» » محمد یاوری: فصل جدید لیگ برتر فوتبال دی ماه 99 آغاز شود

محمد یاوری: فصل جدید لیگ برتر فوتبال دی ماه 99 آغاز شود

0
1473
کد خبر: 795
به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، محمد یاوری سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال ایران اظهار داشت: یکی از مشکلات بزرگ تیم های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا این است که بین دو فصل لیگ داخلی ما برگزار می شود، تیم های ما در یک فصل داخلی، لیگ قهرمانان آسیا را شروع می کنند، اگر به دور بعدی راه پیدا کنند زمان بازی در این مرحله به فصل بعدی لیگ داخلی موکول می شود.
وی با بیان اینکه لیگ ما اواخر اردیبهشت و خرداد تمام می شود گفت: دور مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا نیز در این زمان پایان می پذیرد، تیم های ایرانی با توجه به اتمام لیگ داخلی و یارگیری‌های جدیدی که دارند با تیمی که هنوز به هماهنگی لازم و ایده آل نرسیده وارد مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا می شوند؛ مثل ذوب آهن که فصل گذشته چند بازیکن اصلی خود از جمله رشید مظاهری را از دست داد و نتایج بدی کسب نمود.
محمد یاوری افزود: چرا ما از تعطیلی کرونایی استفاده نکنیم و این مساله عدم تطبیق مسابقات مان را با تقویم AfC به تطبیق تبدیل نکنیم، در حال حاضر که نمی توانیم مسابقات لیگ را ادامه دهیم، بنابراین می توانیم یک فرصت خوب برای آمادگی مجدد به تیم ها بدهیم و در صورت ایجاد شرایط مناسب در فاصله مرداد تا شهریور ۹ هفته باقیمانده لیگ برتر برگزار شود. با توجه به این که قراردادها نیز به صورت فصلی بسته می شود، بنابراین بازیکنان تا پایان این فصل با تیمها قرارداد دارند و بازیکنان باید در این شرایط به تیمهای خود کمک کنند و به دنبال سوء استفاده و راهی برای اتمام قرارداد خود نباشند.
این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: اگر لیگ برتر فوتبال در فصل 98-99 اواخر شهریورماه به اتمام برسد، می توان به تیم ها 3 ماه استراحت داد و فصل جدید را دی ماه 99 با شروع سال جدید میلادی مثل سایر کشورها و بر اساس تقویم AfC لیگ داخلی را با تیم هایی آماده و سرحال آغاز کنیم و در خلال برگزاری لیگ داخلی تیم های ایرانی با آمادگی بیشتر و شرایط مطلوب که در جریان حضور در مسابقات لیگ خودمان کسب کردند وارد لیگ قهرمانان آسیا می شوند.
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال ایران تصریح کرد: با این روند تیم های ایرانی با همان ترکیب خوب و مطلوبی که در ابتدای فصل گرفته اند، می توانند در لیگ قهرمانان آسیا وارد شوند و کار خود را تا هر مرحله که پیروز می شوند ادامه دهند، بدون اینکه در میانه راه تغییری در بازیکنان خود داشته باشند، برخی مواقع اتفاقاتی رخ می دهد که در ظاهر ممکن است تهدید باشد، اما اگر از آن خوب استفاده کنیم به یک فرصت تبدیل می شود.
محمد یاوری پیرامون عملکرد تیم های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن در فصل 98-99 لیگ برتر فوتبال ایران گفت: تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان لیگ را خوب آغاز کرد، اما همچون برخی از تیم های بزرگ در نیم فصل دوم نتوانست نتایج لازم را کسب کند و اگر دیدار حساس این تیم با پرسپولیس برگزار می شد شاید شرایط مطلوبی را برای شاگردان قلعه نویی شاهد بودیم.
وی ادامه داد: تیم فوتبال ذوب آهن، لیگ برتر را خوب آغاز نکرد، با آمدن رسول کربکندی و تغییر در کادرفنی، این تیم روند خوبی را دنبال نمود و تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع بیماری کرونا به نوعی به ضرر ذوب آهن گردید، به هرحال امیدوارم شاهد موفقیت تیم های اصفهانی در لیگ برتر باشیم.
پیشکسوت فوتبال اصفهان در پایان تاکید کرد: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا باشگاه های ورزشی تعطیل شده اند، در این برهه زمانی باشگاه ها اولین جایی بودند که تعطیل شدند و شاید آخرین مکان هایی باشند که بازگشایی خواهند شد، در این وضعیت استانداری، اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری ها ، نمایندگان مجلس و... باید باشگاه های ورزشی که سلامت را برای جامعه به ارمغان می آورند، مورد حمایت قرار دهند، اکنون باشگاه ها تعطیل می باشند و اجاره و هزینه مکان ها فشار زیادی روی مدیران اماکن ورزشی آورده چراکه زمانی آنها می توانند هزینه ها را بپردازند که اماکن باز باشند.
گفتگو: پژمان سلطانی
محمد یاوری: فصل جدید لیگ برتر فوتبال دی ماه 99 آغاز شود

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر