخت کنار هم بودیم. به دلایلی که آقایان تشخیص دادند که دیگر مهم نیست در سپاهان نیستم.
وی درباره اینکه با وجود اینکه از سپاهان کنار گذاشته شد اما سمت نیمکت این تیم رفت بیان کرد: من در سپاهان بوده‌ام و این تیم را دوست دارم. من از آنهایی که باید دلخور باشم جایگاه خودش را دارد و بنده خداهایی که روی نیمکت هستند گناهی ندارند؛
احمدی بیان کرد: فصل گذشته بعد از بازی با نفت یک مصاحبه کردم و همان هم اتفاق افتاد. من چون نام خیلی از آقایان را در آن مصاحبه برده بودم دوست نداشتند در سپاهان بمانم و به من گفتند خوش آمدید.
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شده بود که خیلی از بازیکنان قدیمی بروند و شاید آقای ویسی یک وسیله بود. مربی قبلی‌مان آقای استیماچ هم یک وسیله بود که هادی عقیلی را کنار بگذارد و حالا هم شاید آقای ویسی یک وسیله بود که من را کنار بگذارند.
رحمان احمدی: کنار گذاشتن من برنامه‌ریزی شده بود
دسته بندی: خبرها

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر