» » سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان: مدیران سپاهان حرفه ای ترین و ورزشی ترین مدیران هستند

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان: مدیران سپاهان حرفه ای ترین و ورزشی ترین مدیران هستند

0
1423
کد خبر: 794
به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت: مسئولین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همکاری‌های لازم را برای بهبود کیفیت تیم انجام دادند، مدیران باشگاه از من یک برنامه سه ساله خواستند که ما بتوانیم در طول سه سال به قهرمانی در لیگ و حضور در آسیا برسیم، مدیران باشگاه آگاهانه این تصمیم را گرفتند و به نظر من مدیران باشگاه سپاهان حرفه ای ترین و ورزشی ترین مدیران کشور هستند.
وی ادامه داد: در 10 سال گذشته باشگاه گیتی پسند در والیبال اصفهان، تیمداری کرد که موفق نبود، مدیران سپاهان از این تجربه‌ استفاده کردند و اشتباهات را تکرار ننمودند، برای سال دوم نیز سعی داریم طبق برنامه سه ساله‌ای که مشخص کرده ایم ادامه دهیم تا شرایط و جایگاه مناسب‌تری را برای تیم کسب کنیم.
رحمان محمدی راد پیرامون لیگ برتر والیبال 98-99 گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا لیگ به طور کامل تعطیل شد و جایگاهی برای تیم‌ها مطرح نشد، تیم‌ها امیدوار بودند که بازی‌های پلی آف شروع شود تا بتوانند نتایج بهتری را کسب کنند، جدول رده بندی امسال به همان شکل باقی ماند و ما در جدول چهارم بودیم.
سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: در ابتدای لیگ بازی‌های تیم ما در سالن مخابرات انجام می‌شد، پس از گذشت زمان و آماده شدن سالن جدید بازی‌های ما در سالن ۲۵ آبان برگزار شد، در ورزشگاه ۲۵ آبان امکانات بهتری در اختیار تیم گذاشته شد و تنها به موردی که می توان اشاره کرد این است که حیف سالن ۲۵ آبان است که خالی بماند امیدوارم در فصل جدید در بازی های خانگی شاهد حضور تماشاگران طلایی باشیم.
رحمان محمدی راد پیرامون آغاز فصل جدید گفت: لیگ برتر والیبال در فصل جدید مهرماه آغاز خواهد شد و در فصل بهار بازیکنان در اختیار خودشان می باشند و تمرینات در مرداد یا شهریورماه استارت خواهد خورد که این موضوع بستگی به بحران کرونا دارد.
وی در خصوص والیبال استان اصفهان بیان داشت: استان اصفهان پتانسیل خوبی در والیبال دارد اما در 10 سال اخیر اصفهان هیچ تیمی در سوپر لیگ ایران نداشته و این موجب می شود که جوانان استان چندان انگیزه ای نداشته باشند و این به پیشرفت والیبال در استان لطمه زده است، اما تاکید مسئولین باشگاه سپاهان این بوده که در تیم والیبال این باشگاه از بازیکنان بومی استفاده شود که همین گونه هم شد و ما نیمی از تیممان اصفهانی بودند، اگر تیمداری سپاهان ادامه دار باشد، در سال های آینده شاهد بازیکنان خوبی از اصفهان در سطح کشور خواهیم بود.
سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به این سئوال که سپاهان در فصل پیشرو قهرمان می شود؟ گفت: در فصل گذشته از 12 تیم، 10 تیم برای قهرمانی بسته شده بودند و قول قهرمانی برای فصل جدید بسیار سخت است چراکه تیم ها با بودجه ای که در نظر می گیرند، با قدرت تمام در میادین حاضر می شوند، اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتایج برای سپاهان و والیبال اصفهان رقم خورد.
گفتگو: پژمان سلطانی
سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان: مدیران سپاهان حرفه ای ترین و ورزشی ترین مدیران هستند

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر