» » محسن طاهری: جایگاه تیم های دوم تا پنجم لیگ دستخوش تغییر می شد

محسن طاهری: جایگاه تیم های دوم تا پنجم لیگ دستخوش تغییر می شد

0
1552
کد خبر: 791
به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، محسن طاهری سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون اتمام لیگ برتر از سوی فدراسیون هندبال با معرفی تیم های برتر گفت: با توجه به شرایط ویژه ای که در جهان و کشورمان بوجود آمده، ادامه برگزاری لیگ برتر هندبال وجود نداشت و ما موافق عدم برگزاری بودیم، اما بهتر بود دو تیم نخست را برای جام باشگاه آسیا معرفی می کردند و اینگونه رتبه بندی جالب نبود.
وی تصریح کرد: تا پایان لیگ برتر پنج بازی باقی مانده بود، تیم مس کرمان پس از ۳۰ سال با اختلاف، امکان قهرمانیش بسیار احساس شد، اما تیم های دوم تا پنجم جدول رده بندی تا پایان لیگ ممکن بود جایگاه آنها تغییر کند، تیم فولاد مبارکه سپاهان در ادامه اگر تیم های سبزوار و زاگرس را از پیشروی بر می داشت، رتبه دومی آن مسجل می شد، به هر حال اینگونه رتبه بندی تصمیمی بود که علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون و مدیران عامل باشگاه ها اخذ نمودند و ما به آن احترام می گذاریم.
محسن طاهری پیرامون عملکرد تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در سال ۱۳۹۸ بیان داشت: ما سال ۱۳۹۸ را با بدقولی چند بازیکن آغاز کردیم، بازیکنانی که با آنها حتی قرارداد امضاء کردیم و زمانیکه لیگ برتر می خواست شروع شود، گفتند که باید سرباز شویم و سال گذشته را در خدمت تیم های نیروهای مسلح بودند، همین امر باعث شد که ما زمان جذب بازیکن را از دست دهیم و مجبور شدیم با تیمی جوان در میادین حاضر شویم.
سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه بنده مخالف جوانگرایی نیستم، گفت: وقتی بحث جوانگرایی به میان می آید و اگر تیمی بخواهد از این مقوله استفاده کند باید در کنار بازیکنان جوان از بازیکنان با تجربه نیز بهره ببرد، متاسفانه اکثر بازیکنان ما بسیار جوان و کم تجربه بودند، با اینحال از همه آنها راضی هستم و کمال تشکر را دارم.
وی پیرامون حضور سپاهان در جام باشگاه های آسیا فصل گذشته افزود: تیم جوان ما بازی ها را با یک یا دو اختلاف بازنده بود، اگر ما با بازیکنانی که ابتدای فصل قرارداد بستند و بدقولی کردند پای به رقابت ها می گذاشتیم در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا نتایج بهتری کسب می کردیم.
محسن طاهری در پایان اظهار داشت: در این شرایط که ویروس کرونا وجود دارد، بنده به همراه پسرانم کامیار و کیارش که آنها هم عضو تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان هستند به تمرینات خود ادامه می دهیم.
گفتگو: پژمان سلطانی
محسن طاهری: جایگاه تیم های دوم تا پنجم لیگ دستخوش تغییر می شد

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر