» » عبدالله ویسی: بهزادی در هفته ششم به ما اضافه می شود

عبدالله ویسی: بهزادی در هفته ششم به ما اضافه می شود

0
1899
کد خبر: 79
به گزارش سایت خبری موج ورزش، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان این مطلب گفت: بازی با پیکان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه نخست خوب نبودیم، اما توانستیم چند موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کنیم. ما در نیمه دوم خوب بازی و موقعیت‌های فراوانی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم که متأسفانه توپ‌های‌مان گل نشد و دو امتیاز از دست‌مان پرید، امیدواریم در بازی‌های آینده این دو امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.
وی درباره عملکرد ضعیف احسان حاج‌صفی در این دیدار تصریح کرد: حاج‌صفی بازیکن بزرگی است و بازی‌های فراوانی چه در عرصه باشگاهی و چه در عرصه ملی انجام داده است؛ چنین شرایطی برای تمام بازیکنان بزرگ دنیا به‌وجود می‌آید و مطمئنم احسان به روزهای اوج خود باز می‌گردد و به تیم ما کمک می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره انگیزه فراوانی که بازیکنان جدا شده از این تیم برای دیدار مقابل زردپوشان دارند، گفت: تیم‌هایی که با ما بازی می‌کنند حساب‌ ویژه‌ای برای دیدار با سپاهان باز می‌کنند و بازیکنانی که از ما جدا شده‌اند با انگیزه خاصی جلو تیم سپاهان قرار می‌گیرند. رحمان احمدی جزو همین دسته بازیکنان است و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.
ویسی درباره عملکرد تیم سپاهان در این دیدار افزود: در این دیدار برنامه‌ای روی ارسال از جناحین نداشتیم و اگر این‌گونه بود مهاجم نوک خود را بیرون نمی‌کشیدیم. سعی کردیم با پاس‌های کوتاه و حرکات نفوذی دفاع تیم حریف را تحت‌ِفشار قرار دهیم و گل خورده خود را جبران کنیم. خوشحالیم از اینکه بازی را واگذار نکردیم و اینکه توانستیم گل خورده را جبران کنیم، برای ما خوب است.
وی درباره دستاورد تعطیلات لیگ برای سپاهان گفت: این تعطیلات برای تیم ما خوب بود و در چند بازی تدارکاتی که انجام دادیم توانستیم گل‌های خورده را جبران کنیم و یکی از نقاط ضعف خود را جبران کردیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که «رویکرد شما برای هادی عقیلی چگونه است؟»، تصریح کرد: من قبلاً نظرم را در ارتباط با این موضوع داده‌ام و نهایتاً تکلیف وی در همین هفته مشخص می‌شود.
ویسی در خاتمه تصریح کرد: تیم ما در این هفته با اضافه شدن فرید بهزادی‌کریمی تکمیل می‌شود و وضعیت خوبی را در ادامه لیگ پیدا می‌کنیم.
عبدالله ویسی: بهزادی در هفته ششم به ما اضافه می شود
دسته بندی: خبرها / فوتبال

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر