» » گامر دیلانچیان: تمرینات را به بیرون از آب بردیم

گامر دیلانچیان: تمرینات را به بیرون از آب بردیم

0
1386
کد خبر: 796
به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان نگرانی‌هایی را به وجود آورده و این مسئله ورزش سراسر دنیا را تحت تاثیر قرار داده است، به طوری که مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی در سراسر جهان یکی پس از دیگری لغو شده و یا به تعویق افتاده‌اند، یکی از رشته های ورزشی که شاید حالا حالاها تمرینات و مسابقات آن شروع نشود شنا می باشد. در همین رابطه خبرنگار ما با گامر دیلانچیان مربی اصفهانی تیم ملی شنای ایران که خودش سرمربی تیم های شنای استان اصفهان نیز می باشد مصاحبه ای انجام داده است که در ادامه می خوانیم. گامر دیلانچیان در ابتدای صحبت های خود گفت: در تیم ملی شنای ایران سه اصفهانی به نام های علیرضا یاوری، متین سهران و مهرشاد افقری را داریم که یاوری برای ورودی المپیک 2020 تلاش می کند (اکنون 2021 شده است)، سهران و افقری نیز در صدد کسب ورودی المپیک جوانان هستند، قرار بود اواخر اسفندماه سال 98 علیرضا یاوری به همراه مهدی انصاری، بنیامین قره‌حسنلو و سینا غلامپور در مجارستان برای کسب ورودی المپیک به آب بزنند که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا این رقابت ها لغو گردید.
گامر دیلانچیان ادامه داد: مسابقات شنا به میزبانی مجارستان زیر نظر فینا بود که علیرضا یاوری شناگر اصفهانی برای کسب ورودی المپیک آمادگی مطلوب را داشت چراکه تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته بود و می توانست به این مهم برسد، تعویق مسابقات المپیک چندان خوشایند ما نبود، اکنون ملی پوشان نزدیک به دو ماه در استخر شنا نمی کنند و اگر بخواهند دوباره به سطح آمادگی لازم برسند باید یکسال مداوم تمرین کنند.
مربی اصفهانی تیم ملی شنای ایران تصریح کرد: شنا ورزشی است که ۷۰ تا ۸۰ درصد تمرینات آن داخل آب است و متاسفانه با شیوع ویروس کرونا سبب شده که تمرینات را به بیرون از آب ببریم.
وی در پاسخ به اینکه آیا علیرضا یاوری در مجارستان ورودی المپیک را کسب می کرد؟ بیان داشت: علیرضا یاوری آمادگی لازم را برای مسابقات مجارستان داشت، اما آن چیزی که برای یک شناگر مهم می باشد این است که آیا شناگر روز مسابقه شرایط روحی را برای شنا کردن دارد یا نه، در کل باید بگویم که یاوری از نظر آمادگی در سطح مطلوبی بود.
گامر دیلانچیان پیرامون تمرینات کنونی تیم های شنای استان اصفهان افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا سعی کرده ایم برنامه تمرینی برای شناگران بالای 15 سال داشته باشیم و حتی وسائل بدنسازی در اختیارشان بگذاریم، هر چند مهمترین موضوع برای یک شناگر شنا کردن در استخر است، اگر هیات شنای استان اصفهان استخر داشت آن وقت می شد برای تمرینات ملی پوشان اصفهانی تصمیماتی را لحاظ کرد.
مربی تیم ملی شنای ایران در پایان ضمن تبریک سال 1399 تاکید کرد: از همه هموطنانم می خواهم که بیماری کرونا را جدی قلمداد کنند، تمنا می کنم که در خانه بمانند تا این بیماری هرچه زودتر ریشه کن شود.
خبرنگار: پژمان سلطانی
گامر دیلانچیان: تمرینات را به بیرون از آب بردیم

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر