» » محمد باقری: نیت باشگاه سپاهان کمک به ورزش است

محمد باقری: نیت باشگاه سپاهان کمک به ورزش است

0
1862
کد خبر: 789
به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، محمد باقری مدیر تیم دوچرخه سواری فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطللب اظهار داشت: برنامه تقویمی مسابقات و تورهای دوچرخه سواری طبق تقویم میلادی بسته می شود که ما در سال گذشته توانستیم در رقابت های کشوری جاده مقام نخست را کسب کنیم و در مسابقات پیست دوم شدیم، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تنها در فوتبال سرمایه گذاری نمی کند بلکه بیش از 60 تیم ورزشی دارد که در رشته دوچرخه سواری دو تیم جاده و پیست می باشد، در کل سیاست و نیت مسئولین این باشگاه کمک به ورزش استان اصفهان و کشور می باشد.
وی پیرامون حضور در تورهای بین المللی گفت: خوشبختانه با حمایت هیئت مدیره، مسئولین باشگاه به ویژه آقای پناهنده مسئول قهرمانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در سال 1398 ، تیم دوچرخه سواری در 9 تور آسیایی حضور پیدا کرد، رکابزنان سپاهان در این تورهای معتبر امتیازات خوبی را کسب نمودند، زمانیکه ما ثبت نام کردیم رتبه سپاهان کمتر از جایگاه سی ام بود ولی اکنون تیم دوچرخه سواری سپاهان جزء 10 تیم آسیا می باشد.
محمد باقری ادامه داد: با اینکه تیم دوچرخه سواری سپاهان سال اولش بود که در تورهای آسیایی شرکت می کرد با بودن رکابزنان ملی پوشی همچون محمد گنج خانلو و جمشیدیان امتیازات خوبی را به دست آورد، با موافقت هیئت مدیره و مسئولین باشگاه در سال پیشروی در تورهای بین المللی معتبر حضور خواهیم داشت.
مدیر تیم دوچرخه سواری فولاد مبارکه سپاهان پیرامون تیم اعزامی به تورهای آسیایی خاطر نشان کرد: تیمی که سال گذشته برای تورهای آسیایی اعزام نمودیم برای حضور در لیگ ایران بسته شده بود ولی امسال چینش به گونه ای است که تیم امسال برای تورهای بین المللی تدارک دیده شده و پیش بینی می شود نتایج خوبی را کسب نمائیم.
وی در ادامه پیرامون بومی گرایی افزود: سال گذشته به دلیل اینکه نفرات خوبی در استان اصفهان نداشتیم مجبور شدیم از استان های دیگر رکابزن جذب کنیم، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، باشگاهی است که با توجه به هزینه ای که می کند انتظار دارد که تیم هایش در رشته های مختلف با کسب سکو افتخارآفرین باشد و ما باید انتظارات مسئولین را برآورده می کردیم.
محمد باقری تصریح کرد: سیاست بنده این هست که به سمت بومی گرایی برویم، ما در کنار تیم بزرگسالان، تیم جوانان را راه اندازی نمودیم که همه آنها رکابزنان استان اصفهان می باشند و خوشبختانه تیم جاده در مسابقات کشوری با رکابزنان کاملا بومی بر جایگاه سوم تکیه زد و بسیار امیدواریم این دوچرخه سواران در آینده به تیم بزرگسالان کمک کنند و در رقابت های ملی و بین المللی برای طلایی پوشان افتخارآفرین باشند.
محمد باقری علاوه بر اینکه مدیر تیم دوچرخه سواری فولاد مبارکه سپاهان می باشد، دبیر هیات ورزش سه گانه استان اصفهان نیز می باشد، وی پیرامون عملکرد این هیات در سال 1398 اظهار داشت: سال 1398 برای هیات ورزش سه گانه استان اصفهان سال پرباری بود چراکه میزبان مسابقات کشوری بودیم و همچنین ورزشکاران استان اصفهان در دومین المپیاد ورزشی کشور خوش درخشیدند، در شهر مقدس قم نیز تیم سه گانه آقایان به مقام قهرمانی دست یافت.
وی با بیان اینکه اصفهان میزبان مسابقات دوگانه کشور در دو بخش آقایان و بانوان بود، افزود: در این رقابت ها بیش از 250 نفر شرکت کننده حضور داشتند که تیم بانوان به مقام قهرمانی رسید و تیم آقایان به مقام دومی بسنده نمود، بانوان اصفهانی از 6 سکوی انفرادی جوانان 5 جایگاه و در بزرگسالان 5 سکو را از آن خود کردند.
دبیر هیات ورزش سه گانه استان اصفهان در ادامه گفت: نوید سلیمی پور از اصفهان قهرمان مسابقات دوگانه آقایان کشور شد، در مسابقات کاپ آسیا به میزبانی شهرستان کرج، در تیم ملی بانوان 6 نفر اصفهانی و در تیم ملی آقایان 5 نفر اصفهانی حضور داشتند که باز هم شاهد درخشش ورزشکاران استان اصفهان در این رقابت ها بودیم، همچنین پیش از آغاز مسابقات کاپ آسیایی کرج، اصفهان میزبان اردوی تیم ملی بانوان نیز بود.
محمد باقری با بیان اینکه کلاس های آموزشی داوری، مربیگری و دوره تربیت مدرس را در اصفهان برگزار نمودیم، بیان داشت: در مجموع باید بگویم استان اصفهان در ورزش سه گانه و دوگانه از بدو تاسیس فدراسیون، پایلوت قهرمانی برای کشور بوده که در این بین روسای قبلی هیات و همچنین شرفاء رئیس کنونی هیات ورزش سه گانه استان اصفهان زحمات زیادی را برای سربلندی این رشته متحمل شده اند.
وی پیرامون تیمداری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در رشته های سه گانه و دوگانه گفت: این باشگاه نزدیک به سه سال می باشد که در رشته دوگانه بانوان تیمداری می کند که سال اول و سوم قهرمان شد و سال دوم به نایب قهرمانی بسنده کرد، همه ورزشکاران این تیم اصفهانی هستند و سیاست هیات این است که خودش ورزشکار تربیت کند که خوشبختانه در این زمینه موفق بوده ایم.
دبیر هیات ورزش سه گانه استان اصفهان در پایان اظهار داشت: این موفقیت ها حاصل نمی شود مگر با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و تلاش های بی وفقه شرفاء در راس هیات ورزش سه گانه استان اصفهان.
خبرنگار: پژمان سلطانی
محمد باقری: نیت باشگاه سپاهان کمک به ورزش است

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر